Feminisme

Als bij ons mensen de negatieve vrouwelijk eigenschappen van de vrouwen bestaan, hoe zit het dan in de dierenwereld? Hebben vrouwelijke dieren ook zulke negatieve vrouwelijke eigenschappen? Ik zie wel dat onze poes een heel ander karakter heeft dan de kater. Maar goed, kan ik dat doortrekken naar de algemeenheid?

En als we dan toch hierop in zouden gaan, hoe zit het met de planten- en mineralenwereld? Of zijn die hermafrodiet (beide geslachten)?
Misschien rare vragen, maar toch interessant.

Dorothé

Dieren zijn zoals ze zijn, ze hebben geen dubbele agenda. Alleen mensen kunnen bewust manipuleren. Er zullen echter zeker ook wel voorbeelden te vinden zijn van vrouwtjesdieren zijn die mannetjes manipuleren om gedaan te krijgen wat ze willen, maar dit is vooral toch een specialiteit van menselijke 'vrouwtjes'.

Mike

Uit deze link geplaatst door Cholesteroliscool in de topic over orgaandonatie, waarbij de beestachtige misdaden van de joodse bolsjewieken worden beschreven:

Interestingly, each torture chamber had its own special torture lady, always a Jewess or Latvian female, usually with a nickname such as “Dora, the glove maker” or “Rosa, the glove lady.”

It comes as no surprise to us to learn that the chief justice of a criminal court in Moscow is also a Jewess, Anya Glusmann, who is said to love pronounc­ing death sentences above all else, and, according to a fawning newspaper article about her, she loves flowers and perfume after a “hard day’s work.

Ik heb al eens eerder geschreven dat de vrouwelijke kampcommandanten van de nazi's ook veel erger en wreder waren. Hier zie je hetzelfde terug. Met 'glove' werd het volgende bedoeld:

They lined up other victims in military formation, then ordered the first row to place one hand upon a wooden table. A nail was driven through the hand into the wood. Then they cut a full circle around the wrist skin, drenched the hand in boiling water and pulled the hand and finger skin right off. This they called “making gloves”.

Mike

Geweldig om de implosie van linkse bewindsvrouwen mee te maken! Hillary moet het hebben van de minderheden en de millennials. En laten juist deze nu geen enkel vertrouwen meer in haar hebben:

http://www.conspiracydiscovery.info/police-state/racist-trump-to-take-the-minority-vote/
http://www.conspiracydiscovery.info/pc-feminism/hillary-losing-support-of-millennials/

Alternative fur Deutschland zorgt voor een politieke aardvertschuiving in Duitsland en zet Merkel te kakken:

http://www.conspiracydiscovery.info/eu/afd-beats-merkels-cdu-in-regional-elections/
http://www.conspiracydiscovery.info/eu/afd-deals-another-blow-to-merkel-in-berlin/

Nu nog Theresa May van haar voetstuk af!

Mike

Simpelweg een logische stap aansluitend op de new age "het kind in mij" "spiritualiteit". Zo zie ik dat meer en meer new age nonsense die eerst beoefend werd door een select groepje mensen dat raar werd aangekeken in de maatschappij steeds meer gemeengoed wordt en nu via de meest basic handelingen en contacten ieders dagelijks leven infiltreert (of moet ik beter zeggen: indoctrineert). Ik weet eigenlijk niet of dat is begonnen met het feminisme, Freud of de Lucis Trust. Of misschien wel alledrie.

Oprichting Lucis Trust 1922
Freud 1856-1939
Edward Bernays 1891-1955 (we mogen nooit vergeten hoe en met welk doel het feminisme door deze listige man is aangezwengeld)

Seant detail: Freud was de oom van Bernays.

Germany Blavatsky's co-controller, Count Aksakov, established in Leipzig, Germany a Theosophical magazine, Psychische Studien, which was influential upon the careers of Sigmund Freud and especially Carl Jung.

Goed punt, Alethea. Het gaat om 'de weg naar binnen', de 'nieuwe mens' sluit een 'geestelijk huwelijk' of een 'alchemistisch huwelijk' en meer van dat soort flauwekul. Compleet mainstream geworden met al die 'mindfulness'. Onderdeel van dezelfde links-progressieve BS die ook het feminisme, de LGBT-gekte en het moslimgeknuffel heeft voortgebracht.

Mike

http://www.conspiracydiscovery.info...ers-in-calais-whoring-themselves-to-refugees/

Dit klinkt voor mij bekend. Met grote verbazing heb ik soortgelijke taferelen gezien toen ik in Plymouth, in het zuid-westen van Engeland, studeerde. Niet ver daarvandaan, in het alternatieve plaatsje Totnes, was er een 'African disco'. Aangezien ik op een internationale opleiding zat en veel Afrikaanse vrienden had liet ik me ompraten om hier naartoe te gaan. Er werd een bus georganiseerd van en naar het college waar we studeerden en dus zat ik met voornamelijk Afrikaanse mannen in die bus naar Totnes. Tijdens de disco viel het me op dat er de nodige blanke, alternatieve sletjes waren die specifiek geilden op zwarte mannen. Het was ook geheid prijsschieten, want deze zwarte mannen zagen gratis seks met deze gewillige meisjes wel zitten. Er zijn er dan ook de nodige mee terug gereden in die bus en die nacht nog aan een zwarte paal gerijgd. Dat fenomeen zien we in Calais dus ook terug, maar dan met moslimmannen.

Mike

Gisteren bij Investigation Discovery een aflevering van 'Deadly Women', waarin het verhaal van de 'adoptiekoningin' Georgia Tann werd verteld. Hier twee artikelen over Georgia Tann:

http://www.dailymail.co.uk/femail/a...er-story-woman-stole-children-sold-stars.html
http://unknownmisandry.blogspot.nl/2011/11/child-care-provider-kidnapper-serial.html?m=1

Toen adoptie nog een relatief zeldzaam verschijnsel was, was daar ineens de 'zakenvrouw' Georgia Tann, die binnen no-time vrienden had in de allerhoogste politieke en gerechtelijke kringen, maar ook in Hollywood. Niemand vroeg zich af waar toch al die baby's vandaan kwamen die zij verkocht. Samen ner haar LESBISCHE partner stalen zij deze van arme, vaak alleenstaande vrouwen, door zieke kinderen mee te nemen en te beloven dat ze behandeld zouden worden en ze vervolgens enkele dagen later opgaven als 'overleden', terwijl in werkelijkheid de identiteit en leeftijd van de kinderen werd vervalst zodat ze onvindbaar waren en konden worden doorverkocht. Tann en haar vriendin gaven geen zier om de baby's en jonge kinderen die ze van hun liefhebbende ouders aftroggelden en lieten ze vaak verhongeren of verdorsten, dodelijk verbranden in de zon of lieten ze onbehandeld doodgaan aan dysenterie of andere besmettelijke aandoeningen. Ook mishandelden en misbruikten ze deze kinderen en verkochten ze de kinderen door aan pedofielen.

Dit bleef allemaal onbestraft dankzij een bevriende VROUWELIJKE rechter, die steevast de rechtmatige ouders in het ongelijk stelde. Vele Hollywood-sterren kwamen kinderen adopteren bij Tann, waaronder de actrice Joan Crawford, die zich ook als een absolute tiran gedroeg, te zien en te lezen in het boek en de film 'Mommy Dearest'. Al met al zijn er zeker 1.000 baby's gestorven tijdens het zakenimperium van Tann en haar vriendin en zijn er talloze mishandeld en misbruikt door henzelf en door anderen. Pas na haar dood door kanker kwam uit hoezeer Georgia Tann de boel had geflest en wat voor boosaardige vrouw dit werkelijk was. Georgia Tann zou wel eens als de grootste feministische massamoordenaar kunnen worden beschouwd.

Telkens worden we middels feministische mediapropaganda geindoctrineerd met een vals beeld van uitsluitend mannen als moordenaars, mishandelaars en misbruikers, alsof vrouwen als 'hogere wezens' zich hier niet schuldig aan zouden maken. Het tegendeel is waar: vrouwen maken zich hier niet alleen schuldig aan, maar zijn daarnaast veel koelbloediger en hartelozer in hun misdaden. Maar dat weten vaste lezers van deze topic inmiddels wel. Zo niet, lees dan alle voorgaande pagina's in dit draadje terug.

Mike

Net zoals een categorie westerse mannen hun ega importeert uit - of op sextourisme gaat in - Thailand, Rusland, de Filipijnen of Indonesië, omdat ze wat te kort (menen te) komen bij de westerse vrouw is dat andersom ook het geval. Daarnaast is er een categorie mensen (zowel mannen als vrouwen) die gebruik maakt van de kwetsbaarheid van de medemens ten gunste van zichzelf. Daaronder valt onder andere de sexuele exploitatie van de ander vanuit een machtspositie zonder dat daar een wezenlijke verbinding of commitment tegenover staat.

Niets nieuws onder de zon. Als zichtbaar is dat je kwetsbaar bent ben je het potentiële slachtoffer van allerlei soorten van (soms zeer geraffineerd) misbruik. Mensen die verkeren in een positie van rechteloosheid zijn daarbij om verschillende redenen bij uitstek de pineut. Het idee dat mensen die zoiets doen te herkennen zijn en van een bepaald wellicht louche type zijn is niet juist. Het gaat "gewoon" om de arts die zijn patiënt misbruikt, de hulpverlener zijn cliënt, de spiritueel leider die misbruik maakt van zijn discipel of de vriend die uit het niets verschijnt om je te helpen. Kortom: het zijn niet zelden diegenen die zich in eerste instantie voordoen als helper en/of vertrouwenspersoon.

Als er onder vrouwelijke forumleden op z'n minst een erkenning is dat vrouwen wel degelijk in staat zijn tot grove misdaden is dat al heel wat gewonnen. De volgende stap - erkennen dat het kwaad een veel grotere voedingsbodem heeft in vrouwen dan in mannen - is vaak een brug te ver, omdat dit voelt als een verraad naar de eigen sekse. Ontkenningsgedrag en zelfbedrog maken immers ook een fundamenteel onderdeel uit van de vrouwelijke psyche, die SUBJECTIEF is en voor wie feitelijke objectiviteit welhaast onmogelijk lijkt.

Mike

Er zijn mensen voor alles Mike.

Ik kan alleen maar mijn laatste zinnen herhalen:

De volgende stap – erkennen dat het kwaad een veel grotere voedingsbodem heeft in vrouwen dan in mannen – is vaak een brug te ver, omdat dit voelt als een verraad naar de eigen sekse. Ontkenningsgedrag en zelfbedrog maken immers ook een fundamenteel onderdeel uit van de vrouwelijke psyche, die SUBJECTIEF is en voor wie feitelijke objectiviteit welhaast onmogelijk lijkt.

Voor die vrouwen die wel open staan voor ratio en logica:

Waarom maakt de elite zo gretig gebruik van vrouwen en vrouwelijke energie? Zou het kunnen dat vrouwen bevattelijker zijn voor boosaardigheid door hun volgzaamheid en subjectiviteit, omdat ze niet denken maar voelen? Wat weet de elite dat wij niet willen weten, maar uiteindelijk toch onder ogen moeten zien? Wie zoekt naar de waarheid, moet dit doen met een open blik en wat men dan ook in deze zoektocht aan feiten vindt accepteren.

Mike

Ik zie dat niet als boosaardigheid van "vrouwen". Daarentegen zie ik ook dat bepaalde eigenschappen bv worden ingezet om conformiteit af te dwingen. Wat het meest beangstigend is dat mensen die zich hieroor laten gebruiken eigenlijk altijd in de volle overtuiging verkeren dat ze goed doen. Onder andere in het onderwijs en in de hulpverlening zie ik dat terug. Vooral veel onnozelheid. Ook bij mannen trouwens. Dat er vrouwen bestaan die bewust de boel verzieken daar twijfel ik niet aan. Dit geldt evenzeer voor mannen. Het punt is dat de meesten van hun patronen niet bewust zijn. Stellen dat het kwaad een grotere voedingsbodem heeft in vrouwen dan in mannen gaat me te ver. Het is maar net waarvoor het wordt ingezet. Een vrouw zoekt van nature de consensus en de verbinding en heeft de behoefte anderen te helpen. Dat kan een lelijk iets zijn als dat gebeurt vanuit een verkeerde overtuiging of als zij gemanipuleerd wordt zonder dat ze begrijpt dat het gebeurt en met welk doel. Tegelijkertijd zie ik iets soortgelijks bij mannen, alleen laten zij zich manipuleren op een ander gebied. De wortel die daarbij wordt voorgehouden is (een combinatie van) angst en macht. Een van de redenen waarom vooral mannen in hogere posities verkeren is onder andere omdat ze meer chantabel zijn en gemakkelijker gecompromiteerd kunnen worden, bijvoorbeeld middels pedofilie en prostitutie. Ook dat is een wijd verbreid kwaad en wordt succesvol toegepast sinds mensenheugenis.

De reden waarom mannen in hogere posities verkeren is omdat ze meer leiderschapskwaliteiten hebben. Dat we in een verziekte samenleving leven, waarin de prijs voor alsmaar hoger klimmen op de maatschappelijke ladder het begaan van misdrijven is die je chantabel maken, doet niets af aan het natuurlijke verlangen van mannen om te domineren. Vrouwen hebben een natuurlijk verlangen om gedomineerd te worden. Zie het artikel over vrouwelijke hulpverleners in Calais die het probleemloos doen met meerdere vluchtelingen. Deze moslimmannen zijn brute geweldenaars die geen moer om vrouwen geven. Op Return of Kings is daar het volgende artikel al eens over geschreven:

http://www.returnofkings.com/94774/...-raped-by-invaders-than-stuck-with-beta-males

En de elite weet dit. Zoals eerder gezegd, vrouwen zijn de vaandeldragers van de boosaardige cultureel marxistische agenda, een virus dat ons van binnenuit aanvreet en uiteindelijk onze samenleving in verval zal brengen. Wellicht ten overvloede plaats ik nog 1 keer deze twee filmpjes van BPS, die uitleggen waarom en hoe vrouwen beschavingen tenonder brengen:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan