Feminisme

Valt het niet op dat Anna een veel diepere emotionele investering heeft in dit alles? Ik heb een woord voor de passieve agressie die ik vertoon: indifference. Het geeft onafhankelijkheid omdat je emotionele investering zo goed als nihil is.

Dit is ook waarom iemand als Donald Trump zo'n zware last schijnbaar zo makkelijk kan dragen: het interesseert hem simpelweg niet, hij laat al die emotionele ballast en ruis hem niet weerhouden van zijn missie.

Mijn hele leven lang al zit ik ook zo in elkaar, ik heb me nog nooit druk gemaakt om wat wie dan ook van mij vindt. Heb je wel eens geprobeerd mijn achternaam op z'n Frans uit te spreken? Klinkt als 'don't care', of niet dan? ;-)

Mike

Met dank aan hetzelfde links-progressieve gedachtegoed waar het feminisme ook uit vandaan komt:

Feminisme komt helemaal niet op voor vrouwenrechten!

Mike

Anna geeft een regelrechte aanval op mannen en vrouwen met haar uitlatingen. Het feit dat ze zelf eerder riep dat ze het moeilijk had omdat ze geen kinderen heeft en daar rekening mee werd gehouden is alweer vergeten. Jij mag dus kwetsende opmerkingen maken zonder wederzijds begrip naar de ander. Ach ja, alle oorlogsvoering waar ook de feministische agenda onder valt is berust op misleiding. Feminisme is misleiding. Jammer dat je dat niet ziet.

Het helpt niet om mensen te overspoelen met informatie om ze te overtuigen. Soms is less more en zijn een paar sterke, goed onderbouwde punten alles dat nodig is om een discussie te winnen en mensen zelf te laten denken en te onderzoeken. Maar al te vaak haken mensen af, omdat bepaalde complottheorieën niet kloppen en dus aan alles gaan twijfelen. Maar al te vaak haken mensen af omdat mensen het überhaupt niet serieus nemen, omdat ze van complotdenkers de vreemdste dingen gehoord hebben (bv. aliens of cijfers die niet kloppen). Maar al te vaak komt het voor dat complotdenkers in zeer warrig Nederlands praten vol met spellingsvouten; hoe kan je dat serieus nemen? En bovendien hekel ik complotdenkers die denken onderzoek te doen door facebook berichten te kopiëren en te plakken en daarmee denken aan waarheidsbevinding te doen.

Het gaat allemaal om zelf nadenken en zelf het plaatje te schetsen, en daar helpt een bepaalde basis kennis ontzettend goed bij.

Toch word kennis door mensen die vast zitten in een tunnelvisie niet gezien. Ze denken teveel in stofjes en houden daar graag aan vast. Wanneer je iets anders laat zien zoals de wetenschap van Weston Price is dat meteen onzin. Voor mensen die zeggen kritisch te zijn op de wetenschap is dat op zijn zachts gezegd toch raar. Zelfs wanneer je het onderbouwd. Dan zijn wij toch degenen die waanzin kletsen. Ze willen het gewoon niet zien en wij zijn de complotdenkers.

Feminisme komt NIET op voor vrouwenrechten!

https://www.frontnieuws.com/zweedse-politica-verkrachting-door-migranten-is-niet-zo-erg/

Vrouwen moeten tegen zichzelf beschermd worden. Door sterke mannen.

Mike

Vrouwen moeten tegen zichzelf beschermd worden. Door sterke mannen.

Door mannen die qua mentaal en disciplinair sterk zijn, die dus niet voorkomen in dit filmpje.

Kevin

Nee, want die hadden niet toegestaan dat ordehandhavers niet gerespecteerd zouden worden en al helemaal niet dat hun vrouwen zich zo hoerig zouden gedragen.

Mike

Het valt me sws op dat vooral in die 'black' communities vrouwen erg hoerig gedrag vertonen, en de mannen moedigen het juist toe. Twerken lijkt doodnormaal in zulke gemeenschappen. Vaders komen zowat niet voor, want die kerels verlaten altijd hun chick zodra er een kind geboren word. Dus krijg je alleenstaande hoerige moeders die hun kinderen opvoeden.

Kevin

Klopt helemaal. Bedenk dat de elite het feminisme het eerst in de black communities introduceerden en daarna pas in de white community.

Mike

Bah, wat een domme mutsen! zij zijn bang, hebben zelf al een muikorfje op
En dan nog eisen dat hij ook zo'n ding draagt, nu maar hopen dat ze zich niet voortplanten.

Nul evolutie sinds Eva! Pas wanneer het zorginstinct het gaat winnen van het volginstinct zullen vrouwen moraliteit ontwikkelen. Ik wacht nog steeds gedukdig op die heuglijke dag, maat ik vrees dat ik dit gedurende mijn leven niet meer ga meemaken.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan