Feminisme

De vouw wil een alfa-softie. ja, hij mag verzorgen maar moet wel soft zijn….(????)

Dat is dus een beta. Ze willen een holbewoner met een hart, net zo goed als dat mannen een Madonna en een hoer in 1 vrouw willen. Beiden bestaan niet.

Mike

De alfa-softie, hoe verzinnen ze het. De mode (designers) doen ook mee aan dit spelletje, celebs die het voorbeeld moeten geven en de massa volgt. Denk aan de al die troep op tv, jongeren die zich misdragen. Mannetjes met geplukte wenkbrauwen in een legging jeans met van die maxi shirts die op een jurkje lijken. Gayfish Kanye West zie je ook vaak in die lange t shirts. Ik krijg de rillingen als ik van die jongens zie lopen in die strakke jeans met de broekspijpjes zo leuk opgerold. Dat kom je best al vaak tegen maar dan wel met tattoos. In vrouwenkleding zie je inderdaad de mannelijke look opkomen, mannenbroek en dan van die brede mannenschoenen eronder. Poos geleden kwam Stella McCartney met die schoen. Zie je nu haast overal in de schoenenwinkel aangeprezen worden en op straat kom je dit ook al vaak zat tegen. Hipsters zijn daar gevoelig voor.

Jongeren zijn wel voor meer bevattelijk want die zijn makkelijk te beïnvloeden vandaar dat al die propaganda zich richt op voornamelijk hun.

625b51af63_1471873675_Even-voor-de-duidelijkheid-dit-is-het-lange-shirt-waar-ik-het-over-heb__list-noup.jpg

en dit zie je al best vaak. Ik vind het niet uitzien die blote enkeltjes of nu het kouder wordt van die kekke gekke sokjes.

Jeans-oprollen.-Afkomstig-van-bangarangblog.com-Bezoeken.jpg

Soms kijk ik even naar Fashion TV. Als je oog ervoor hebt kom je op de runway best vaak verwijzingen naar tegen. Enge mensen in de modewereld zeker die grote designers. Even geleden zag ik dit, check chessboard items net als de Britse politie die lopen ook daar ook mee rond. Dat zegt allemaal genoeg naar mijn mening.

oh dear.

Sie sind im Idealfall weiblich. Bei gleicher Eignung werden Frauen bevorzugt.

Het wachten is nu op de eerste homoseksuele of transseksuele 'leider'. Deze zullen uiteraard ook een voorrangspositie krijgen als er gekozen moet worden.

Mike

Mannelijke discipline bestraft in Amerika:

Een football-coach laat een pestende jongen voor straf een paar rondjes lopen en geeft hem een compliment voor het feit dat hij dit zonder morren ondergaat. Prompt wordt de coach gestraft, hij wordt op non-actief gezet!

http://www.conspiracydiscovery.info...coach-fired-for-making-bullying-kid-run-laps/

Laatst schreef ik in een email nog naar iemand het volgende:

Laatst hoorde ik op de radio iemand vertellen over een kind dat structureel gepest werd op school. De school zette hier een 'traject' op en allerlei intellectuele en geschoolde mensen gingen aan de slag met het psychologiseren van het slachtoffer en de daders. Niets hielp, het werd alleen maar erger. Totdat enkele ONGESCHOOLDE familieleden hiervan hoorden en besloten de treiteraars te confronteren door ze te vertellen dat ze de kop van de romp af zou worden getrokken als ze dit nog 1 keer flikten. Het pesten hield accuut op.

Mike

Hier een treffend voorbeeld van waarom vrouwen niet zouden mogen stemmen als ze niet eens 1 simpele vraag kunnen beantwoorden zonder te vervallen in clichematige oneliners met NUL argumenten om deze kracht bij te zetten:

Mike

De hele wereld valt weer eens over Trump heen, omdqt hij 11 jaar geleden omerkingen heeft gemaakt in de trant van: ik kan ieder vrouwtje krijgen omdat ik rijk en machtig ben. Maar, zoals Nigel Farage terdcht zegt, dat is slechts stoere mannenpraat:

http://www.conspiracydiscovery.info...s-lewd-comments-its-just-alpha-male-boasting/

We waren bijna vergeten dat dit soort praat niets voorstelt. Trump zei het gister in het debat ook al: 'it's just locker room talk'. En terwijl dit opgeblazen wordt tot de zoveelste macht probeert het Clinton-kamp handig de aandacht af te leiden van de misdaden van Bill en Hillary. De Trump-campagne heeft echter heel handig de Clinton's met de neus op de feiten gedrukt, vlak voor het debat:

http://www.conspiracydiscovery.info...th-bill-clinton-rape-victims-prior-to-debate/

Zoals Trump het gisteravond al zei: wat hij met de mond beleidt, heeft Bill Clinton daadwerkelijk in praktijk gebracht!

Mike

Dit is wat ik er op te zeggen heb

https://m.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KOD3sN2Ik3Y

;)

De video is inmiddels geblokkeerd. Is het dat fragment waarin hij zegt: 'Because you'd be in jail'?

Mike

Even before the debate, Trump answered the question of whether he would be contrite. By holding a late-afternoon public meeting with three women who accused Bill Clinton of sexual assault and a rape victim whose accused rapist was represented by Hillary Clinton, Trump did more than merely go on offense to get away from the uproar over his vulgar 2005 comments about women.

His point: I talk about it, Bill Clinton did it. He cited the four women during the debate as well, setting the tone that carried through the night.

http://newstarget.com/2016-10-10-sharp-jabs-made-for-most-explosive-debate-in-decades.html

Mike

Kijk hier hoe de feministen van het TV-programma The View veel genoegen scheppen in het neerhalen van de alfaman, in dit geval Trump:

De slachtoffers van verkrachting door Bill Clinton worden zelfs 'tramps' (sletten) genoemd (iets na 22:00)! En hier verdedigt Whoopie Goldberg verkrachting:

Dat is nou vrouwenlogica!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan