EU

Om 13:00 uur ben ik vandaag klaar en dan ga ik NEE stemmen en dan naar de markt in Maastricht. Kijken wat Tanja verkoopt.

Dorothé

Zo, ik heb TEGEN deze fascistische vazalstaat van de NAVO gestemd en dus VOOR de wereldvrede. Poetin mag bij een overweldigend NEE dus 'de champagne opentrekken', zoals ik gisteren nog op de 'objectieve nieuwszender' Radio 1 hoorde.

Mike

Gisteravond op het 8-uur journaal van de NOS nog een reportage gezien over homo's in Oekraine. Deze worden regelmatig in elkaar geslagen of anderszins geintimideerd door rechts-extremisten aldaar. Je weet wel, diezelfde neonazi's die daar nu in het parlement zitten! Maar het verhaal werd natuurlijk omgedraaid. Alleen als Oekraine aansluiting vindt met Europa worden homorechten in Oekraine verbeterd. Ongelooflijk wat men uit de kast (bedoelde woordspeling) haalt om ons over te halen om 'ja' te stemmen! Dit heeft werkelijk niets te maken met daadwerkelijke bezorgdheid om homorechten, dit is puur sentiment om ons over te halen tot een ja-stem!

Mike

Ik ben ook benieuwd of de opkomst hoog genoeg is.

Ik ben er zelf niet meer om 13.00 D., maar alle heerlijkheden nog wel.

Mike
Media heeft de mens zo erg gehersenspoeld dat ik verwacht dat de uitslag meerendeels ja is.
Ik kijk en lees geen nieuws maar lees meer blogs en het nieuws die geschreven uit onderzoek zoals jij dat doet.

Er zal een derde wereld oorlog komen. En Poetin zal zorgen dat de de oorlog stopt en mensen red.

En gisteren bij Pauw: ze willen zo graag onze manier van leven en democratie. Wij zeiden tegen elkaar: ga dan eerst met je eigen land aan de slag om te laten zien, dat jullie dat ook kunnen!

Thineke

Ziet iemand nog mogelijkheden om bovenstaand filmpje op meerdere MSM blogs te krijgen?
Ik zat al op Elsevier maar daar kun je helemaal niet meer reageren.

Cholesteroliscool,
bedankt voor dit keigoede filmpje.

Ik heb natuurlijk NEE gestemd.
Daarna naar de markt:
Tanja, ik heb lekker dingen bij je gekocht. Lekkere taart (de kefir) en lekkere kleine hapjes. Alles gemaakt met Chufameel.

Dorothé

Wat is er loos met Jelle Brandt Corstius?

http://blikopnosjournaal.blogspot.nl/2016/04/wat-is-er-loos-met-malle-jelle-bc.html

Mark

PS: inderdaad goed filmpje van Cholesteroliscool, ik had er al over getwitterd.

Nigel Farage is van mening dat dit de nee-campagne in Engeland ook een flinke steun in de rug geeft:

http://uk.mobile.reuters.com/article/idUKKCN0X11RB?irpc=932

Mike

Het was zelfs net op de Duitse TV: MOMA Frühstücksfernsehen. Ja, zo 'verlicht' zijn de Duitsers dan toch niet. Wij zijn het enigste land wat hier een referendum gehouden heeft, alle andere EU staten knikken gewoon 'JA'.

Jippie. Mijn dag begint goed.
Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan