EU

https://piratenpartij.nl/standpunten/
(voor de volgende keer?)

Vergeet niet dat dit forum draait op een medium dat langzaam aan banden gelegd wordt.

@Paradogma: en wat dan als Mike een partij zou beginnen?
(even niet uitgaande van een Pim Fortuyn scenario)

Ik heb niet gestemd. Stemmen vind ik een goedkeuring geven aan een verrot politiek systeem.
Democratie is ook maar verzonnen om de gewone bevolking te laten denken dat ze iets te zeggen hebben.
En de echte macht ligt toch niet bij de politici.

De Piratenpartij heeft voornamelijk privacy hoog in het vaandel. Daar kan ik me in vinden, maar de Piratenpartij is niet anti-EU en dat ben ik wel. Om die reden hebben ze ook niet mijn stem gekregen. Nederland (die mensen die hebben gestemd) lijkt te hebben gekozen voor D66 en SP. In Engeland hadden ze Europese verkiezingen en lokale verkiezingen tegelijk en daar wint de UKIP op grote schaal. Helaas hebben wij geen UKIP.

Mike

@ JP:
zie opmerking edwin.
Politiek is niets anders dan de herverdeling van geld.
Je weet hoe ik over geld denk (zie aantal posts hierboven; de quote van Ruppert).
Ik heb er verder niets aan toe te voegen.

Volgens mij is met de recente updates van de software ineens de notificatie-functie via email verdwenen. Ik kan er niets aan doen. De software is licht en tot het minimum uitgekleed, maar daardoor loopt het forum wel snel en vrijwel storingsvrij.

Mike

De EU is uit elkaar aan het vallen nu er een snel groeiend sentiment ontstaat onder de bevolking van verschillende lidstaten om zich af te scheiden:

http://investmentwatchblog.com/secession-scotland-on-the-verge-of-seceding-from-the-uk-catalonia-wanting-to-secede-from-spain-right-wing-candidates-leading-polls-in-france/

Mike

Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren bij een 'JA'. Dit zal grote gevolgen gaan hebben voor de rest van Europa, zowel politiek als mede economisch.

Ze gaan toch tegen onafhankelijk stemmen. En als het onverhoopt toch ja wordt dan mogen ze over een paar weken nog een keer stemmen. Even dreigen met hel en verdoemenis en een beetje rommelen met de stemmen en klaar is kees.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan