EU

Ja dat snap ik ook. Wij kunnen dus twee dingen doen, de grenzen dicht en opvang hulp etc buiten de grenzen of de grenzen open en dan de miljoenen vluchtelingen en niet vluchtelingen binnenlaten waardoor onze cultuur verdwijnt en er een moslimcultuur voor in de plaats komt. Pus dat bevolkingsgroepen op een gegeven moment tegen elkaar komen te staan ook vanwege de verzekerde economische ineenstorting door al die extra uitkeringen en huizen die deze mensen nodig hebben.

Veel succes bij het uitpuizen welke vluchtelingen uit een oorlogsgebied komen en welke hier naartoe komen vanwege economische motieven. Als westerse mogendheden de economie van Irak, Syrie en Libie en andere landen intact hadden gelaten was er zelfs geen enkel motief om hier je geluk te komen zoeken!

Mike

Klopt. Dus grenzen open en iedereen binnenlaten?
Dat betekent vrijwel zeker het verlies van onze cultuur waardoor er een moslimcultuur ontstaat inclusief sharia law.

XanderNieuws: “We stand with Israel”.
Dat is gewoon een Zionistische propaganda website.

Klopt ook. Alleen de artikelen die er staan komen veelal van zerohedge en andere alternatieve nieuwssite's.

Dus grenzen open en iedereen binnenlaten?
Dat betekent vrijwel zeker het verlies van onze cultuur waardoor er een moslimcultuur ontstaat inclusief sharia law.

Klopt ook. Voor je het weet leven we in 'Eurabie'. Ik heb eerlijk gezegd geen pasklare oplossingen.

Mike

XanderNieuws: “We stand with Israel”.
Dat is gewoon een Zionistische propaganda website.

Hij is een christen. Als die lui al kritisch zijn, zijn ze dat nooit op Israel.

Mike

Zo'n site als Xandernieuws, daar lachen de Zionisten om. Het idee om Europa van binnenuit te verzwakken (zodat de enige oplossing een politieke unie lijkt, heb ik eerder benoemd) is juist afkomstig uit die kringen. 'Useful idiots' dus.

Klopt ook. Voor je het weet leven we in ‘Eurabie’. Ik heb eerlijk gezegd geen pasklare oplossingen.

Er is dus maar 1 werkbaar alternatief en dat is grenzen dicht en opvang in het land waar ze vandaan komen. Er zijn in Irak, Afghanistan en waar dan ook altijd wel gebieden die wel veilig zijn. En zo niet dan opvang in omliggende landen. Dat gaat enorm veel kosten maar dat maakt niet uit geld kost het sowieso.

In Saudi-Arabie hebben ze in elk geval behoorlijk wat plek: daar staan permanent 100.000 tenten met airo voor de jaarlijkse pelgrimtocht naar Mekka.

Er is dus maar 1 werkbaar alternatief en dat is grenzen dicht en opvang in het land waar ze vandaan komen. Er zijn in Irak, Afghanistan en waar dan ook altijd wel gebieden die wel veilig zijn. En zo niet dan opvang in omliggende landen.

Was het maar zo simpel. Libanon loopt over. Saoedi-Arabie en Turkije inmiddels ook. Er zijn geen 'safe zones' in Irak en Syrie, al helemaal voor christenen niet.

Mike

Het is Israel dat de meeste vluchtelingen genereert. Alle oorlogen worden uitgevochten voor Israel:

http://www.middleeasteye.net/columns/israel-s-ethnocracy-closes-door-syrian-refugees-408109104

En wat doet Israel? Het bouwt een muur, zodat er geen vluchtelingen in kunnen. De 'joodse staat' is immers een exclusieve staat. Dus als ISIS een kalifaat wil stichten exclusief voor moslims (en ook nog eens van hun lugubere caliber), dan spreekt de hele wereld daar schande van en bombarderen we de boel plat, maar als Israel zijn Eigen apartheidsstaat etnisch zuiver wil houden, dan Zwijgt de wereldgemeenschap en maken we steeds meer grondgebied vrij voor 'Greater Israel'. Wat klopt hier niet aan dit plaatje?

Mike

In Saudi-Arabie hebben ze in elk geval behoorlijk wat plek: daar staan permanent 100.000 tenten met airo voor de jaarlijkse pelgrimtocht naar Mekka.

Precies, dan zetten wij daar nog 900.000 extra tenten neer. Zo kom je a een heel eind.
Verder Assad bewapenen om het IS tuig te verslaan. Of desnoods meehelpen. Vier weken later is heel Syrië weer een safe zone.

Was het maar zo simpel. Libanon loopt over. Saoedi-Arabie en Turkije

Extra geld naar Libanon en van dat Sauoedi-Arabie geloof ik helemaal niets van.

Verder Assad bewapenen om het IS tuig te verslaan.

Ik had het een klein jaar terug hier al over met een goede vriend. We waren tot de conclusie gekomen dat de beste oplossing zou zijn om er simpelweg wat commandotroepen (denk aan de Franse, uiterst effectief, en Turkse bijvoorbeeld) heen te sturen. Dan is het probleem binnen max. twee weken opgelost.

Maar goed, je komt dan uit bij een paradox want in een wereld waarin dat zou gebeuren zou de hele opkomst van ISIS niet zijn gebeurd.

Laten we hopen dat Corbyn een teken aan de wand is en dit het eindstadium is van die zielloze Zionisten.

Inderdaad, en het zijn trouwens volgens een andere bron meer dan 3 miljoen leegstaande tenten daar in Saoedi Arabie! Allemaal voor de jaarlijkse pelgrimstocht.
Dus plek genoeg dan slaan ze die pelgrimstocht maar een aantal jaren over.
Behalve voor die vluchtelingen natuurlijk want die zitten er al. Bonus!

De Hadj een jaartje overslaan? Je roept eerlijk gezegd maar wat en dat valt me van je tegen, Pike. Probeer moslims maar eens te vertellen dat ze hun jaarlijkse pelgrimage naar Mecca moeten overslaan voor de goede zaak, veel succes!

Geld naar Libanon? dat regime deugt voor geen meter! Zo gaat Libanon om met Syrische vluchtelingen:

For the past year or longer, Lebanese officials have been unwittingly metastasizing Da’ish (ISIS) inside Lebanon from the border of occupied Palestine south up to Tartus Syria up north. This is one, but not the only consequence of Lebanon’s intensification of its multifaceted and self-destructive assault on refugees from Syria who are fleeing here for their lives.

http://www.intifada-palestine.com/2...e-hundreds-of-thousands-of-lebanese-who-stor/

Recentelijk nog heeft de VN Syrische vluchtelingen in Jordanie via sms laten weten dat ze door geldgebrek niets meer te eten krijgen:

http://www.digitaljournal.com/news/...fugees-food-aid-completely-cut/article/443038

Klinkt allemaal mooi, 'opvang in de regio', maar dit is de bittere werkelijkheid!

Mike

De Haji een jaartje overslaan? Je roept eerlijk gezegd maar wat en dat valt me van je tegen, Pike

Dat weet ik natuurlijk ok wel dat dat in geen enkel geval bespreekbaar is.
Maar dat is juist mijn punt, wij moeten allerlei offers brengen maar hun eigen moslim broeders of moslims overal ter wereld zouden het nooit in hun hoofd halen om dit "offer " te brengen.

Hier een genuanceerd artikel van Time over de rol van de golfstaten in de opvang van Syrische vluchtelingen:

http://time.com/4025187/arab-states-syrian-refugees/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan