R
Ragnar Peterson
Guest
Komt allemaal goed, geduld eind maart kunnen we er denk wel opDat heb ik niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Komt allemaal goed, geduld eind maart kunnen we er denk wel opDat heb ik niet.
Verrassend neutrale berichten dit!Nieuwe app Donald Trump haalt meteen koppositie in App Store
Het sociale netwerk Truth Social van de Amerikaanse ex-president Donald Trump is vanochtend gelanceerd in de App Store van Apple. De app haalde binnen enkele uren de toppositie van de lijst meest gedownloade apps.www.rtlnieuws.nl
Krijgt Trump met Twitter-alternatief 'Truth Social' zijn megafoon terug?
Vandaag is 'Truth Social' beschikbaar gekomen voor het grote publiek. De site is het antwoord van Trump op het feit dat hij vorig jaar werd verbannen van Twitter.nos.nl
Hier de webversie van TRUTH Social:
Truth Social Status
Welcome to Truth Social's home for real-time and historical data on system performance.truthsocial.statuspage.io
Mike
JUST IN - Russian court classifies Meta as an "extremist organization" and bans Facebook and Instagram from operating in Russia with immediate effect.
Geen last van gelukkig....Misschien tijdelijk even TG op telefoon zetten om de code op te halen?Zijn er meer mensen hier die Telegram niet meer kunnen openen? Ik gebruik alleen de desktopversie en nu moet ik opnieuw inloggen met een code die naar mijn telefoonversie van Telegram zou zijn gestuurd. Maar..... daar staat TG helemaal niet op, en de keuze om die code per sms naar mijn telefoon te sturen doet het niet :-(
Grappig, bij mij precies andersomIk gebruik TG uitsluitend op mijn mobiel (vind de desktop-versie vreselijk!) en dat gaat zonder problemen.
Mike