Feminisme

Els is bekend geworden als het PVV-meisje. Ze verafgoodt Wilders werkelijk. Maar sinds kort is ze een beetje zwevende. Dat kan mannen net zo goed overkomen, maar ik denk dat je het punt niet gaat snappen totdat je ziet met wat voor dromerige ogen Els zich profileert op het internet.

Mike

In deze snap ik het punt niet, waarschijnlijk omdat ik haar niet ken zoals Kevin haar weet te beschrijven, maar er zijn evengoed mannen overgestapt van de PVV naar de FVD.

Overstappen, van mening veranderen, tot andere inzichten komen... is allemaal prima, en juist goed! Sws is het hartstikke logisch dat ze naar FvD gaat, want die partij zit aan alle kanten zoveel beter in elkaar dan het eenvoudige PVV. Dus dat is idd het punt niet.
Het gaat om het feit dat dit meisje Wilders eerst als een soort God behandelde, en zichzelf letterlijk profileerde als het PVV-meisje. Het gaat meer om het dromerige aspect die bij haar vaak de overhand neemt. Kun je nagaan hoe het zou zijn geweest als Els links was geweest!

Kevin

Bijna al die rechtse meisjes staan daar enkel voor de aandacht. Tietjes naar voren, dromerige blik en dan wachten op de complimenten. Vaak posten ze foto's met een nieuw jurkje, lage decolleté, smekend om complimenten.

Joost

Een slimme vrouw weet echt wel dat er bij rechts meer te scoren valt dan bij links! Want van die linkse ongeschoren dozen die alleen linzen en tofu eten... Tja, ze zien ook wel in dat zoiets niet hip meer is.

Kevin

@ssrdam, je komt op mij over als een beetje een 'pietje precies'. Afgaande op sommige van je posts heb je een achtergrond in wetenschap. Ik kan je nu al vertellen, DIT GAAT JE NIET HELPEN OM VROUWEN BETER TE BEGRIJPEN!  Laat ik het weghalen van jouw persoon, de mannelijke hang naar logica maakt dat dat de grootste DENKFOUT is dat vrouwen gelijk zijn aan mannen. Ik heb nieuws voor je: DAT ZIJN ZE NIET, leer van de posts die anderen hebben geplaatst over zgn. 'rechtse' vrouwen, het gaat alleen maar over HEN, je blijft hangen in je logica en dat wordt je valkuil! Hier een instructieve video die je verder kan helpen, ook zeer geschikt voor jonge mannen als buster:

Ik ben nu 25 jaar samen met mijn vriendin. 25 jaar geleden was ik NIET 'op jacht', maar ging gewoon zuipen met mijn mannelijke vrienden. En toen gebeurde het! Je bent op je meest aantrekkelijk als het je GEEN ZAK INTERESSEERT! Vrouwen zijn helemaal niet zo belangrijk als ze zelf wel denken. Weet je nog hoezeer Anna protesteerde toen ik dit schreef? Dat komt omdat ik een open zeniw raakte in de vrouwelijke psyche. Bekijk onderstaande video en trek hier lering uit:

Mike

Er is een reden waarom ik bovenstaande video twee maal heb gepost. ZO BELANGRIJK IS DEZE DUS!

Wat te denken van deze? Vrouw van 38, voorbij The Wall, geeft COVID-19 de schuld van haar status als ouwe vrijster i.p.v. naar zichzelf te kijken en aan zelfreflectie te doen:

Mike

Ha Mike, ik lees nu je bericht pas. Dank voor je analyse en het advies!

Nochtans is het juist wetenschap dat me heeft geholpen om vrouwen beter te begrijpen; om te begrijpen dat ze niet gelijk zijn door verschillen in DNA en daardoor: hormonen, spiermassa, denkwijze etc. Dat zorgt er echter niet voor dat ik vrouwen bij voorbaat met minder respect benader of behandel. En de vrouwen die me niet aanstaan, de zogenaamde karen's waar ik (vreemd genoeg) altijd snel ruzie meekrijg, die zullen snel een directe en eerlijke mening krijgen en daar waar mogelijk verspil ik geen energie niet nodig. Door dit draadje kan ik 'vreemd genoeg' tussen haakjes plaatsen, omdat het logischer wordt.

En die wetenschap betreffende. Kennis helpt enorm alles in het juiste perspectief te plaatsen en te begrijpen. Het is diezelfde wetenschap die me kritisch heeft gemaakt naar het systeem. Ik geloof er daarom in dat dit forum op diverse punten gelijk heeft en dat het belangrijk is om dat aan het licht te (blijven) brengen. Willen we die kennis onderbouwd overbrengen naar de menigte, die er achter moet staan om een meerderheid te behalen zodat actie ondernomen kan worden en verandering een realiteit wordt, dan moet die kennis kloppen. Alleen met de waarheid en juiste informatie kan je mensen overtuigen en is het verdedigen daarvan mogelijk. Ik ben dus graag precies (goede inschatting van je ;) ), omdat ik [1]  alleen maar achter juiste informatie kan staan en [2] dit wat mij betreft de weg is om mensen in een gesprek of via een forum op het juiste te wijzen.

Het helpt niet om mensen te overspoelen met informatie om ze te overtuigen. Soms is less more en zijn een paar sterke, goed onderbouwde punten alles dat nodig is om een discussie te winnen en mensen zelf te laten denken en te onderzoeken. Maar al te vaak haken mensen af, omdat bepaalde complottheorieën niet kloppen en dus aan alles gaan twijfelen. Maar al te vaak haken mensen af omdat mensen het überhaupt niet serieus nemen, omdat ze van complotdenkers de vreemdste dingen gehoord hebben (bv. aliens of cijfers die niet kloppen). Maar al te vaak komt het voor dat complotdenkers in zeer warrig Nederlands praten vol met spellingsvouten; hoe kan je dat serieus nemen? En bovendien hekel ik complotdenkers die denken onderzoek te doen door facebook berichten te kopiëren en te plakken en daarmee denken aan waarheidsbevinding te doen.

Het gaat allemaal om zelf nadenken en zelf het plaatje te schetsen, en daar helpt een bepaalde basis kennis ontzettend goed bij.

Met wetenschap ga je vrouwen niet begrijpen, om de simpele reden dat wetenschap logica als basis heeft en vrouwen niet. De beste wetenschap over vrouwen die ik ken is deze:

Mike

Deze is echt gebeurd.

Ik was als ZZPer op karwei met gordijnen hangen in een huis als woninginrichter.

Man en vrouw, de opdrachtgevers, stonden naast elkaar>

De man vroeg, Heeft u toevallig een waterpas bij U"

Geen idee, het is mijn eerste karwei voor dit bedrijf maar, ...

Als U zo staat dat, wanneer uw vrouw iets tegen u zegt, dat dit het ene oor in gaat en het andere oor uit, dan staat U precies waterpas !!

Gelukkig konden ze daar beiden om lachen, pppfff

Best afgelopen en een leuke quote om nog eens te vertellen

Kennis helpt enorm alles in het juiste perspectief te plaatsen en te begrijpen. 

Kennis kan ook behoorlijk vermoeiend zijn. Al heb je alles kennis van de wereld, zonder intuïtie ben je nergens.

Kevin

Kennis helpt enorm alles in het juiste perspectief te plaatsen en te begrijpen. 

Kennis kan ook behoorlijk vermoeiend zijn. Al heb je alles kennis van de wereld, zonder intuïtie ben je nergens.

Kevin

Zeker weten Kevin, kennis is absoluut niet alles. Ik denk overigens wel dat ze niet los gezien kunnen worden; kennisneming draagt, al dan niet onbewust, mede bij aan de vorming van je intuïtie.

busterBijdrager
anna
Als ik kijk in mijn vriendenkring is toch al 80 procent met een gezin uit elkaar ,en bijna allemaal dat de vrouw ervan door gaat met een ander man
En dan ken ik er paar die kinderen afpakken van hun man maar dan hun kind elke dag overal afzetten zodat zij kunnen gaan feesten
Er zullen er nog wel goede tussen zitten maar die zin toch moeilijk te vinden

Buster, ik ervaar in mijn omgeving het omgekeerde.
Mannen die menen te weinig sex te hebben en op grond daarvan er vandoor gaan met een ander meer gewillig type totdat daar ook de pleuris uitbreekt.
Maar goed, op basis van de feiten zal het ongeveer hetzelfde zijn want zonder mannen geen vrouwen en zonder vrouwen geen mannen in relaties.
Maw als een vrouw er met een man vandoor gaat ga ik ervan uit dat dat een man is met een gezin; omgekeerd idem dito.

A Mannen willen niet aan zelfonderzoek doen, dat blijkt wel…

M Waar blijkt dat uit? Ziehier de typische vrouwelijke projectie. Dit hele draadje staat bol van de mannelijke zelfeeflectie en als er dan eens kritiek komt van vrouwen is deze emotioneel van aard, zonder in te gaan op de inhoudelijke stof. Bij het minste geringste tegengas haken ze dan boos af. Vrouwen willen niet aan zelfonderzoek doen, dat blijkt wel…

Alles in dit draadje staat bol van de mannelijke zelfreflectie van Mike zelf.
Mike, je bent geen vrouw en ja Mike, ik ben geen man.
Daarom weet ik waar vrouwen het over hebben als het over hun mannen gaat.
Jij ontbeert een omgekeerde versie waarin mannen weten wat in hun vrouwen omgaat.
Daar ligt het probleem.

Wat me opvalt op dit blog is dat de vrouwen (in grote getale aanwezig) zich in aanschijn des vaders Mike zich alleen maar onderwerpen.
Emancipatie en NIET feminisme heeft nog een lange weg te gaan.

En Mike is geen vader want kinderloos. Ik denk dat Mike een andere man zou zijn geweest mét kinderen.
Hij ontbeert nu een noodzakelijke empathie richting vrouwen.
Middels kinderen was hem die les wel geleerd.

Buster, ik ervaar in mijn omgeving het omgekeerde.
Mannen die menen te weinig sex te hebben en op grond daarvan er vandoor gaan met een ander meer gewillig type totdat daar ook de pleuris uitbreekt.

Een man blijft seksuele marktwaarde houden na zijn 40e, een vrouw niet. In ruil voor het schenkem van kinderen aan hem onderhoudt hij haar voor de rest van zijn leven.

Ik ben een voorstander van monogame relaties 'tot de dood ons scheidt'. Het is op afstand moeilijk oordelen wat er fout gaat in bovengenoemd voorbeeld. Als zo'n man zijn vrpuw/vriendin inruilt voor een jonger, gewilliger exemplaar kan hij dat doen op basis van zijn seksuele marktwaarde: jonge vrouwen vallen niet voor niets op oudere mannen,oudere mannen rijpen als wijn en hebben hun financien beter op orde. Zolang het exclusief hem en zijn vrouwelijke partner betreft heb ik hier geen oordeel over, want dat is tussen twee volwassenen. Zijn hier echter ook kinderen de dupe van, dan maak ik hier wel bezwaar tegen. Zo'n man dient nl. verantwoordelijkheid te dragen voor zijn nageslacht.

Daar hoor ik Anna echter helemaal niet over, zij jankt alleen maar over mannen die vrouwen verlaten omdat deze hun man/vriend onvoldoende seks bieden. Bezien vanuit de sekauele marktplaats biedt hij haar een financiele basis, onderdak en bescherming, het minste wat zij dan kan doen is niet de hele tijd doen of ze hoofdpijn heeft. Eddie Murphy zei het al in de jaren '80: all you have to do is fuck your husband, that's your job - fuck your husband. Als zij dat verrekt en daarmee denkt macht te kunnen uitoefenen, dan komt ze van een koude kermis thuis en wordt ze ingeruild voor een recenter exemplaar. Vrouwen moeten leren dat ze helemaal niet zo speciaal zijn als ze zelf wel denken. Alles is ern ruil en valsspelers worden op een zijspoor gezet. En terecht!

Alles in dit draadje staat bol van de mannelijke zelfreflectie van Mike zelf.
Mike, je bent geen vrouw en ja Mike, ik ben geen man.
Daarom weet ik waar vrouwen het over hebben als het over hun mannen gaat.
Jij ontbeert een omgekeerde versie waarin mannen weten wat in hun vrouwen omgaat.
Daar ligt het probleem.

Interessante redenatie. Jij zegt: ik weet wat er in vrouwen omgaat. Prima, ik weet wat er in mannen omgaat. Vervolgens zeg je: mannen moeten ook weten wat er in vrouwen omgaat. Prima, dan zeg ik dat vrouwen ook moeten weten wat er in mannen omgaat. Maar nou komt-ie: je verwijt mij dat ik geen visie heb over wat mijn 'onverantwoordelijke' en zelfs 'gevaarlijke' woorden aanrichten bij vrouwen. Maar jij hebt evenmin enig besef welk leed vrouwen kunnen aanrichten bij mannen. Waarom moeten mannen zich wel verdiepen in het vrouwelijke perspectief maar andersom niet? Leg dat eens uit.

Wat me opvalt op dit blog is dat de vrouwen (in grote getale aanwezig) zich in aanschijn des vaders Mike zich alleen maar onderwerpen.
Emancipatie en NIET feminisme heeft nog een lange weg te gaan.

Vrouwen horen zich ook te onderwerpen. Ik neem aan dat je behalve kinderloos ook partnerloos bent. Vraag jezelf af hoe dat komt. Geen enkele man zit te wachten op een zanikende oude vrijster met een 'attitude problem'. Het oude woord 'emancipatie' is alleen maar een verzachtende variant op feminisme. De Eeuw van de Feeks is voorbij, of jullie vrouwen passen je aan of jullie lot is eenzaam tenonder te gaan. Aan jou de keus, je gaat dit gevecht niet winnen.

En Mike is geen vader want kinderloos. Ik denk dat Mike een andere man zou zijn geweest mét kinderen.
Hij ontbeert nu een noodzakelijke empathie richting vrouwen.

Opnieuw een mooi voorbeeld van een omgekeerde vrouwelijke 'redenatie'. Jij bent immers toch ook kinderloos? Ik weet met grote zekerheid dat je niet half zo'n zuurpruim was geweest als je wel een gezin had gehad. Vrouwen boven de 30 die dan nog niet 'onder de pannen' zijn worden verbitterd en ronduit krankjorum. Dat komt omdat de klok tikt en hun seksuele marktwaarde met de minuut afneemt. Die van mannen stijgt alsmaar. Tough shit, geef Moeder Natuur de schuld, dat is zelf een vrouw. Joost is trouwens een mooi voorbeeld van iemand die wel een gezin heeft en er precies zo over denkt als ik, dus je redenatie gaat niet op. De keiharde waarheid is dat vrouwen mannen en kinderen harder nodig om zich compleet en vervuld te voelen dan andersom. Deal with it or forever hold your peace.

Mike

Onderstaande video illustreert perfect waarom vrouwen ons harder nodig hebben dan wij hen en ze dus maar beter een toontje lager moeten leren zingen en beseffen dat ze minder speciaal zijn als ze zelf graag denken - he who cares the least wins:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan