Journey to Truth had some thoughts about me today so I have some thoughts about their post.
The UFO community is full of just as much clickbait as the Patriot movement has become. (or has it always been that way and we're just getting better at seeing it now?)
I don't tell you what to believe or not believe, but I will tell you my opinions when I think what you're believing or doing is silly and irresponsible. Big difference.
Too many useful idiot content creators don't want to take responsibility for their work.
TOUGHEN UP YOUR MENTAL FORTITUDE
The Clickbait Exposé Channel
Journey to Truth had some thoughts about me today so I have some thoughts about their post. The UFO community is full of just as much clickbait as the Patriot movement has become. (or has it always been that way and we're just getting better at seeing it now?) I don't tell you what to believe...
t.me
Even voor de volledigheid:
Jordan Sather was een van de 'youngbloods' in de Q-beweging, samen met Isaac Green en Dustin Nemos. Die laatste twee zijn gevallen voor negativiteit (Green) of disinfo (Nemos) maar laten we niet vergeten dat Sather zelf destijds ook behoorlijk van de UFO's was, iets waar ik me toen flink aan ergerde.
In dit fragment zegt hij dat hij in die dagen zelf is verschenen op het kanaal van Journey to Truth, maar dat ze heden ten dage kwalitatief zijn gedaald in hun informatievoorziening. Ik denk eerder dat Jordan Sather voortschrijdend inzicht heeft gehad en dit kanaal nu ziet voor het bullshit-platform dat het al die tijd al was.
Voortschrijdend inzicht mag, dat is zelfs goed. Ik heb te maken met trollen uit 2013-2014 die kennelijk mij al die jaren zijn blijven volgen en oude denkbeelden die ik in die tijd verkondigde vermengen met regelrechte leugens, zoals ik zou iemands zus hebben genaaid (letterlijk en figuurlijk). Mij vast proberen te pinnen op oude uitspraken is goedkoop, aangezien ik bij lange na niet meer de persoon ben die ik toen was. You live, you learn. Om die reden schrijf ik JS ook niet af vanwege zijn UFO-verleden, ik ben allang blij vanwege het goede werk dat hij nu verricht met het ontmaskeren van al deze clickbait-figuren.
Mike
Laatst bewerkt: