Feminisme

Dochter denkt slimmer te zijn dan haar vader:

Vrouwen zijn geen partij voor mannen. Intellectueel niet. Fysiek niet. Spiritueel niet.

Mike

Tomi Lahren is een soort Amerikaanse Kim Boon (hoewel Lahren oneindig slimmer is dan Boon): hoogblond en 'conservatief'. Joker van Better Bachelor toont echter aan dat ze geen haar beter is dan linkd-progressieve vrouwen, een red pill die rechtse mannen maar moeilijk kunnen slikken:

&t=1s

All Women Are Like That. Wanneer gaat dit nu eens doordringen tot de psyche van de rechtse man?

Mike

Vrouwen lopen allemaal op windows 95 . Soms lijkt het dat het wat minder is tot bepaalde onderwerpen aan bod komen.  Dan komen die communistche trekjes naar boven ga je nog een stapje verder crashed het hele programma. Het zogenaamde bluescreen of dead.

Goeie, Mwtje! Mannen draaien allang op Windows 10 en werken alweer aan een nieuwe versie, klopt. De 'bug' in de vrouwelijke software is dat ze volgzaamheid boven zorgzaamheid stellen. Overgiet dit met een feministisch sausje van 'entitlement' en je krijgt zo'n Tomi Lahren, een zgn. 'rechtse' vrouw.

Totdat vrouwen een flink toontje lager gaan zingen blijf ik zeggen waar het op staat. De strijd is nog lang niet gewonnen, ook niet nu het politieke tij aan het keren is richting conservatisme. Vrouwen gaan nog heel veel rechtse mannen een douw geven, hopelijk niet de afgrond in. Word wakker, rechtse mannen, en houd jullie vrouwen in de gaten!

Mike

2 x gescheiden en nu alleenstaande moeder boven de 30 en geen enkele kerel die zich nu nog aan je wil binden. Where have all the good men gone?​

Mike

No B.S. is een middle-of-the-road rechtse YouTuber en ook hij doorziet Tomi Lahren, de Amerikaanse Kim Boon, grotendeels:

Mike

Met dank aan de nieuwe feministische regering van Finland:

In februari kreeg ik nog een hele Twitter-storm om me heen van 'empowered' vrouwen en hun mannelijke 'beta orbiters'. Ik had dus gewoon gelijk. Iedereen met gezond verstand zag dit mijlenver aankomen.

Mike

De genderpolitie is weer bezig. Zo jammer dit! Dit gaat over een belangrijk onderzoek om de genetische kanten van endometriose beter te begrijpen.

https://www.nporadio1.nl/nos-met-het-oog-op-morgen/onderwerpen/63039-2020-08-09-onderzoek-naar-de-ziekte-endometriose-teruggetrokken-na-felle-kritiek

Reactie van een van de onderzoekers: "Despite the above consideration, when we understood that our article could have caused discontent, we abandoned completely this line of research. I am very sorry, but everything was done in good faith. We thought we had found another piece of evidence in favour of the genetic/intra-uterine life theory." Bekijk ook de commentaren in de link.

https://www.fertstertdialog.com/posts/8288-attractiveness-of-women-with-rectovaginal-endometriosis-a-case-control-study

Krankzinnig dit. Het slachtofferfeminisme heeft nu dus bedacht dat onderzoek naar endometriose, een VROUWENziekte, niet politiek correct is. Gevolg: onnodig lijden voor vrouwen. Wat een wereld.

Mike

Goeie, Mwtje! Mannen draaien allang op Windows 10 e

En wat als je als vrouw op linux ‘draait’ .

Mannen en dan nog steeds windhoos kom op zeg je kan jezelf als man toch niet meer serieus nemen als je nog steeds met die spionage software werkt en daarmee ene gates financiert met zn foundation en daarmee de wereld in zijn agenda werkt en je dan druk maakt daarover.
Nee mannen dan is dit mijn antwoord naar jullie toe.
Schijnheilig, hypocriet en totaal ongeloofwaardig 🖕🖕🖕

I love 💋💋💋 linux 👍

Touche, Joke! Maar je snapt zelf natuurlijk ook wel dat dit spreekwoordelijk was, met de boodschap dat vrouwen evolutionair achterlopen op mannen. Pas als vrouwen hun zorginstinct laten prevaleren boven hun volginstinct zullen ze de noodzakelijke evolutionaire sprong maken waar wij mannen reeds met smart op zitten wachten sinds de tijd van Adam. Maak me maar wakker als de hel bevroren is...

Mike

Ha ha ik zat al met genoegen naar je reactie te kijken en idd. Bingo.
Ik had em door en je hebt gelijk.
Maar toch ook n boodschap van mij ga jezelf eens afvragen waarom je niet swiched naar linux bv. (mint). ❓

Vrouwen lopen niet op Linux. Mannen ook niet. Misschien dat we SAMEN die evolutionaire sprong kunnen gaan maken? Samen op Linux lopen? Ik kijk uit naar die dag!

Mike

Ik heb zojuist een geweldige ontdekking gedaan! Rollo Tomassi, ook wel bekend als The Rational Male, blijkt een eigen YouTube-kanaal te hebben. Wist jij dat, bastiaan? Alle jonge mannen die meelezen, deze gast MOET je volgen! Hier zijn uitgebreide uiteenzetting over Tomi Lahren en haar verwaande uitbarsting van recente datum:

Mike

Haha JokeJoke, ik ken een paar die op linux draaien. Dat noem je een tradthot.

Die lopen op een dubbele boot. Uiteindelijk nog steeds hetzelfde. Kunnen binnen een seconde veranderen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan