Feminisme

Ging ik wel op in.

En je hebt gelijk als je zegt dat ik het over veel mannen had. Ik bedoelde eerder al die vele doodvermoeiende gesprekken met haar over hem.

In mijn beleving was bovenstaande de emotionele ervaring waar jij het over hebt. Juist doordat door die gesprekken het idd elke ervaring werd. Dat was dus de emotie.

Volgens mij ervaarde jij mijn woorden ook als 1 ervaring (ondergoed) terwijl ik het over 2 dingen had, namelijk zijn jas en ondergoed met luipaard print?

Nee, daar gaat het niet om. 1 mannelijke persoon wordt meteen veel mannelijke personen. Ik zie dat heel vaak bij vrouwen. Ze zien patronen waar deze niet bestaan omdat ze een subjectieve werkelijkheidsbeleving hebben op basis van emotionaliteit.

Ik merk vaak dat vrouwen dit doen als verdedigingsmechanisme. Ik als man benoem een overduidelijk PATROON (olifant in de kamer) op basis van een algemene observatie en vrouwen voelen zich meteen persoonlijk aangesproken en gaan in de verdediging vanuit emotie i.p.v. ratio. Ze gaan dan proberen ook verbanden te leggen die er niet zijn om toch maar vooral aan te willen tonen dat het heus niet alleen een typisch vrouwelijk verschijnsel is.

Dat was ook jouw kniereflex. Als ik vervolgens doorvraag blijkt het slechts op 1 individu te zijn gebaseerd. Ik doe daarentegen observaties die ik staaf met allerlei bewijs, van weblinks tot video's tot vandaag zelfs fotomateriaal. Als ik kleding voor mannen met luipaardmotief in de stad had gezien had ik deze ook gefotografeerd, maar ik zie alleen maar vrouwen met die ordinaire Flodder-look.

Vrouwen en zelfdenkendheid, vrouwen en rationaliteit, vrouwen en realiteitszin, vrouwen en abstractheid, het blijft lastig.

Mike

Oke, fijn dat je het zegt. Wellicht lezen meer vrouwen hier mee, en komen ze nog met vragen.

Onderstaand wat mannenmode voor dit seizoen met luipaard print. Welliswaar online.
Ik denk dat de winkels hier gewoon niet vol mee hangen omdat een gezonde normale vent het niet in zijn hoofd zal halen om er als een luipaard bij te lopen. Kleinere doelgroep dan vrouwen. Dit soort luipaard kledij is overigens allesbehalve mannelijk te noemen. je kunt dit dus net zo goed scharen onder vrouwelijke luipaard kleding.

De focus voor dit soort mode word vooral op vrouwen gebaseerd. Ik denk omdat vrouwen zichzelf veel makkelijker mee laten slepen door de mode industrie. Volgend jaar zal het wel weer slangenprint zijn of iets anders.

https://nl.depositphotos.com/147618071/stockafbeelding-model-wandeling-start-en-landingsbaan.html

https://i.pinimg.com/originals/80/10/3d/80103d9fe223602761376a70682b44c3.jpg

https://nl.shein.com/Men-Single-Breasted-Leopard-Coat-p-618094-cat-1983.html?url_from=nladplaouter181019709XL&gclid=CjwKCAiAyMHhBRBIEiwAkGN6fC1WSrRa08F99TPuGZ3C-7zF_rg2UsYM63Caj5DUr15Fu3vje3_JQRoCa7AQAvD_BwE

https://www.asos.com/nl/asos-design/asos-design-regular-fit-overhemd-met-luipaardprint/prd/10890757?affid=21522&channelref=product+search&mk=abc&currencyid=19&browsecountry=NL&ppcadref=871830363%7C59587864244%7Cpla-486133750071&_cclid=v3_cef9ce46-a9e5-5783-aa6d-d7b85ea45caf&gclid=CjwKCAiAyMHhBRBIEiwAkGN6fJm9QSYR5zcWwtcEdD2XkAhaC8u9Ny0VuKsCnEQhA3nq3_G3EofBRhoC2uAQAvD_BwE

https://www.asos.com/nl/asos-design/asos-design-regular-fit-overhemd-met-luipaardprint/prd/10890757?affid=21522&channelref=product+search&mk=abc&currencyid=19&browsecountry=NL&ppcadref=871830363%7C59587864244%7Cpla-486133750071&_cclid=v3_cef9ce46-a9e5-5783-aa6d-d7b85ea45caf&gclid=CjwKCAiAyMHhBRBIEiwAkGN6fJm9QSYR5zcWwtcEdD2XkAhaC8u9Ny0VuKsCnEQhA3nq3_G3EofBRhoC2uAQAvD_BwE

Ziet er niet uit. Ze zullen het zeker proberen om ook mannen aan te smeren. Soms lukt het, zoals de jonge 'mannen' met de ultradunne jeans met korte pijpen (zodat je de blote enkels ziet) en de gaten bij de knie. Of de lange T-shirts over de broek die eruit zien als een jurk. In dit geval lijkt het echter toch uitsluitend aan vrouwen besteed.

Mike

https://tpo.nl/2019/01/05/jonge-vvd-ers-roepen-shirin-musa-uit-tot-liberaal-van-het-jaar/

Ze strijdt voor seksuele vrijheid voor vrouwen in ‘patriarchale gemeenschappen’ en deinst niet terug voor beledigingen en bedreigingen.

Notmaal zou ik m'n kont afvegen met dit soort uitlatingen, maar zij heeft het over haar eigen moslimgemeenschap. De hypermascuiene islamitische wereld heeft een feministische revolutie nodig!

Mike

Geef vrouwen de macht en dit is wat je krijgt:

Zou jij uit een brandend gebouw door een vrouw gedragen willen worden? Ze kan je niet eens tillen!

Mike

Zo gehersenspoeld zijn moderne vrouwen (en sommige mannen) vandaag de dag dat ze meteen positieve vrouwelijke kenmerken kunnen opnoemen en weinig of geen positieve mannelijke kenmerken:

Uiteraard zijn het weer de vette en kortharige lesbiennes die de grootste mannenhaters zijn. Let op de eindconclusie van de maker van dit filmpje (vanaf 6:15), die pleit voor werkelijke inclusiviteit.

Mike

Hier een rationele MANNELIJKE reactie op bovenstaande video van Sasha Daygamer:

Vanaf 8:10 heeft hij het over 'womansplaining', wat hij definieert als 'resorting to lies, deceit and other dishonest measures in a desperate attempt to regain or maintain control of the situation'. In het NL: haar toevlucht nemen tot leugens, bedrog en andere achterbakse maatregelen in een wanhopige poging om controle over de situatie te herwinnen of behouden.

Dat is exact wat Binc deed en met haar alle vrouwen die middels mannelijke logica in een hoek gedrukt worden. Ik geef het ene na het andere voorbeeld van vrouwen die zich in luipaardoutfit hullen om aan te tonen dat ze helemaal niet zelfdenkend zijn en juist uiterst slaafs en volgzaam, zij geeft 1 voorbeeld van een man die (onder invloed van zijn vriendin) een luipaardjas aantrekt en zegt doodleuk 'ik ken ook veel mannen die...'.

Het bijzondere is, Binc is mij zeer welgezind in deze discussie, ze doet dit niet om een of ander feministisch punt te willen scoren. Daarom noemde ik het ook een 'kniereflex', het is een onmiddellijke reactie die vrouwen vertonen als ze met onvermijdelijke logica geconfronteerd worden door mannen. Het is ook waarom mannen niet kunnen discussieren met moderne vrouwen, elke logica ontbreekt en wordt zelfs glashard ontkend of omgedraaid. De maker van dit filmpje zegt dat iets verderop ook en hij laat zien hoe arrogant de moderne vrouw is die door Sasha wordt geinterviewd. Ze valt zelfs over het woord 'strong' (sterk, krachtig), want volgens haar feministische programmering mag en kan dit niet geassocieerd worden met mannen.

Deze vrouw wordt op ijzig kalme wijze verpletterd met logica en is intellectueel geen enkele partij voor de man die haar vragen stelt. En dit is exact waar ik voor pleit, vandaar dat ik recentelijk ook schreef:

En nu is het aan de mannen om ons voor de poorten van de hel weg te slepen. Dit betekent dat IEDERE moderne vrouw, op dit forum en daarbuiten, op haar plaats gezet moet worden. Niet met geweld, maar met ratio en objectiviteit. Letterlijk IEDERE moderne vrouw is besmet geraakt met het progressieve feministische virus, ook zogenaamd ‘rechtse’ vrouwen.

Mike

Bovenstaande YouTuber is erg goed, ik ga hem volgen! Dit is wat hij in 2018 heeft geleerd over vrouwen:

Hij zegt exact waar het op staat. Korte samenvatting:

Vrouwen worden overgewaardeerd in de moderne samenleving en met hun wanstaltige gedrag vragen ze erom om ondergewaardeerd te worden. Hoe meer mannen eenvoudigweg weigeren om mee te gaan in hun grillige overmacht en MGTOW worden, hoe sneller vrouwen leren dat ze hun gedrag zullen moeten aanpassen om hun marktwaarde weer op te krikken.

Kortom, mijn woorden:

De enige correctie die ons mannen nog rest is alle nuance voorbij: wij moeten geen enkele bullshit van vrouwen meer pikken, anders is het te laat!

Dit betekent dat IEDERE moderne vrouw, op dit forum en daarbuiten, op haar plaats gezet moet worden. Niet met geweld, maar met ratio en objectiviteit.

Mike

Ik voelde mezelf niet aangevallen hoor Mike. Ik snap wel wat je zegt. Heb wel moeten lachen om het filmpje eigenlijk.

Nu heb ik vanmorgen nog een zeer interessant gesprek gehad met mijn tante. Ik sta elke keer weer perplex hoeveel ik van mezelf in haar herken en hoe we dezelfde humor hebben. Ik heb haar geconfronteerd met dit hele feminisme verhaal. Haar 1e reactie was meteen al dat ze die onzin nooit in het leven hadden moeten roepen en de hele maatschappij naar de klote gaat. We hebben er samen hard om gelachen. Het gaf mij de gelegenheid om dingen nog wat verder uit te diepen. Tot aan mijn overgroot oma en overgroot opa toe. Daarna weer de generatie eronder. Door middel van observeren, vragen en uitwerken.
Het doet mij realiseren dat vooral veel vrouwen moeten stoppen met dit soort onzin en niet rond moeten blijven lopen en kakelen als een kip zonder kop! En dat ze bij klachten niet alleen moeten kijken naar voeding maar ook naar andere oorzaken van klachten die verantwoordelijk zijn voor bijnieruitputting.

Ik heb geen idee nu of mijn uiteenzetting nu juist nog duidelijker is geworden of dat het voor sommigen niet meer te lezen is. hoe uitgebreider het soms word hoe moeilijker leesbaar voor sommigen. Maar vraag gerust.

https://imgur.com/a/CVDNFro

Man, man, wat een doffe ellende dit zeg.

Man, man, wat een doffe ellende dit zeg.

Gaat goedkomen, Binc. ALLE grote beschavingen uit het verleden zijn in verval geraaakt en ingestort a.g.v. feminisering. Het lijkt een gelopen race voor de westerse samenleving, maar de mannelijke correctie is al volop gaande. Kijk naar de opkomst van het populisme, de gele hesjes, Trump, Bolsonaro, etc.

Mike

Over luipaard fashion gesproken.
Het gaat nog verder dan alleen mode voor vrouwen.
Diezelfde gefeminiseerde vrouwen met de achterlijke ideeen dit te projecteren op dieren!! Volgens mij kan je feminisme zien als waar men over praat in de dierenwereld. Doorgefokt!

#

Je zegt het zelf. Hamsterbrein...te weinig hersencellen. Of gewoon zaagsel.

Wordt het geen tijd voor de invoering van het “Stemrecht Diploma”.

Buiten het feit dat veel mensen de interesse in de politiek geheel verloren zijn, en terecht gezien het feit dat de politiek er niet voor ‘ons’ is, hebben we nu alle stemmers nodig om via een bewuste protest stemmen beweging de misdadigers voorgoed uit het pluche weg te stemmen. Alle hens aan dek, maar graag wel mensen die nadenkend stemmen, hun hersenen kunnen gebruiken en niet stemmen vanuit emotie waar veel vrouwen (en sommige mannen) zich schuldig aan maken. Dan kunnen ze beter aanschuiven bij de thuisblijvers.

Al een tijd volg ik de ‘avonturen’ op het Fac(s)forum met het onderwerp feminisme wat niet alleen op vrouwen slaat want met een verstoorde hormonen huishouding zijn er ook mannen die feminiseren. Tel daarbij op dat veel te veel jongens eenzijdig opgevoed worden door vrouwen, de mannen hebben vaak onvoldoende tijd en voor de klas is de verhouding man / vrouw al lang ernstig verstoord.

Nu ik met mijn ‘gele vestje’ met de tekst #StemZeWeg actie voer is dat natuurlijk ook een dankbaar onderwerp bij de ‘borrel’ Zo was ik het eerste weekend van dit jaar in mijn stamkroegje waar het onderwerp verkiezingen werd aangesneden. Zaadjes moeten nu eenmaal tijdig gepland worden om te kunnen ontkiemen, bovendien circuleert er nogal wat nep nieuws, dus werk aan de winkel.

http://gedachtenvoer.nl/wordt-het-geen-tijd-voor-de-invoering-van-het-stemrecht-diploma/

Gaat goedkomen, Binc. ALLE grote beschavingen uit het verleden zijn in verval geraaakt en ingestort a.g.v. feminisering. Het lijkt een gelopen race voor de westerse samenleving, maar de mannelijke correctie is al volop gaande. Kijk naar de opkomst van het populisme, de gele hesjes, Trump, Bolsonaro, etc.

Tja, laten we het hopen. Je zal er toch spontaan weer een nieuwe bijnieruitputting van hebben...
Erger nog, een hele generatie met een voortdurende bijnieruitputting. Tel daar in de loop der jaren andere omgevingsfactoren en voeding bij op met als gevolg nog meer hormonale problemen ?
Dat zet een mens toch aan het denken he.

We zijn er echter nog lang niet. Dit is waar we tegenop moeten boksen - feministische wetten die het glad ijs maken voor mannen om normale omgang te hebben met vrouwen:

Mike

Ooit gehoord van hybristofilie? Lees dit artikel:

https://revu.nl/columns/anders-breivik-is-net-justin-bieber-vrouwen-aanbidden-hem

Wat bezielt deze vrouwen? In de psychiatrie wordt het fenomeen hybristofilie genoemd. Kort door de bocht: vrouwen (en heel soms mannen) die zich onweerstaanbaar aangetrokken voelen tot verkrachters, moordenaars en geweldplegers. Een eenduidig antwoord op de waaromvraag is er niet, aangezien er weinig onderzoek naar dit verschijnsel is gedaan. Waarschijnlijk is dat deze vrouwen zich in eerste instantie aangetrokken voelen tot deze high profile-criminelen omdat ze qua bekendheid niet onderdoen voor popsterren. Dan zijn er twee soorten hybristofilie-lijders: vrouwen die geil worden van het idee dat hun liefje kwaadaardig is tot in zijn kern, dit is ‘supermannelijk’ in hun ogen. De tweede groep lijkt last te hebben van een soort moeder Teresacomplex, blijkt uit gesprekken die zijn gevoerd met serial killer lovers. Ze zijn vastbesloten de ‘verloren mannen’ weer op het rechte pad te krijgen. Of ze geloven dat hun liefjes onschuldig vastzitten, zoals de vriendin van Charles Manson.

Wat bezielt deze vrouwen idd? Het antwoord geeft de auteur zelf: een evolutionaire aantrekkingskracht tot 'bad boys' gekoppeld aan een bemoederend verzorgingsinstinct. Dat laatste snapt iedereen, aangezien vrouwen primair moeders en verzorgers zijn. Maar vanwaar die hang naar 'bad boys'?

Het antwoord is simpeler dan je denkt: vrouwen werden veelal gespaard en ingelijfd door veroverende stammen, opdat zij voor hen ook kinderen baarden. Dit is ook waarom vrouw en trouw wel op elkaar rijmt maar niet met elkaar, het verklaart hun hypergamie en ontrouw. De 'bad boy' is de meedogenloze veroveraar die menige vrouw onbedwingbare vaginale tintelingen bezorgt. Dit verklaart waarom vrouwen massaal wegzwijmelen bij het lezen van 50 Shades of Gray. Ze willen gewoon gedomineerd worden. Hoeveel vrouwen vinden een tik op de billen tijdens de seks wel niet lekker of willen aan hun haar getrokken worden? Waarom denk je dat VERKRACHTING behoort tot een van de meest populaire fantasien van vrouwen?

De auteur van deze column, een vrouw, wil ons echter laten geloven dat dit heus geen algemeen voorkomend psychologisch fenomeen is onder vrouwen. Welnee, hybristofilie is voorbehouden aan 'beschadigde vrouwen':

Wat de beweegredenen van deze groupies ook zijn één ding is zeker: het gaat hier om beschadigde vrouwen. De Amerikaanse journalist Sheila Isenberg schreef het boek Women Who Love Men Who Kill waarin ze dertig vrouwen interviewde die aan hybristofilie lijden. Ze concludeerde dat de dames zelf vaak in destructieve relaties zaten en seksueel werden mishandeld. Of ze waren in het verleden misbruikt door een naaste. Door een relatie aan te gaan met een man die opgesloten zit en juist géén controle heeft over zijn eigen leven, hebben deze vrouwen het idee de touwtjes in handen te hebben. Het geeft ze een gevoel van macht.

Aha, het ligt dus weer aan ons mannen! Wij hebben ze beschadigd door hen te mishandelen en misbruiken. Wat kwam eerder, de foute man of de liefde voor de foute man? Kan het niet zo zijn dat hybristrofilie een FUNDAMENTEEL onderdeel uitmaakt van de psyche van ELKE vrouw (All Women Are Like That) en dat het dit instinct is dat hen in de armen drijft van levensgevaarlijke moordenaars, verkrachters en andere geweldplegers? Waarom denk je dat het voornamelijk VROUWEN zijn die brute moslim'vluchtelingen' met open benen verwelkomen? Een van de grootste geheimen is dat vrouwelijke hulpverleners in asielcentra het bed delen met exotische 'asielzoekers'. In de kliniek waar vrouwenverkrachter en -moordenaar Michael Panhuis verbleef had hij ook diverse relaties met vrouwelijke hulpverleners.

Maar nee, deze vrouwelijke auteur wil ons wijsmaken dat dit gedrag niet de regel is maar de uitzondering. Het ligt allemaal aan ons, hadden wij maar niet zo gemeen moeten doen naar die vrouwen. Ook dit heeft een evolutionaire reden: als bewakers en beschermers hebben wij mannen altijd de grootste en zwaarste verantwoordelijkheid gedragen, de verantwoordelijkheid van vrouwen beperkte zich tot de binnenste kring (kinderen, huishouden). Hierdoor zijn vrouwen helemaal niet gewend om verantwoordelijkheid te dragen en dat zie je terug bij de auteur van dit stuk.

Stel je voor dat zij de confronterende en ongemakkelijke waarheid onder ogen zou moeten zien dat ALLE vrouwen, inclusief zijzelf, een milde vorm van hybistrofilie met zich meedragen, dat kan haar arme hamsterbrein helemaal niet aan!

Mike

Die wetten zijn belachelijk!!! Stel dat ik een baby jongetje krijg wat moet ik die vertellen als hij tiener word? Zo iets van vrouwen zijn mooi om naar te kijken maar levens gevaarlijk, zullen we op internet kijken naar een instap model seks pop?

Complotdenker

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan