Feminisme

En Mike, ik kan echt niet geloven dat jij je aan de natuurwetten wil onttrekken.
Mannen en vrouwen zorgen voor nageslacht.
Zonder het een niet het andere.
Je kunt een leven hebben zonder kinderen.
Dat moet wel als het niet gewenst of niet gelukt is.
Niet gewenst zou ik het wel eens over willen hebben.
Er zijn er nogal wat die geen kinderen op deze wereld willen zetten.
Waarom niet?
Anticonceptie maakt dat zo'n keuze gemaakt kan worden.
Veelal is dit de gedachtenloze pil die vrouwen moeten innemen.
Tot wiens voordeel?
Naast dat deze anticonceptiepil vele vrouwen in fysieke problemen heeft gebracht.

Mannen mogen en moeten neuken.
Vrouwen hebben zich maar te onderwerpen.
Lang leve de PIL.

Sexuele vrijheid lijkt een goed ding maar is een wassen neus.
Anticonceptiepil is een drogreden.
Meer vrijheid voor mannen.
Meer moeten voor vrouwen.

De onderdrukking door mannen van vrouwen is een probleem wat we moeten onderzoeken.
Waarom bestaat het?

Een heilige relatie bestaat uit innerlijk werk die beide partijen aangaan.
Een man is zonder vrouw niets en omgekeerd.
Niemand heeft een probleem met deze statement. We hebben het echter over de huidige, gefeminiseerde samenleving die vrouwen teveel macht en zeggenschap heeft gegeven en die een regelrecht mijnenveld is geworden voor mannen. Niet voor niets is er zoveel dakloosheid en zelfmoord onder mannen. We hebben het hier niet over traditionele stammen, waarin mannen en vrouwen zij aan zij staan en samenwerken.

Overigens leven in dergelijke stammen mannen em vrouwen grotendeels gescheiden, omdat mannen beter kunnen samenwerken als ze niet worden afgeleid door vrouwen. Ook bij dit soort stammen dat vrouwen onderling roddelen en dat ze de hele dag kletsen over niets.

Mike

Mannen willen niet aan zelfonderzoek doen, dat blijkt wel…
Waar blijkt dat uit? Ziehier de typische vrouwelijke projectie. Dit hele draadje staat bol van de mannelijke zelfeeflectie en als er dan eens kritiek komt van vrouwen is deze emotioneel van aard, zonder in te gaan op de inhoudelijke stof. Bij het minste geringste tegengas haken ze dan boos af. Vrouwen willen niet aan zelfonderzoek doen, dat blijkt wel...

Mike

Dus mannen kunnen wel zonder kinderen Mike?
Wel neuken maar geen gevolg?
Mannen kunnen prima zonder vrouwen. En daarmee zonder kinderen. Nergens heb ik opgeroepen tot onverantwoordelijk gedrag van mannen, zoals jij hier suggereert. Sterker nog, als je goed had gelezen ben ik van mening dat de seksdaad uitsluitend gereserveerd moet worden voor de voortplanting en niet voor kortstondig, hedonistisch genot. Er lopen al genoeg narcisten rond in de huidige maatschappij, ook onder mannen!

Mike

Mannen zijn kennelijk het enige soort wat mag heersen.
In 1 woord: ja. Mannen zijn leiders, vrouwen zijn volgers.

Mike

Dit soort mannen zoals jij heb ik iig in mijn leven nog nooit meegemaakt.
Wen er maar vast aan, ons aantal is groeiende en wij zijn in rap tempo aan het bijleren. Buster vroeg laatst al of ik niet eens een lezing zou kunnen geven over dit onderwerp. Ik denk dat Mwtje, die hiet ook veel heeft opgestoken, dat ook wel tof zou vinden. En dan zijn er nog talloze andere jonge mannen die hier elke dag weer wat nieuws leren over de ware aard van vrouwen. Jij bent hier de dinosaurus, Anne, de feministische eeuw is definitief voorbij!

Mike

Doe mij dan maar Tarzan
De dildo? Ik wist het al die tijd al, cat lady with a dildo. Oude vrijster, zeiden ze vroeger.

Mike

Mannen mogen en moeten neuken.
Vrouwen hebben zich maar te onderwerpen.
Lang leve de PIL.
Volgens mij is Anne hier persoonkijke frustraties aan het uiten. Ik heb dit soort denkbeelden iig nooit verkondigd.

Mike

Sexuele vrijheid lijkt een goed ding maar is een wassen neus.
Anticonceptiepil is een drogreden.
Meer vrijheid voor mannen.
Meer moeten voor vrouwen.
Seksuele vrijheid is idd een wassen neus en leidt tot hedonistisch, narcistisch gedrag bij zowel mannen als vrouwen. Het verhindert dat mannen en vrouwen betekenisvolle relaties aangaan. We staan aan dezelfde kant, Anne!

Mike

Sorry, ik noem je steeds Anne, maar het is Anna, zie ik. Je laatste punt:
De onderdrukking door mannen van vrouwen is een probleem wat we moeten onderzoeken.
Waarom bestaat het?
WELKE onderdrukking? In de onsterfelijke woorden van Joost: vrouwen leiden een luizenleven op een zeer hoofd. Het hele idee van vrouwenonderdrukking in de westerse samenleving, de meest HOOGSTAANDE moderne samenleving, is een mythe. Het is hetzelfde als het 'instutioneel racisme' waar Black Lives Matter elke dag IN VRIJHEID over kan klagen. Of de vermeende 'homohaat' die hier ook al epidemisch zou zijn.

Weet je in welke cultuur je vrouwenonderdrukking, racisme en homohaat wel elke dag ziet? Juist ja, de islamitische! Islam betekent: onderwerping. Richt je pijlen daar eens op, als je durft. Kijken hoe lamg je dat zonder kleerscheuren volhoudt en misschien dat je dan kunt waarderen hoe goed je het hier in het westen hebt!

Mike

Dan nog deze vraag van Romagi:
Mogen vrouwen zich niet ontwikkelen, dus naar school?
Van mij wel. De aloude huishoudschool was zo gek nog niet:
De Nederlandse huishoudschool of kookschool behoorde tot het lager beroepsonderwijs en leidde op voor een beroep als huishoudster of dienstbode of had als functie vrouwen voor te bereiden op hun klassieke rol als huisvrouw. Op deze scholen leerden alleen meisjes koken, huishouden, voedingsleer en de basisvaardigheden die bij huishouden van pas komen, zoals het bijhouden van een huishoudboekje en handwerken.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Huishoudschool

Mike

Uiteraard, die huishoudschool was een goed ding. Maar meisjes met een beter verstand oftewel hogere ambities gingen naar de Mulo of HBS .

Ergens heb je Mike een artikel geschreven over de traditionele rol van mannen vrouwen vroeger, kan het niet meer vinden. Daar kon ik me helemaal in vinden.

Maar dat was toen, ooit.

De hele maatschappij is veranderd, auto,s vliegtuigen, fabrieken ,vrouwen die een hoge opleiding ambieren.  Het lijkt erop alsof alleen de huishoudschool zaligmakend is/was en vrouwen dom gehouden moeten worden.

Vrouwen hoeven niet dom gehouden te worden, dat doen ze nl. zelf al uitstekend! Natuurlijk geldt dit niet voor alle vrouwen, maar het gros van de vrouwen is geen intellectuele uitblinker. Dit zien we ook terug in IQ-tests. Vrouwen zitten ergens veilig in het midden en mannen beheersen het complete spectrum, van complete dombo tot het gemiddelde niveau van vrouwen tot totale genieen. Daarom moeten mannen ook niet onderdrukt worden, want het is deze genialiteit van mannen die een samenleving/beschaving verder helpt. Als we het aan vrouwen overlaten wonen we straks allemaal weer in plaggenhutten.

Mike

anna

Als ik kijk in mijn vriendenkring is toch al 80 procent met een gezin uit elkaar ,en bijna allemaal dat de vrouw ervan door gaat met een ander man

En dan ken ik er paar die kinderen afpakken van hun man maar dan hun kind elke dag overal afzetten zodat zij kunnen gaan feesten

Er zullen er nog wel goede tussen zitten maar die zin toch moeilijk te vinden

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan