EU

Tjongejonge, sprout, nou jij hebt het definitieve bewijs gevonden dat zwarte jager-verzamellaars ook geen lieverdjes waren. Maar liefst 27 doden 10.000 jaar geleden, waarvan 10 de kop zijn in geslagen. Zo zie je maar weer, oorrlog zit in de mens.

Maar niemand heeft ooit beweerd dat ze in Afrika elkaar alleen maar bloemenkransen om de hals hingen. Je hoeft niet 10.000 jaar terug te gaan in de rijd om te weten dat primitieve stammen elkaar naar het leven kunnen staan. Elkaars voedsel jatten is bijv. een reden om tot dit soort straffen over te gaan.

Maar geen enkel ras dan het blanke ras heeft zich schuldig gemaakt aan massamoord van letterlijk duizenden en zelfs miljoenen mensen middels kolonialisme en slavernij. Een eerder 'bewijs' van slavenhandel in Afrika dat je aandroeg toonde alleen maar aan dat Afrikaanse stammenhoofden zich schuldig hebben gemaakt aan heulen met de koloniale machthebbers. Niemand heeft ooit beweerd dat ze perfect waren.

Je hebt al die tijd niets van je laten horen en dit is het beste waar je mee op de proppen komt? Blijven zoeken, sprout, ooit zal je het vinden!

Mike

Tjongejonge, sprout, nou jij hebt het definitieve bewijs gevonden dat zwarte jager-verzamellaars ook geen lieverdjes waren. Maar liefst 27 doden 10.000 jaar geleden, waarvan 10 de kop zijn in geslagen.

Als je enige wapen een pijl en boog en wat keien zijn, en je als jager verzamelaar leeft in kleine gemeenschappen, kun je ook geen massamoorden van 100.000 plegen.
Dus kun je 'slechts' een complete naburige stam volledig of gedeeltelijk uitmoorden.

Twelve were relatively complete skeletons, whereas the others were a jumble of bones. Out of those best preserved, the archaeologists could tell 10 had died violent deaths—five from blunt-force trauma to the head (pictured), and five from sharper wounds to the head and neck, likely from arrows.

Van de 12 'best preserved' skeletten die onderzocht zijn stierven 5 door ingeslagen schedels en 5 door pijlen.

Zo zie je maar weer, oorrlog zit in de mens.

In iedere mens.
Het enige wat er voor nodig is zijn; 'ophitsers'/'de juiste condities', wapens en bereidwilligen/strijders.

Je hebt al die tijd niets van je laten horen en dit is het beste waar je mee op de proppen komt? Blijven zoeken, sprout, ooit zal je het vinden!

Mike
Jammer genoeg begrijp ik dat aanvallende aanmatigende toontje niet.

Mike

Jammer genoeg begrijp ik dat aanvallende aanmatigende toontje niet.

Zo kan je de toon zien, of je kan het zien als een stimulans en schop onder je achterste om nog even door te zoeken ;) Ik vermoed dat de laatste meer de toonzetting was.

Mijn sarcasme was gericht op je onophoudelijke pogingen om toch maar vooral de blanke pathologie te ontkrachten. Het lijkt wel alsof je psychologisch niet wil accepteren dat anderen minder gestoord gedrag vertonen dan wij, want als het in ons allemaal zit zijn wij geen ongunstige uitzondering meer.

Deze wanhopige pogingen om toch maar vooral te 'bewijzen' dat de vroege mens geen haar beter was dan wij zie je in de academische wereld ook terug. We willen zo graag zien dat het niet onze specifieke pathologie is maar een algemene: de mens is altijd al egoistisch, corrupt en moordlustig geweest, er is niets veranderd, zo zijn we nu eenmaal. Op deze manier hoeven wij ons niet zo schuldig te voelen voor onze wandaden, die we op nooit eerder tevoren vertoonde schaal hebben toegepast.

Het gebrek aan geavanceerde wapens van jager-verzamelaars is een kulargument. Als ze toen even gestoord waren hadden ze een verbond kunnen sluiten met verschillende stammen om zo een leger te verzamelen en alsnog veel grotere groepen mensen naar de andere wereld te helpen met knotsen, pijl en poog en andere primitieve wapens. Bovendien zijn ze in Afrika nadat ze wel vuurwapens tot hun beschikking hadden nooit gaan koloniseren, de agressie bleef binnen de landsgrenzen en binnen de lokale regio.

Het gaat om ongeremde agressie en een genocidale mentaliteit, gebaseerd op jezelf verheven voelen boven anderen om je eigen inferioriteit te verhullen. Dat is toch echt een blanke, Europese specialiteit. Oorlog mag dan in de mens zitten, maar zitten kolonialisme, imperialisme en slavernij dat ook? Alle pogingen ten spijt om aan te tonen dat ook niet-blanken zich hieraan schuldig maakten zijn tevergeefs. Dus in WELKE mens zit dat precies? Dat durven de heren wetenschappers niet te onderzoeken, want dan komen Europeanen uitsluitend bij zichzelf uit.

Mike

Hoi Mike, ik vraag het even hier, aangezien de informatie op het forum niet beschikbaar meer is. Ik ben The Destruction of Black Civilication aan het lezen en heb de website van realhistoryww afgeplozen. Ik vind het reuze interessant! Heb jij nog tips wat betreft goede sites en/of boeken met betrekking op dat onderwerp? Voordat ik in de verkeerde hoek ga zoeken.

Joost

Er zijh drie delen op YouTube van een docu genaamd Whited Out, die raad ik je aan om te gaan bekijken.

Mike

Waarom verhaalt realhistoryww niet over de verspreiding van het "Neanderthaler gen"?

It was thought that Neanderthals anatomic adaptations to cold had brought about a lightning of the skin, and thus played a part in the evolution of White people. But scientific studies indicate that modern White people show no genetic evidence of admixture with Neanderthals that relates to their skin color. Though they do show admixture with Neanderthal, as does the Billions of Black people outside of Africa. It now appears that White peoples evolution was much simpler and more direct. Click here for the working theory on the evolution of White people >>>

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan