Feminisme

Haha dat bericht over kinderen. Mijn man hoeft maar een keer te kijken en onze dochter is poeslief. En ze is pas 14 maanden oud...

Complotdenker

Vooruitziende blik:

Tyo7dqh7at6zz10b62aaznkwcd2uhfziy.jpg

Geschreven in 1886!

Mike

Haha dat bericht over kinderen. Mijn man hoeft maar een keer te kijken en onze dochter is poeslief. En ze is pas 14 maanden oud…

Complotdenker
Herkenbaar, tot frustratie van mijn vrouw is dat bij ons ook het geval.

Joost

Thot = that ho over there. Trad = traditional. Dit is een term bedoeld voor vrouwen die meeliften op rechts, niet vanuit een innerlijke politiek overtuiging maar omdat ze denken dat daar de betere mannen te scoren zijn. Ze praten rechtse praatjes, kleden zich wat netter, maar zijn ondertussen uitsluitend bezig met zichzelf. Kortom, types als Kim Boon en Eva Vlaardingerbroek. Anne-Fleur Dekker is er ook zo 1, helemaal opgeschoven vanuit extreem links maar nu met een rechts vriendje en uiteraard nog steeds zelfverklaard 'feminist'.

Mike

Ze richt zich ook op de negatieve aandacht die ze krijgt met het posten van die foto... Met het posten van zulke aandachtsgeile foto's weet je dat er sws reacties op worden gegeven waaronder ook pestgedrag vanuit links...

Kevin

Karen gebruikt PEPPER SPRAY tegen een klant die weigert een mondkapje te dragen:

https://www.yahoo.com/news/california-grocery-store-worker-suspended-193620232.html

Mike

Deze vrouw komt erachter wat gelijkheid werkelijk inhoudt: als je je gedraagt als een terrorist word je ook als zodanig behandeld.

Mike

Heb je eindelijk een vrouw die voor haar principes opkomt, zijn er talloze andere vrouwen die haar ongeduldig manen op te schieten en applaudiseren als ze het vliegtuig verlaat:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan