Feminisme

Maar zowel de vrouwelijke rechter als de vrouwelijke advocaat stonden aan het eind met hun mond vol tanden omdat er sterke mannen tegenover ze zaten die FEITEN EN LOGICA hanteren. Game, set, match. Wij mannen zijn aan het winnen, de eeuw van de feeks is voorbij!

Mike

Jawel hoor, landen die door vrouwen geleid worden doen het beter met de aanpak van COVID-19:

https://www.nytimes.com/2020/05/15/world/coronavirus-women-leaders.html

Ik heb hier de volgende tweet over geschreven:

Mike

Julian's Rum

@JuliansRum

En respuesta a@borzou
She’s not Karen. You are.
7:18 p. m. · 27 jun. 2020·

Ik schat zo in dat Mike likkebaardend kijkt naar een serie als Handmaids Tale.
lekker conservatief met een barende rol voor de vrouw👏🏻👏🏻👏🏻

Nee, absoluut niet. Als je hier aandachtig af en toe mee gelezen hebt dan weet je dat hij o. A. niet achter verkrachting staat. Ook baby's afnemen van moeders is not done en dan wel nog meer dingen die niet deugen in die serie. Ffs lees je in aub.

Vrouwen hebben mannelijke hoffelijkheid doodgemaakt. Nu moeten ze dus maar echt worden behandeld als onze gelijken. Succes ermee, dames!

Mike

Dit is waarom vrouwen geen stemrecht moeten hebben:

All Women Are Like That. Er bestaan geen rechtse vrouwen, het zijn volgzame en manipuleerbare marxisten en hun kiesrecht is een regelrecht gevaar voor de samenleving!

Mike

Zoals gezegd, vrouwen zijn geboren marxisten en hen een stem geven is een gevaar voor de samenleving:

https://www.frontnieuws.com/moslima-black-lives-matter-leider-blanken-zijn-genetisch-defect-en-moeten-uitgeroeid-worden/

Mike

Geen idee wie die Els is, maar is er ergens anders dan @wakkergeluid te vinden dat ze naar de SGP is overgestapt? Haar twitter staat vol met PVV -> FVD onderbouwing, geen SGP?

Wakker Geluid laat zien dat zij een draaikont is, dat is het punt. Wel eens met vrouwen gepraat tijdens verkiezingstijd? Nul kennis van zaken, maar wel stemrecht. Daarom heb ik deze tweet geplaatst.

Mike

Ja ik wist het gewoon dat ze ooit zou overstappen naar Thierry!

Ze was altijd een die-hard Wilders fan... alles wat hij doet en zei was altijd geweldig in haar ogen, hij kon nooit wat fout doen... owee als je aan Wilders komt! Nu is ze plots overgewaaid naar Thierry... En nu is Thierry super geweldig... ik heb eigenlijk het idee dat ze nu iedere FVD politicus die ze tegenkomt als een engel beschouwt... Dat van die SGP is een grapje... alhoewel je weet maar nooit!

Kevin

In deze snap ik het punt niet, waarschijnlijk omdat ik haar niet ken zoals Kevin haar weet te beschrijven, maar er zijn evengoed mannen overgestapt van de PVV naar de FVD.

Zo even snel door haar twitter scrollend, verbaas ik mij wel over zulke mensen. Alles voor aandacht zo lijkt het. Ze lijkt  - met nadruk op lijkt, want ik ken haar dus niet - wel het 'hoertje' van de politiek door al die foto's.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan