EU

Zo’n beetje de felste EU-criticus is toch wel Nigel Farage en dus is er een tweede aanslag op zijn leven gepleegd:

Nick Griffin mag er ook zijn, hij durf het 'beestje' bij de naam te noemen:

Goh Mike dat is dan de eerste keer sinds tijden dat iets me naar de stembus gaat brengen: niet dat ik denk dat het ook maar iets zal uithalen. Maar voor het geval dat het wel uithaalt, heb ik het dan maar alvast gedaan.

Zo’n beetje de felste EU-criticus is toch wel Nigel Farage en dus is er een tweede aanslag op zijn leven gepleegd:
....
Mike

En Farage is geen rechts extremist?

Een filmpje van iemand plaatsen en direct een sneer krijgen 'aan welke kant je staat' lekker makkelijk.

En Alex Jones (vaak aangehaald op dit forum) is een zionistische marionet?: http://alexjonesexposed.info/

En Alex Jones (vaak aangehaald op dit forum) is een zionistische marionet?:

Zojuist verbaasde ik me in de Israel-Palestina-topic over hoe je 3 jaar forumlid kunt zijn en toch zo achterlopen met door mij geposte inzichten. Alex Jones is door mij al eerder beschreven als een rechtse conservatieveling waar ik op afgeknapt ben. Of hij een bewuste disinfo-agent van de zionisten is weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat hij hopeloos door de mand is gevallen toen hij vorig jaar David Duke in de uitzending had, die geen spaan van hem heen hield. Ik begon daarvoor al onraad te ruiken toen ik constateerde dat hij steeds vaker artikelen plaatste op zijn sites van het American Enterprise Institute, waaronder artikelen geschreven door die leugenachtige Hirshi Ali, die ons land is ontvlucht toen haar leugens over haar valse identiteit uitkwamen. De retoriek van Jones is alsmaar meer anti-moslim en anti-links geworden. Vroeger doorzag hij valse paradigma's, nu maakt hij er zelf onderdeel van uit.

Mike

Overigens ben ik niet blij met de samenwerkingsverbanden tussen Ukip en twijfelachtige partijen. Dit doet weinig goeds voor de geloofwaardigheid van de partij van Farage.

Mike

Overigens ben ik niet blij met de samenwerkingsverbanden tussen Ukip en twijfelachtige partijen. Dit doet weinig goeds voor de geloofwaardigheid van de partij van Farage.

Mike

Vind je jouw onderstaande bericht in deze context nog juist, of neem je dat terug? Het zou je sieren als je dat deed.

Het is wel duidelijk aan welke kant sprout staat: Nick Griffin is een rechts-extremist:

http://www.enetenglish.gr/?i=news.en.article&id=1697

Mike

Ik had namelijk met dezelfde mindset exact hetzelfde kunnen zeggen. Niet fair nietwaar?:

Het is wel duidelijk aan welke kant Mike staat: Nigel Farage is een rechts-extremist:
http://www.theguardian.com/politics...deal-with-far-right-to-save-european-grouping
http://www.theguardian.com/politics...olish-far-right-ukip-deal-robert-iwaszkiewicz

Nick Griffin is niet half zo scherp als Farage, een duidelijk kwaliteitsverschil. Bovendien was dit vanuit een context van jou als herkauwer van rechts-radicale standpunten, of je je hier nu bewust van bent of niet. Mij kun je daar in ieder geval niet op betrappen.

Mike

Nick Griffin is niet half zo scherp als Farage, een duidelijk kwaliteitsverschil.
Even serieus dit is een legitiem argument? Of retoriek?

Jij herkauwt Nigel Farage en zionistische marionet Alex Jones.
Je kunt ook gewoon een keer toegeven dat jouw bronnen ook niet 100% correct zijn, of dat op een later tijdstip kan blijken dat een bron niet 100% betrouwbaar is. Enige nuance dient altijd genomen te worden.
We zijn allemaal zoekende. Laten we dat in vrede doen en elkaar het licht in de ogen gunnen. "Wie het zwaard oppakt zal door het zwaard vergaan"
En niet bijv. iedereen die niet 100% wapf eet afschilderen als achterlijk met gestoorde hersencapaciteit, etc. (vaak genoeg gelezen hier op het forum).
Totalitair voedingsextremisme is ook extremisme.

Je kunt ook gewoon een keer toegeven dat jouw bronnen ook niet 100% correct zijn, of dat op een later tijdstip kan blijken dat een bron niet 100% betrouwbaar is.

Zie mijn opmerkingen hierboven over Alex Jones. Dat geef ik dus wel degelijk toe.

En niet bijv. iedereen die niet 100% wapf eet afschilderen als achterlijk met gestoorde hersencapaciteit, etc. (vaak genoeg gelezen hier op het forum).

Is dat wat je dwars zit? Jij was toch ook behoorlijk vegetarisch ingesteld?

Mike

Nick Griffin is niet half zo scherp als Farage, een duidelijk kwaliteitsverschil.
Dit heeft niets met toegeven te maken maar met goedpraten vanuit ego.
Zie mijn opmerkingen hierboven over Alex Jones. Dat geef ik dus wel degelijk toe.
De websites van Alex Jones zijn tijden lang als onomstotelijke bron aangehaald op dit forum. Dus jouw waarheid (ook jouw huidige waarheden) zijn aan verandering onderhevig/kunnen aan verandering onderhevig zijn. Het zou je sieren om ook nuances in je huidige uitspraken te maken, daar deze met nieuwe inzichten ook aan verandering onderhevig kunnen zijn. Extremistische denkbeelden zijn in welk opzicht dan ook gevaarlijk daar deze geen tegenspraak dulden.

Is dat wat je dwars zit? Jij was toch ook behoorlijk vegetarisch ingesteld?
Mike
Mike, jij was zelf behoorlijk vegetarisch ingesteld. Nu jij je zinnen verzet hebt begin je met de scepter te zwaaien naar iedereen die was zoals jij vroeger was. Jouw verleden zit je dus kennelijk dwars, wat zich uit in het aanvallen van eenieder die was zoals jij was.

De websites van Alex Jones zijn tijden lang als onomstotelijke bron aangehaald op dit forum. Dus jouw waarheid (ook jouw huidige waarheden) zijn aan verandering onderhevig/kunnen aan verandering onderhevig zijn. Het zou je sieren om ook nuances in je huidige uitspraken te maken, daar deze met nieuwe inzichten ook aan verandering onderhevig kunnen zijn.

De artikelen en filmpjes die van zijn sites gehaald zijn en hier zijn geplaatst zijn allemaal prima en ik kan daar nog steeds achter staan. Vanaf het moment dat ik merkte dat hij een meer rechts-radicale koers ging varen ben ik selectiever geworden met het aanhalen van zijn sites als bron. Ik heb hem nooit kritiekloos gevolgd en we hebben hier ook regelmatig discussies gehad over hoe zuiver op de grad Alex Jones wel of niet is. Ook dat valt hier op het forum te lezen. Je bent op een kinderachtige manier aan het proberen je gelijk te halen.

Mike, jij was zelf behoorlijk vegetarisch ingesteld. Nu jij je zinnen verzet hebt begin je met de scepter te zwaaien naar iedereen die was zoals jij vroeger was. Jouw verleden zit je dus kennelijk dwars, wat zich uit in het aanvallen van eenieder die was zoals jij was.

Nee hoor, het was een dwaling die 19 jaar heeft geduurd. Nu probeer ik anderen hiervoor te behoeden. Jouw tanden vallen spontaan uit je muil, dus je bent hardleers. Dat komt omdat je meer bezig bent met je gelijk dan met iets anders.

Mike

Mike
Je bent op een kinderachtige manier aan het proberen je gelijk te halen
Mike
?

Nee hoor, het was een dwaling die 19 jaar heeft geduurd. Nu probeer ik anderen hiervoor te behoeden.
Wat was jouw dieet voor die 19 jarige dwaling? Of was dat ook een dwaling? Dwaling genaamd schijf van 5 / voedingscentrum.

Jouw tanden vallen spontaan uit je muil, dus je bent hardleers. Dat komt omdat je meer bezig bent met je gelijk dan met iets anders.

Mike
Ik heb al mijn tanden nog (in mijn muil).

Wat was jouw dieet voor die 19 jarige dwaling? Of was dat ook een dwaling? Dwaling genaamd schijf van 5 / voedingscentrum.

Nee, ik was niet zo braaf dat ik de voedingsrichtlijnen van de overheid volgde. Eigenlijk deed ik maar wat, stopte van alles en nog wat in mijn mond en dacht nergens bij na. Mijn vegetarische periode was een stap in de goede richting van bewuster eten en leverde dan ook gezondheidswinst op. De allerbeste stap was echter mijn vegetarisme opgeven, hierdoor kwam mijn lichaam echt 'thuis'.

k heb al mijn tanden nog (in mijn muil).

Jij 3 jaar geleden:

https://www.fatsforum.nl/forums/topic/tanden-genezen/

Jij 6 maanden geleden:

https://www.fatsforum.nl/forums/topic/tandpijn-acuut-probleem-wat-is-wijsheid/

Gebitsklachten komen veelvuldig voor bij vegetariers en veganisten. En Price leerde ons dat het gebit een graadmeter is voor de algehele gezondheid!

Mike

Tandpijn acuut probleem, wat is wijsheid?
Bleek tandvleesontsteking te zijn tussen 2 kiezen in door voedselresten, flossen heeft dit verholpen.

Jij 6 maanden geleden:

Jij 12 maanden geleden:

Ik denk dat er nogal een verschil is tussen herkauwers met 4 magen en tussen omnivoren met 1 maag, zoals de mens. Volgens Price moesten wij mensen de fosfor uit dierlijke producten en granen en peulvruchten zien te halen, maar herkauwers voeden zich vrijwel uitsluitend met plantaardig voer (m.u.v. hier en daar een insect dat zich tussen het gras bevindt). Rauwe melk is dus wel afdoende voor een kalfje, maar wij mensen moeten extra (bij voorkeur dierlijke) bronnen van fosfor eten. Onze maag is nu eenmaal te simpel, in vergelijking met het magenstelsel van deze dieren.

Mike

sprout: Bedankt voor je reactie Mike, maar hoe zit het dan met moedermelk en baby’s? Per 100ml bevat moedermelk 30mg Calcium en 15mg Fosfor, dus 2 : 1

Of is de spijsvertering van een baby geheel anders? Een baby groeit namelijk goed van enkel borstvoeding.

Ik mis de biochemische kennis om dit goed te kunnen beantwoorden. De berekening van Price (2 gram fosfor tegenover 1,5 gram calcium) slaat neem ik aan op volwassenen. Het kan zijn dat voor zogende kinderen andere verhoudingen gelden, maar hier houdt mijn kennis echt op.

Mike

Gebitsklachten komen veelvuldig voor bij vegetariers en veganisten
Mike
Lacto-vegetarisme in India, duizenden jaren lang.

Gebitsklachten komen tegenwoordig met verschraalde gronden en dierlijke bioindustrievoeding bij iedereen voor.
Ik heb online verhalen gelezen van gezinnen waar kinderen gebitsproblemen kregen op een wapf dieet en de kinderen uit een buurtgezin alles naar binnen laaiden en geen gebitsproblemen hadden. Voeding is een belangrijk onderdeel/factor maar niet het complete verhaal.

Mike
Je bent op een kinderachtige manier aan het proberen je gelijk te halen
Mike

'Kwaliteitverschil' is subjectief, en dus geen manier om je gelijk te halen. Dus graag onderbouwing. Wat zegt Nick Griffin, in de 2 filmpjes die ik aanhaalde, dat voor jouw een 'duidelijk kwaliteitsverschil' kenmerkt.

Je begint vermoeiend te worden, sprout. Je bent aan het discussieren om het discussieren en niet meer om meer informatie te weten te komen, wat de bedoeling is van dit forum. Ik weet dus niet hoeveel geduld ik nog moet hebben met jou. Je doet me denken aan andere jonge gasten met een grote waffel die hier eerder actief waren, zoals Tuna en Moondust. Die dreven zover door dat het niet alleen mij ging irriteren, maar ook anderen en jij begeeft je nu ook in die richting.

Laat ik het kwaliteitsverschil tussen Griffin en Farage zo uitleggen: kennelijk valt het de powers-that-be ook op, want er zijn al twee pogingen geweest om Farage permanent uit te schakelen en geen enkele voor Griffin.

Lacto-vegetarisme in India levert veel gezondheidsklachten op, al duizenden jaren lang. Je zou zeggen dat ze daar lering uit moeten hebben getrokken, maar het vegetarisme komt voort uit het kastenstelsel. De hoogsten in maatschappelijke status zijn om religieuze redenen vegetarisch. De laagsten in status zijn de 'untouchables' die MET HUN HANDEN de toiletpotten van de 'hogeren' mogen schoonmaken en hen niet in de ogen mogen kijken. Aardige jongens, die vegetariers! Hitler was ook een vegetarier. Er speelt veel razernij in de ondervoede hersens van vega's, ook bij jou.

Gebitsproblematiek komt zeker ook bij niet-vegetariers voor, maar het helpt niet om vegetarisch te eten!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan