Feminisme

Normale mensen zien IEDERE DAG als geweldloze dag tegen vrouwen. Religies die vrouwen als achtergestelde wezens zien, mannen die vrouwen verplicht een boerka aanmeten, Francisco van Joles die hun machtspositie misbruiken om vrouwen aan te randen, kerels die vrouwen klappen geven, gasten die vrouwen genitaal verminken met besnijdenissen: die kunnen allemaal de tering krijgen. Iedere dag weer. Durf die vrouwonvriendelijke en achterlijke religies, culturen en gebruiken eens te benoemen, in plaats van het vermoeiende diversiteitsgepamper, terwijl de Timmerfrans Ferries af en aan varen om het probleem te blijven importeren uit Arabistan en Middenoostië. Tot die tijd: laat zo'n deuglullendag lekker achterwege.

https://www.geenstijl.nl/5139600/islam-is-wel-een-dingetje/

Mike

Verwend rijkeluiskindje Lena Dunham heeft haar beste tijd gehad in het Amerika van Trump:

Goodbye and good riddance!

Mike

Lauren Southern krijgt veel kritiek over zich heen, o.a. van TFM maar ook ROK, over het feit dat zij met de mond 'traditionele, conservatieve waarden' beleidt, maar ondertussen nog altijd ongehuwd en kindloos is. Is deze 22-jarige nu echt of niet? In deze video gaat Southern hier zelf op in:

Trek je eigen conclusies. Ik ben geneigd om Lauren Southern te geloven. Modern conservatisme is verlangen naar een tijd waarin jonge mensen niet zijn opgegroeid. Het is niet makkelijk om je weg te vinden in een wereld die gedomineerd wordt door links-progressieve hersenspoeling en hypnose en dit heeft zeker ook zijn invloed op het vinden van een geschikte levenspartner.

Mike

#MeToo:

https://fenixx.org/2017/11/26/maatschappelijk-werkster-bruut-verkracht-door-syrier-tijdens-huisbezoek/

Mike

Collage van VROUWEN die beweren dat 'witte mannen' niet gediscrimineerd kunnen worden. Verraad uit eigen kringen! Vrouw en trouw rijmen op elkaar, maar niet met elkaar.

Mike

De leegloop in het feministische kamp onder beroemdheden is officieel geopend, te beginnen met Susan Sarandon:

http://politiek.tpo.nl/2017/11/27/actrice-susan-sarandon-is-klaar-links-feminisme-we-gaan-opnieuw-verliezen-al-woede/

En feministisch links vrouwvolk wenst haar ineens een MieToetje toe:

Haar openlijke afkeer van Hillary Clinton (“zeer gevaarlijk”, “opportunistisch” en “niet authentiek”) zorgde voor een golf van haat onder links. Ze moest haar telefoonnummer veranderen omdat ‘Hillary trolls‘ haar bedreigingen stuurde: ‘Ik hoop dat je in je kruis gepakt wordt’. ‘Ik hoop dat je verkracht wordt’. Toen ze onlangs ergens vertelde dat ze zich voor ‘I stand with Dreamers‘ inzette kwam de volgende golf van verontwaardiging. “Vanuit rechts?” vraagt de interviewster van The Guardian? “Nee, vanuit links! Want: hoe durf je! Ik was al verantwoordelijk gemaakt voor die vluchtelingen. Ik moest mijn ‘witte privilege’ testen.” De interviewster vindt de woede wel terecht: ‘Deze mensen zijn woedend op jou, zeg ik.’

Ach, die 'lieve vrouwtjes' toch, met al hun 'tolerantie' en 'inclusiviteit'. Als vrouwen aan de macht waren, was er nooit meer oorlog. Toch?

Mike

En weer een jihad-bruid die de vermoorde onschuld speelt:

http://politiek.tpo.nl/2017/11/27/jihadbruid-laura-hansen-ik-ben-nooit-iets-slechts-van-plan-geweest-maar-vooral-heel-dom/

Mike

BPS over de gevaren verbonden aan een wereldbeeld gedreven door empathie:

Oftewel: een VROUWELIJK wereldbeeld. We leven in de vleesgeworden vrouwelijke psychose - omdat we ze zo nodig rechten moesten geven.

Mike

Man wordt valselijk beschuldigd van verkrachting, studeert rechten in de gevangenis, krijgt zijn vonnis nietig verklaard en gaat vervolgens andere mannen helpen die valselijk worden beschuldigd:

Mike

TFM over de feministische versie van Doornroosje, die nooit wakker gekust zal worden door de prins want dat is 'aanranding':

Mike

De femiisering vindt letterlijk in alle vrije samenlevingen plaats. En het resultaat is altijd hetzelfde: een dramatische daling van het geboortecijfer, omdat vrouwen feministisch worden en zich tegen hun natuurlijke rol van moeder en echtgenote keren. Zo ook met Zuid-Korea, waar nu jonge mannen en vrouwen GEDWONGEN cursussen moeten worden om cursussen te volgen om te leren hoe ze met elkaar om moeten gaan:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan