De leegloop in het feministische kamp onder beroemdheden is officieel geopend, te beginnen met Susan Sarandon:
http://politiek.tpo.nl/2017/11/27/actrice-susan-sarandon-is-klaar-links-feminisme-we-gaan-opnieuw-verliezen-al-woede/
En feministisch links vrouwvolk wenst haar ineens een MieToetje toe:
Haar openlijke afkeer van Hillary Clinton (“zeer gevaarlijk”, “opportunistisch” en “niet authentiek”) zorgde voor een golf van haat onder links. Ze moest haar telefoonnummer veranderen omdat ‘Hillary trolls‘ haar bedreigingen stuurde: ‘Ik hoop dat je in je kruis gepakt wordt’. ‘Ik hoop dat je verkracht wordt’. Toen ze onlangs ergens vertelde dat ze zich voor ‘I stand with Dreamers‘ inzette kwam de volgende golf van verontwaardiging. “Vanuit rechts?” vraagt de interviewster van The Guardian? “Nee, vanuit links! Want: hoe durf je! Ik was al verantwoordelijk gemaakt voor die vluchtelingen. Ik moest mijn ‘witte privilege’ testen.” De interviewster vindt de woede wel terecht: ‘Deze mensen zijn woedend op jou, zeg ik.’
Ach, die 'lieve vrouwtjes' toch, met al hun 'tolerantie' en 'inclusiviteit'. Als vrouwen aan de macht waren, was er nooit meer oorlog. Toch?
Mike