Feminisme

Mike,

Heb ik dit zo helder uiteen gezet zoals jij het duidelijk probeert te maken? Iets uitgebreider gemaakt.
Zo ja, hoop ik dat het voor veel andere dames ook duidelijk is zo en wellicht inzien dat het wel degelijk zo is. Ik zie alleen maar dezelfde PATRONEN terug komen.

https://imgur.com/a/JLZrn09

Dank hiervoor, ik hoop dat andere vrouwen hier ook iets aan hebben. De remedie voor gefeminiseerde vrouwen is overigens dat ze een niet-gefeminiseerde man treffen bij wie ze zich veilig voelen, dan verdwijnt al die mannenhaat als sneeuw voor de zon. Helaas is het niet zo makkelijk, want dit soort gefeminiseerde vrouwen treft vaak een slappe vaaddoek van een vent die ze vervolgens volledig domineren. Door hun feminisische inslag wijzen ze sterke mannen ook vaak resoluut af (terwijl ze er stiekem naar verlangen).

Mike

Ik ben blij met jouw inbreng over dit onderwerp, Binc. Nu ben jij het, niet ik, die spreekt over duidelijke PATRONEN. Het is allemaal begonnen vlak voor de kerst in het draadje van JVG over de ziekenhuisopname van zijn vriendin. Ik schreef toen:

Ook jij ziet de gigantische olifant in de kamer niet, Elkedageenei, en je denkt dat ik seletief alleen maar op vrouwen inhak, zonder dat je de overduidelijke patronen onder ogen wil zien tussen de slinkse manipulatie van een parasitaire ‘elite’ en de gevoeligheid van vrouwen hiervoor. Vraag jezelf af hoe het kan dat ik zo vaak met zoveel verschillende voorbeelden op de proppen kom. Zou er soms sprake zijn van PATRONEN?

En zojuist schreef ik in de topic QAnon:

Vrouwen zijn marxistische vaandeldragers. Altijd al geweest, zullen ze ook altijd blijven. Er bestaat niet zoiets als een conservatieve vrouw, die vrouwen die ‘conservatief’ zijn, zijn dat omdat hun man/vriend dat is. Dit is de reden waarom de bedreiging voor de democratie, de samenleving en zelfs de beschaving VAN BINNENUIT komt. Vergeet moslimmigranten, wie staan met ‘refugees welcome’-bordjes klaar om ze binnen te loodsen?

Vrouwen stemrecht verlenen is een grote en ernstige vergissing geweest. Ze hebben 9 van de 10 keer weinig of geen verstand van zaken omdat ze weigeren zich te verdiepen in complexe politieke onderwerpen en zijn allergisch voor feiten die hen niet aanstaan. Ze stemmen vanuit emotie, niet vanuit ratio, en dat is levensgevaarlijk!

In Amerika zien we nu hoe ondermijnend de macht die vrouwen hebben gekregen werkelijk is. Het nieuwe Huis van Afgevaardigden dat op 3 januari is beedigd bevat meer vrouwen dan ooit en de een is nog radicaler dan de ander. We hebben nu moslima’s, lesbische Native Americans en latina’s. En allemaal willen ze ICE (grensbewaking) en het Electoral College (cruciaal onderdeel van de Amerikaanse en democratie) afschaffen en natuurlijk willen ze Trump afzetten.

Godzijdank zijn er nog wijze mannen als Trump en zijn ‘white hats’ die middels een overwinning in de Senaat een ‘firewall’ hebben gecreeerd tegen deze waanzin. Het zijn de heksen die de heksenjacht inzetten.

En wie hebben die vrouwen een zetel gegeven in het Huis van Afgevaardigden? VROUWELIJKE STEMMERS! In reactie op een van jouw posts, Binc, schreef ik gisteren nog:

Ik heb maar 1 missie: onze samenleving behoeden voor de finale ondergang. Het gif in de samenleving is het feministische cultuurmarxisme dat zich tegen mannen en mannelijkheid keert. Vrouwen die zich aan mijn uitlatingen over vrouwen ergeren beseffen niet dat het allang 5 voor 12 is geweest. De enige correctie die ons mannen nog rest is alle nuance voorbij: wij moeten geen enkele bullshit van vrouwen meer pikken, anders is het te laat!

Wie nou nog de PATRONEN niet ziet kan ik niet meer helpen...

Mike

Fijn dat ik mijn steentje kan bijdragen!
De PATRONEN zijn idd duidelijk zichtbaar.
Ik heb hier nog iets aan toe te voegen.
Voor de mensen die verwonderd zijn over dezelfde terugkerende PATRONEN, ze zijn niet door mijzelf verzonnen. De meiden uit mijn moeders generatie waarbij diezelfde PATRONEN duidelijk zichtbaar zijn, dit wisten wij allemaal niet van elkaar. Wij hebben elkaar niet nagedaan of wat ook. Sterker nog, er was nooit contact. En toch zie je hetzelfde terug komen. Zowel bij de meiden als bij de jongens. Bovendien zul je jezelf af kunnen vragen om welke reden bij mijn vaders kant toch enigszins de dominantie/aanwezigheid verdween. Vermoedelijk omdat mijn moeder die rol overnam! Datzelfde is het geval bij zijn broer. In feite was er met de generatie van mijn vader niet zo heel veel mis.

Niet alleen was er niets mis met de generatie van jouw vader, maar met alle mannelijke generaties daarvoor ook niet. Mannen hebben vrouwen altijd op handen gedragen, de mythe dat vrouwen eeuwenlang het slachtoffer zouden zijn geweest van een of ander fictief 'onderdrukkend patriarchaat' is iets wat alleen maar vrouwen op de mouw gespeld kan worden. Vrouwen moeten leren hun zegeningen te tellen, want als wij mannen ze werkelijk gelijk gaan behandelen is het gedaan met al hun privileges!

Mike

Nee nee nee, ben je maf ik wil niet als een man behandeld worden! Dat is namelijk helemaal niet leuk, als vrouwelijke vrouw zijn mannen eigenlijk altijd berijd te helpen als iets niet lukt. Iets te zwaar is of te ingewikkeld :p .

Mannen moeten alles zelf uitzoeken en krijgen geen hulp. Als een man dakloos word of iets anders van dat soort overkomt moeten ze het zelf uitzoeken. Niemand die het intereseert.

Ophoepelen met die gelijkheid!

Complotdenker

Zomaar een zaterdagmiddag in Nijmegen:

Goh, wat zal ik deze winter nu eens aantrekken? :roll:

Maar Mike, je maakt selectief foto's van etalages van die winkels die toevallig veel kleding met luipaardmotief verkopen. Of is hier sprake van een PATROON? Ik heb maar geen foto's gemaakt van de talloze vrouwen die ik zie rondlopen met luipaarddassen, luipaardjassen, luipaardschoenen, luipaardbroeken, luipaardtruien, etc. Ik heb zelfs al moslima's zien rondlopen met luipaardhoofddoekjes!

Mijn vriendin en ik maakten er enkele weken geleden een sport van om de vrouwen met luipaardkledij te tellen. Op een zaterdagmiddag kwamen we in 1 uur tijd uit op 70!! Tegenwoordig tel ik ze niet meer, het is 1 grote safari. En niet alleen in eigen stad, ik zie nu ook weervrouwen en nieuwslezeressen op TV in luipaarddracht, het is een landelijke epidemie!

Je zou denken dat bij al die sterke en onafhankelijke vrouwen na het zien van al die andere sterke en onafhankelijke vrouwen het besef zou ontstaan dat dit helemaal geen unieke zelfexpressie is. Maar nee, dit is juist een teken van sterke onafhankelijkheid, GIRL POWERRR. Je moet nl. weten dat vrouwen helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet volgzaam zijn, hoe kom je erbij.

En ik zie deze luipaarddracht in alle leeftijdscategorieen, van jong tot oud. Wij mannen kunnen ons nog herinneren hoe belachelijk we er in onze jonge jaren misschien wel uit zagen en dan tot het besef komen dat we dit stadium gelukkig zijn ontgroeid. Het feit dat zowel jonge meisjes als oude vrouwen zich exact hetzelfde uitdossen omdat het in de mode is vertelt mij dat vrouwen NUL groei meemaken en dus eeuwig in de puberteit blijven hangen.

Maar Mike, je haalt alleen maar specifiek die vrouwen eruit die zich hullen in luipaardoutfit, dat zijn heus niet alle vrouwen, hoor. Of is hier soms sprake van een PATROON? Kijk om je heen in een drukke winkelstraat in Nederland en oordeel zelf. Sterk en onafhankelijk m'n reet, gewoon makke en volgzame schapen, slaven van de modeindustrie!

Mike

Die lieve, zorgzame vrouwen toch die nooooooooit iemand kwaad zouden doen:

https://tpo.nl/2019/01/05/verdachte-van-brute-overval-op-vrouw-in-rolstoel-den-bosch-blijkt-vrouw-van-30/

Mike

En ik zie deze luipaarddracht in alle leeftijdscategorieen, van jong tot oud. Wij mannen kunnen ons nog herinneren hoe belachelijk we er in onze jonge jaren misschien wel uit zagen en dan tot het besef komen dat we dit stadium gelukkig zijn ontgroeid. Het feit dat zowel jonge meisjes als oude vrouwen zich exact hetzelfde uitdossen omdat het in de mode is vertelt mij dat vrouwen NUL groei meemaken en dus eeuwig in de puberteit blijven hangen.

Wanhopig op zoek om besprongen te worden door een niet feministische man. Ze weten het alleen nog niet?

Je maakt een grapje, maar de boodschap is idd: ik ben een stoeipoes. Dat is allemaal nog tot daaraan toe, maar ik zie ook heel kleine meisjes met luipaardjasjes en dan wordt het toch wel een beetje ziek! Waarom zie ik als man dat en gaat er alleen maar in dat vrouwelijke hamsterbrein om dat dit leuk en hip is? En waarom laat de vader/echtgenoot dit toe?

Mike

Ik had het natuurlijk niet over de kleine kindjes he. Maar de (volwassen) vrouwen. De kindjes zijn er maar weer de dupe van. Iets met rolverdeling...

Ik vind het eerder goedkoop en vulgair uitzien. De vrouw op mijn laatste werk die niet hoefde te werken voor het geld, had ook meteen zo een bloesje aan.

Ik heb het nooit mooi gevonden. Als het nu nog echt bont was van bv. rendier of zo, dan had men iets wat echt warm was, niet versleet, mooi is en bijzonder is (hier dan te verstaan).

Dorothé

Ik zie echt niet alleen vrouwen in dit soort kleding. Veel mannen ook.
En ik vind het ook absoluut niet mooi nee.

Die zogenaamde vriendin van mij, haar vent. In zo een soort jas.
En zij geilt op luipaard ondergoed als hij dat aan heeft. Begrijp je nu waarom ik de hoorn erop donder als ze weer eens komt met dat soort inhoudloze gesprekken...

Ik heb ze niet in mijn omgeving hoor. Geen zorgen.

Is trouwens ook weer een heel leuk voorbeeld van de rolverdeling tussen hun. Klopt geen donder van.

Je noemt 1 voorbeekd van een man die dit als ONDERGOED aan heeft, maar zegt doodleuk dat je 'veel mannen' kent die ook kleding met luipaardmotief dragen. Bovendien blijkt uit jouw toevoeging overduidelijk dat er sprake is via die vriend van een negatieve emotionele associatie met een 'vriendin'. Zie je hoe in het vrouwenbrein 1 ervaring meteen elke ervaring wordt? Zie je hoe emotie jullie werkelijkheid kleurt? Vind je het dan vreemd als ik schrijf:

Alle grote denkers zijn het erover eens dat de hogere mens zich kenmerkt door beheersing van zijn/haar emoties en hier ratio boven te stellen. Vrouwen behoren niet tot deze categorie.

En:

Toen ratio werd uitgedeeld stonden vrouwen nu eenmaal niet vooraan en de definitie van waanzin is onbegrensde, subjectieve hyperemotionaliteit.

Zie je hoe snel we als samenleving in een collectieve psychose raken als we vrouwen onze werkelijkheid laten bepalen? Niet voor niets schrijf ik:

Elkedageenei kan alleen maar emotioneel reageren op mijn persoonlijke missie om rigoreus een eind te willen maken aan 100 jaar feminisering van de samenleving. Waarom rigoreus? Omdat de westerse wereld als gevolg hiervan aan de rand van de afgrond staat en er geen tijd meer te verliezen is, de olifant in de kamer MOET benoemd worden!

Van de vrouwen valt de redding niet te verwachten, zij hebben juist een sleutelrol gespeeld in het decadente verval. Niet voor niets hebben vooraanstaande filosofen als Arthur Schopenhauer reeds ruim 150 jaar geleden soortgelijke observaties gedaan als ik nu doe.

Mike

Ik vind het eerder goedkoop en vulgair uitzien.

Daarom schreef ik eerder al:

Deze look is wat ik noem de ‘Amsterdamse stoephoeren-look’. Al vele jaren lopen vrouwen in A’dam en omgeving rond met dit soort stoeipoes-outfits, maar nu is het ineens een landelijke trend.

En is natuurlijk weer afkomstig van...feminisme. Zo kunnen de dames weer laten zien geen katje te zijn om zonder handschoenen aan te pakken. Want toneelspelen, dat doen ze maar wat graag!

Mike

Je noemt 1 voorbeekd van een man die dit als ONDERGOED aan heeft, maar zegt doodleuk dat je ‘veel mannen’ kent die ook kleding met luipaardmotief dragen.

Volgens mij mis je 1 stukje Mike. Als je terug leest dan zie je dat ik het niet alleen over ondergoed had. Ik had het ook over zijn jas....overigens moet ik erbij zeggen dat ik vind dat hij wel meer kleding moet dragen wat een man niet toebehoort. En je hebt gelijk als je zegt dat ik het over veel mannen had. Ik bedoelde eerder al die vele doodvermoeiende gesprekken met haar over hem.

Dit was mijn reactie.

Die zogenaamde vriendin van mij, haar vent. In zo een soort jas.
En zij geilt op luipaard ondergoed als hij dat aan heeft.

En ik schreef:

Zie je hoe in het vrouwenbrein 1 ervaring meteen elke ervaring wordt? Zie je hoe emotie jullie werkelijkheid kleurt?

(...)

Zie je hoe snel we als samenleving in een collectieve psychose raken als we vrouwen onze werkelijkheid laten bepalen?

Daar ga je niet op in. En juist dit is cruciaal!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan