Feminisme

Zo lief en zorgzaam, die Karens:

Pas als vrouwen hun zorginstinct het laten winnen van hun volginstinct zal er enige evolutie mogelijk zijn voor ze. Maak me wakker als Pinksteren en Pasen op dezelfde dag vallen, OK?

Mike

Narcisme onder (jonge) vrouwen is er sinds de komst van social media niet beter op geworden helaas:

Mike

Meer vrouwen aan de top!

https://www.frontnieuws.com/verkrachtingshotspot-berlijn-merkels-migranten-verkrachten-elke-dag-2-duitse-vrouwen/

Mike

Ja hoor, een vrpuw krijgt de kans om op het 'wetenschappelijke' podium van TEDx te lopen zaniken over mannen:

Het slachtofferfeminisne moet vandaag nog stoppen, het is puur maatschappelijk gif!

Mike

Mike

dat "kind" in dat filmpje hier boven, och wat een vreselijke griet, eigenlijk heb ze gewoon flink pak slaag nodig voor haar grote b... . De dame achter het loketje blijft super vriendelijk.

Dit is dus precies het probleem met moderne jonge vrouwen. Kijk naar haar uiterlijk, haar figuur, de manier waarop ze beweegt. Op een oppervlakkige manier is het allemaal best aantrekkelijk. Kijk dan naar de arrogantie op haar gezicht en de intentie die ze in deze video heeft gestopt. Uiterlijk bij vrouwen is geen reflectie van hun innerlijk en dat is iets wat mannen, vooral jonge mannen, voortdurend in het achterhoofd moeten houden.

Laatst waren mijn overbuurman en ik onderweg naar Matthijs, onze boer voor rauwe melk. Onderweg wilde mijn overbuurman de bandenspanning checken bij een tankstation. Het apparaat bevond zich achter het tankstation, bij de parkeerplaatsen. Een werkelijk beeldschoon jong meisje stopte iets in de afvalbak. Ze maakte oogconract met ons en gaf een arrogante glimlach, alsof ze wilde zeggen: ik weet dat ik mooi ben, kijk maar goed. Toen we eenmaal weer reden zei ik tegen mijn overbuurman: kijk, dat zijn dus gevaarlijke vrouwen. Vrouwen horen naar beneden te kijken als mannen naar hen kijken, een teken van onderwerping. Dit meisje gaat veel mannenharten breken, als ze daar al niet volop mee bezig was. En met elk slachtoffer wordt ze arroganter.

Jonge mannen die meelezen, uiterlijk zegt niets, let op de subtiele non-verbale signalen!

Mike

Ik zie nu dat Marijan het heeft over dat meisje bij de McDrive. Il haf het over dat dansende meisje dat twee middelvingers opsteekt naar Trump. Mijn boodschap over jonge vrouwen blijft overigens nog steeds van kracht.

Mike

Dit is dus echte girl power! Ouders, zet je kinderen, jongens en meisjes, op zelfverdedigingscursus!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan