Facebook, Twitter, YouTube en andere social media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
In de nieuwe aflevering van X22 opnieuw de link tussen TRUTH Social en Starlink. Daarin kwam dit artikel aan bod:

Het lijkt er toch op dat Starlink geen lokaas is. Het maakt ook.niet meer uit dat de DS meeleest en meeluistert, de infrastructuur in de ruimte is al geinstalleerd en wordt beschermd door Space Force. Patriots in control. Elon Musk is een patriot, zoals ik altijd al zei.

Mike

Laatst bewerkt:
Dit schreef ik zojuist naar een oercynische Amerikaanse vriend van me:

Truth social = open platform. Starlink = open internet. One bypasses regular (social) media, the other bypasses regular internet providers. Checkmate. Information warfare. Patriots in control. Elon Musk is a patriot.

Mike

In de aflevering van X22 opnieuw de link tussen TRUTH Social en Starlink. Daarin kwam dit artikel aan bod:

Het lijkt er toch op dat Starlink geen lokaas is. Het maakt ook.niet meer uit dat de DS meeleest en meeluistert, de infrastructuur in de ruimte is al geinstalleerd en wordt beschermd door Space Force. Patriots in control. Elon Musk is een patriot, zoals ik altijd al zei.

Mike
Dan ga je binnenkort ook aan de bitcoin... Dave accepteert die ook en zit in aflevering a.

Check deze lijst eens.... Musk gelinkt aan Epstein en Island....

Bericht in onderwerp 'Pizzagate' https://www.fatsforum.nl/threads/pizzagate.3368/post-370275

Ik zeg het je, Musk is een white hat, sluw vermomd als black hat of gray hat. Trump begaf zich ook onder [HEN], Giulliani ook. Voor wat betreft Dave's positie m.b.t. BTC, deze deel ik niet. Ik vermoed dat Dave pro-crypto is omdat het financieel-economische collectieve bewustzijn nog niet zo ver is dat men klaar is voor een terugkeer naar fysieke edelmetalen. De verslaving aan digitale techniek en de dopamine rush die dit geeft is simpelweg te groot, ik zie die crypto cultists ook voortdurend naar hun koersgrafiekjes kijken.

Mike

• Leuk
Waarderingen: Surv
Kortom om de wereld te redden gaan we de oppervlakte van de planeet bombarderen met
12 tot 18 GHz en 26 tot 40ghz microgolven, of anders gezegd een schild van 5G over de hele planeet om de benodigde bandbreedte te krijgen...
Geloof wat je wil Mike

In de nieuwe aflevering van X22 opnieuw de link tussen TRUTH Social en Starlink. Daarin kwam dit artikel aan bod:

Mike
Dat stuk is bijna 1op1 dr Charlie Ward op 15juni 2021 daar komt volgen Charlie ook free Tesla energie nog bij.

Kortom om de wereld te redden gaan we de oppervlakte van de planeet bombarderen met
12 tot 18 GHz en 26 tot 40ghz microgolven, of anders gezegd een schild van 5G over de hele planeet om de benodigde bandbreedte te krijgen...
Geloof wat je wil Mike
Dat is 6G. Trump heeft het er al vaker over gehad. 6G zal een schone (Tesla)technologie zijn. Schone en vrije Tesla-energie is mogelijk en zal ook worden vrijgegeven en toegepast. Dat dit toevallig van Ward komt valt onder: zelfs een kapotte klok heeft 2 x per dag gelijk.

Mike

Dat is 6G. Trump heeft het er al vaker over gehad. 6G zal een schone (Tesla)technologie zijn. Schone en vrije Tesla-energie is mogelijk en zal ook worden vrijgegeven en toegepast. Dat dit toevallig van Ward komt valt onder: zelfs een kapotte klok heeft 2 x per dag gelijk.

Mike
China is pionier op 6g-gebied. Zou China dan het begin van het einde van de DS inluiden?

Niet als het gaat om 6G. China (Huawei) was de kampioen van 5G, maar is al op een zijspoor gezet.

Mike

Verwijst naar artikel: https://arstechnica.com/gadgets/202...acy-change-will-re-enable-tracking-for-users/

Als ik het goed begrijp, kan de admin van betaalde google workspace een setting kiezen, die vervolgens je eigen google instellingen voor Gmail, Calendar, Docs, Contacts, Drive, Google Chat weer op tracking settings zet, OOK als je die eerder uit had gezet. Dus als je via je werk een google account nodig hebt (bij ons voor Drive), zet even 29 maart in je agenda om alles opnieuw na te lopen!

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan