Feminisme

Even een kleine anecdote:

Gisteravond wilde ik afrekenen bij een tankstation, toen de persoon achter de kassa tegen een vrouw achter me zei: 'Hee, Cliniclown!' Ze kenden elkaar duidelijk. Ik zei: 'Beter dan een horrorclown'. Waarop die vrouw achter me zei: 'Dat komt pas eind van de maand!'.

Ze bestaan nog, vrouwen met hunor. En, nog veel belangrijker: ZELFSPOT. Klasse!

Mike

Op aanraden van Alethea ben ik The Way of the Superior Man van David Deida aan het lezen. Wat een gezwets! Citaat:

For a man, or for anyone speaking in the masculine style, to say something that is not true is lying. But, for the feminine, truth is a thin concept compared to the thickness of her flow of feelings. The "truth" of the feminine is whatever she is really feeling, in this present moment.

Dus een vrouw liegt niet als ze op dat moment heilig gelooft in haar eigen flauwekul? Ik heb gedurende dit draadje talloze voorbeelden gegeven van sluwe en manipulatieve vrouwen die WILLENS EN WETENS de kluit belazeren. En daar moet ik als man rekening mee houden, want het zijn geen werkelijke leugens maar 'gevoelsuitingen'? Als man heb ik dan gewoon te maken met een klein kind dat hoognodig zich moet gaan leren gedragen als de volwassen vrouw die ze werkelijk is, punt! Vrouwen krijgen door types als Deide weer een vrijbrief om zich te misdragen en mannen een oor aan te naaien. Gewoon doen wat je zegt en zeggen wat je doet, hoe moeilijk kan dat zijn?!

Nog een citaat:

It never ends. This is the secret. You can't get out of it. Finding a different woman won't get you out of it. Therapy won't get you out of it. Financial or sexual mastery won't get you out of it. Your woman is testing you because she loves you. She wants to feel your truth. She wants to feel your love. And she wants to feel that your truth and love are stronger than the barbs she can throw at you. Then she can relax and surrender into the polarity of man and woman. Then she can trust you.

Dus een vrouw blijft de man op de proef stellen, omdat ze zich veilig bij hem wil voelen. En het houdt nooit op, telkens weer word je beproefd. Dat klinkt opnieuw als...een klein kind dat voortdurend de grenzen van het toelaatbare opzoekt. Kinderen doen dat ook om een gevoel van veiligheid te ervaren en als ouder mag je dan ook nooit bezwijken voor de emotionele druk en chantage die je kind uitoefent. En ik moet dat soort gedrag van VOLWASSEN VROUWEN pikken en 'in liefde ontvangen'? Geen zin in, absoluut geen zin in.

Ik ga nog meer van dit soort juweeltjes van Deida lezen als ik de titels van de hoofdstukken zo zie. Uiteraard zal ik hier mijn bevindingen over melden. Het wordt tijd voor de evolutie van de vrouw van het niveau van een kind naar een volwassen individu dat VERANTWOORDELIJKHEID leert dragen voor haar eigen woorden en daden!

Mike

Eerder deze week bij Dr. Phil het verhaal van Lynsey en Daniel, een jong koppel dat ouder is van een 3-jarige dochter. De twee zijn uit elkaar en bij wijze van uitzondering heeft de rechter zowaar de voogdij toegekend aan de vader! In de uitzending van 2 afleveringen wordt duidelijk waarom:

Reeds op 15-jarige leeftijd liep Lynsey van huis weg en liet een briefje achter waarop staat dat als haar ouders zouden proberen haar weer terug in huis te laten plaatsen door de autoriteiten zij haar vader zou beschuldigen van seksueel misbruik.

Op 17-jarige leeftijd ontmoet ze Daniel en wordt ze zwanger van haar dochtertje. Bij Dr. Phil beweert vader Daniel dat ze hem erin geluisd heeft en BEWUST zwanger is geworden en hem vervolgens heeft geprobeerd weg te werken als vader, zodat ze haar dochter voor zichzelf kon hebben.

De rechter heeft de voogdij echter toegewezen aan de vader, mede nadat deze een video-opname had gezien gemaakt door Lynsey, waarin zij overduidelijk haar 3-jarige (!) dochter tegen haar vader opzet en zelfs zo ver gaat dat ze haar dochter heeft geleerd om naar haar vagina te wijzen als zijnde de plek waar haar vader haar pijn zou hebben gedaan (in het Engels wordt dit 'coaching' genoemd). Opnieuw een beschuldiging van seksueel misbruik om te krijgen wat zij wil, waarbij zij niet schuwt om HAAR EIGEN DOCHTER in te zetten als pion in haar zieke machtsspel. De rechter doorziet weliswaar deze sluwe manipulatie en kent de voogdij toe aan de vader, maar er zijn geen verdere consequenties voor de moeder.

Vader Daniel is slim genoeg om audio-opnames te maken van de overdracht van zijn dochter tijdens de bezoekregeling. Op een van deze opnames is te horen dat zij hem ZOMAAR INEENS beschuldigt van aanranding. Je hoort Daniel rustig blijven en moederlief erop wijzen dat ze naar hem aan het schreeuwen is voor de ogen van hun kind. Daniel is bovendien slim genoeg om de politie te bellen en hen deze opname te laten horen. De politie gelooft de vader en de aanklacht van aanranding wordt ingetrokken. Opnieuw chantage op basis van 'seksuele agressie' aan de kant van mannen.

Dat is nog niet alles. Kennelijk was er nog een vriendje nadat Lynsey's relatie met Daniel op de klippen ging. Ook hij is door Lynsey aangeklaagd wegens 'aanranding'. Deze man/jongen geeft een schriftelijke verklaring af, waarin hij schrijft dat Lynsey leugenachtig en manipulatief is en dat hij op basis van dat gedrag geen omgang meer met haar kan of wil hebben. Telkens weer komt Lynsey ongestraft weg met haar valse beschuldigingen aan het adres van mannen.

Tot nu toe hebben we 3 mannen die door haar valselijk worden beschuldigd van aanranding of misbruik, waaronder haar eigen vader! De ouders van Lynsey geven dan ook eveneens een schriftelijke verklaring af, waarin zij laten weten dat zij Daniel beschouwen als een verantwoordelijke en goede ouder voor hun kleindochter, iets wat zij absoluut niet vinden van hun eigen dochter! Zij zijn van mening dat hun dochter ziek is en hulp nodig heeft.

Ook de ouders van Daniel zelf staan vierkant achter hem en verschijnen in de show om hun zegje te doen. Dr. Phil geeft iedereen het woord, dus ook Lynsey zelf, maar het wordt gaandeweg voor haar duidelijk dat ze met haar leugens en aantijgingen niet veel verder komt en dus besluit ze om tijdens een reclameonderbreking van het podium af te stappen en niet meer aan het gesprek deel te nemen.

De afspraak was echter dat ze van het begin tot het eind wel deel zou nemen aan het programma, ook al zou ze dingen horen die haar niet bevielen. Tevens zouden beide ouders, Daniel EN Lynsey, een leugendetectortest ondergaan. Voor Daniel zou de vraag zijn of hij zijn dochter op enige wijze betast of seksueel misbruikt heeft. Voor Lynsey was de vraag of zij haar dochter heeft gemanipuleerd of op enige wijze tegen haar vader heeft opgezet. Geheel tegen de afspraak in besluit Lynsey echter op het allerlaatste moment om geen leugendetectortest te ondergaan en zij laat dit aan degene die de test zou afnemen in onbedekte termen (agressie en vloeken!) weten. Daniel verleent wel in alle rust medewerking aan de test en je kunt denk ik al de uitslag van de test raden: hij sprak de waarheid en heeft dus niet op onzedelijke wijze aan zijn dochter gezeten.

Tegen het eind van het programma besluit Lynsey onverwacht toch nog even met Dr. Phil in gesprek te gaan, op voorwaarde dat Daniel en zijn ouders niet tegenover haar op het podium zitten. Van deze uitwisseling tussen Dr. Phil en Lynsey heb ik een filmpje gevonden op YouTube. Bekijk het met eigen ogen:

Enkele dingen vallen op:

Passieve agressie. Een vrouwelijke specialiteit. Haar toon van stem lijkt kalm, maar haar ogen spuwen vuur. Zo meent ze zich staande te kunnen houden tegen Dr. Phil, een alfaman die werkelijk kalm blijft en totaal niet onder de indruk is van haar ijzige houding.

Vocal fry. En niet zo'n klein beetje ook! Ze kraakt niet alleen met haar stem aan het eind van een zin, maar zo'n beetje elk woord dat ze uitbrengt wordt 'gefrituurd'. Het is zo erg zelfs dat ze bij tijd en wijle volledig onverstaanbaar wordt. Uit de vele voorbeelden die ik in dit draadje heb gegeven is inmiddels wel duidelijk dat jonge vrouwen met 'vocal fry':

- niet te vertrouwen zijn, omdat ze een houding optrekken.
- zeer onzeker en labiel zijn.

Zolang Lynsey blijft volharden in dit patroon kan Dr. Phil ook niets voor haar betekenen en daar eindigt het dan ook. Het wachten is op het volgende mannelijke slachtoffer van dit wicht. En het volgende. En het volgende. Zij zullen allemaal beschuldigd worden van seksueel misbruik of aanranding. Hoogstwaarschijnlijk komen er weer kinderen van en zal zij deze mannen in een slepende voogdijzaak betrekken, vol met valse beschuldigingen aan het adres van de vader(s). En waarom doet ze dit? Omdat het kan, daarom. Vrouwen kunnen te pas en te onpas mannen aan de schandpaal nagelen in onze gynocratie. Ze kunnen te pas en te onpas HUN EIGEN VLEES EN BLOED inzetten als pionnen in de strijd, ONSCHULDIGE KINDEREN! En tot op de dag van vandaag komt dit kreng er mee weg ook!

En ik moet van David Deida als man dergelijk leugenachtig en manipulatief gedrag vol liefde in mijn hart sluiten? Zo van: vergeef hen, want ze weten niet wat ze doen? No fucking way! Vrouwen willen macht zonder verantwoordelijkheid. Lynsey gebruikt 'seksueel misbruik' als stok om de hand mee te slaan om haar zieke machtsspelletjes uit te kunnen spelen. Als ze echter op haar verantwoordelijkheden als ouder wordt gewezen loopt ze of van de discussie weg, of ze bedient zich van passieve agressie, waarbij ze niet verder komt dan sarcastische one-liners. Typische vrouwenstreken en eens te meer een voorbeeld van waarom vrouwen niet kunnen discussieren op basis van argumenten en inhoud - dit zou nl. betekenen dat ze eigenaarschap zouden moeten nemen voor wat ze doen en zeggen. Letterlijk kutstreken dus!

Mike

In een poging van het Clinton-kamp om de aandacht af te wenden van de gruwelijke verkrachtingspraktijken van Bill Clinton en zo de vrouwelijke 'vagina vote' te winnen, is het nu de beurt aan Donald Trump om middels valse beschuldigingen van aanranding en misbruik ten val gebracht te worden:

Mindy McGillivray says Donald Trump nudged her at a concert at Mar-a-Lago at a concert on January 24, 2003. She went public with her story this week.

There was no such concert at Mar-a-Lago on January 24, 2003.

http://www.thegatewaypundit.com/2016/10/trump-accuser-said-abusively-nudged-concert-never-happened/

Mike

Mike,
hier een video die jij waarschijnlijk wel zeer interessant zult vinden.
Deze man spreekt met jouw woorden.

Dorothé

Een beetje saaie spreker, maar wat hij zegt is wel feitelijk en waar. En weer is het een MAN die de moeite neemt om hier 3 kwartier over te praten op basis van INHOUDELIJKE ARGUMENTEN. Dan maar wat saaier, maar zijn presentatie heeft wel een kop en een staart. Hoeveel goede vrouwelijke sprekers ken jij?

Mike

Och, ik vond hem niet eens zo saai. Ik vond hem zeer duidelijk. Steeds meer begrijp ik dit thema en zijn me zelfs dingen duidelijk geworden in het vroegere huwelijksprobleem van mijn ouders. Het brengt wel even weer de pijn naar boven, maar ook duidelijkheid.

Ik heb ook wel in mijn leven vrouwen als goede sprekers gezien. Ik heb dat niet opgeslagen dus ik weet het niet meer.

In ieder geval ben ik het met deze man 100% eens.
Wel blijft belangrijk: Een vrouw is niet evenveel waard(we zijn verschillend), maar wel als mens gelijkwaardig.

Dorothé

In ieder geval ben ik het met deze man 100% eens.
Wel blijft belangrijk: Een vrouw is niet evenveel waard(we zijn verschillend), maar wel als mens gelijkwaardig.

Ik bedoel, we zijn niet gelijk, maar wel gelijkwaardig!!

Dorothé

Ik bedoel, we zijn niet gelijk, maar wel gelijkwaardig!!

Dat is ook de conclusie van deze spreker. We vullen elkaar aan, maar dan moet het wel afgelopen zijn met die overgefeminiseerde zucht naar macht en dominantie door vrouwen!

Ik heb ook wel in mijn leven vrouwen als goede sprekers gezien. Ik heb dat niet opgeslagen dus ik weet het niet meer.

Dat zegt genoeg. Kun jij wel uit het blote hoofd voorbeelden geven van goede mannelijke sprekers? Wedden van wel? Goede vrouwelijke sprekers bestaan, maar ze zijn veel dunner gezaaid. Het barst van de mannelijke sprekers en het publiek bestaat vrijwel altijd grotendeels uit vrouwen. Kortom: mannen zijn leiders, vrouwen zijn volgers.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan