Laat ik het kwaliteitsverschil tussen Griffin en Farage zo uitleggen: kennelijk valt het de powers-that-be ook op, want er zijn al twee pogingen geweest om Farage permanent uit te schakelen en geen enkele voor Griffin.
Nick Griffin is reeds enige tijd failliet en niet meer politiek actief. Hij heeft aangegeven te stemmen op UKIP.
Graag nog antwoord op onderstaande:
Wat zegt Nick Griffin, in de 2 filmpjes die ik aanhaalde, dat voor jouw een ‘duidelijk kwaliteitsverschil’ kenmerkt.
Je begint vermoeiend te worden, sprout. Je bent aan het discussieren om het discussieren en niet meer om meer informatie te weten te komen, wat de bedoeling is van dit forum. Ik weet dus niet hoeveel geduld ik nog moet hebben met jou. Je doet me denken aan andere jonge gasten met een grote waffel die hier eerder actief waren, zoals Tuna en Moondust.
Mike
Als het wederom de bedoeling is om een reactie uit te lokken moet ik je teleur stellen. Ik meen dat ik buitengewoon net taalgebruik heb gebruikt, dat mag jij "een grote waffel" noemen maar daar wens ik verder niet op in te gaan.
Je doet me denken aan andere jonge gasten met een grote waffel die hier eerder actief waren,
Maar er valt mij ook wat op Mike en dat heb ik al eerder gezegd. Jij plaatst een sneer of een opmerking die door de ander opgevat wordt als minder fijne opmerking.
naief
Hoe kom je daarbij naief dat speelt enkel in "ondervoede hersens van vega's"?
Er speelt veel razernij in de ondervoede hersens van vega’s, ook bij jou.
Mike
Ik ga ook graag weer ontopic maar het is inderdaad zoals naief zegt je lokt iemand telkens uit de kast door een "sneer of een opmerking die door de ander opgevat wordt als minder fijne opmerking".
Nu graag ontopic.