Feminisme

Die lopen op een dubbele boot. Uiteindelijk nog steeds hetzelfde. Kunnen binnen een seconde veranderen.

Hmm die tradthot kon ik niet.
ik ben volledig geswitched en noem dat maar kleur bekennen en heb daar geen spijt van gehad wetende dat ik van mac af kwam dus goed wist wat ik opgaf.

Cool. Tomi Lahren is het keerpunt waar we al die tijd op zaten te wachten! Op 9 augustus schreef ik nog in dit draadje:
Totdat vrouwen een flink toontje lager gaan zingen blijf ik zeggen waar het op staat. De strijd is nog lang niet gewonnen, ook niet nu het politieke tij aan het keren is richting conservatisme. Vrouwen gaan nog heel veel rechtse mannen een douw geven, hopelijk niet de afgrond in. Word wakker, rechtse mannen, en houd jullie vrouwen in de gaten!
Zoals Rollo Tomassi terecht stelt, het afdwingen van dat toontje lager zingen zal niet van ons mannen komen, maar van vrouwen zelf. Dat is nu gaande en het is nu al het beste nieuws van de hele dag en misschien wel het jaar. Nog even afwachten, want Trump moet natuurlijk ook nog herkozen worden. Dames, kies eieren voor je geld, de Eeuw van de Feeks is voorbij, geen enkele man zit meer op dit gedrag te wachten!

Mike

Tbro0t9ufe50ypg44ntd2eapsyc969scq.jpg
AWALT, Mike.

Hier een andere insteek over Tomi Lahren, met ook kritiek op Rollo Tomassi omdat hij een PUA (pick-up artist) is. Nee, volgens deze gast is de bittere en boze video van TL juist het perfecte argument voor MGTOW!

Mike

Wel grappig om terug te denken aan die tijd. Trumps presidentschap was nog maar net begonnen en we hadden nog geen Q. Conservatieve 'helden' die we aanhingen waren Milo Yiannoupolos, Ben Shapiro, Ann Coulter, Alex Jones, dat soort lui. Tomi Lahren past ook in dat rijtje.

Ze zeiden allemaal de juiste dingen en wij hadden niet het onderscheidingsvermogen om ze te doorzien voor de verraders of progressief-rechtse stemmen die ze waren. Inmiddels zijn al deze namen, m.u.v. Milo, door de mand gevallen.

Hier in NL volgde ik TPO, GS en DDS, allemaal progressief-rechtse platforms. Bedenk dat we vers uit het progressieve Obama-tijdperk aan het komen waren en de samenleving hier een flinke tik van de molen mee had gekregen. Deze schade zijn we nu nog aan het opruimen, getuige de uitbarsting van Tomi Lahren, die terecht 'old order' wordt genoemd door Tomassi.

Het tijdperk Trump, vooral vanaf de komst van Q, heeft ons geleerd wat echt conservatisme inhoudt, niet de door links geinfecteerde variant. We hebben nieuwe helden gevonden, niet meer op TV maar voornamelijk via Twitter en YouTube, gewone mensen als jij en ik. Het is best mooi allemaal als je er op terugkijkt!

Mike

ik zeg WTF. Ik probeer het nog wel eens om mensen te overtuigen en als zoveel op dit forum is er geen beginnen aan. Ze zien de hele situatie niet. Ik heb mijn beste bedoelingen om mensen een ander licht te laten zien maar het lukt voor geen meter.  Ik reageer hier op het feminisme draadje maar heb het  over alles wat op dit forum staat. Ik denk dat de tijd voorbij is om te overtuigen.  Bij mij komt steeds meer de strijdlust naar boven. Vechten voor wat goed is.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan