Feminisme

ik zie het nut van het filmpje van die vrouw met dat paard niet in. Ik vind het nul % grappig. Die vrouw is zeer waarschijnlijk zeer ernstig gewond geraakt daar.
En zijn vast andere filmpjes om je punt te maken.
Ik werk elke dag met dieren en er liggen altijd gevaren op de loer en zoiets als dit is een nachtmerrie.

Daghengst toch? Dat filmpje van vrouw en paard was bedoeld om te laten zien dat die man wel overwicht heeft op dat paarz en due vrouw niet.

Ik hoop dat het goed gaat met die vrouw en ik zal in het vervolg beter opletten op het soort materiaal dat ik plaats, blijf mij scherp houden!

Mike

https://www.frontnieuws.com/italiaanse-meisjes-als-lokvogels-voor-illegale-immigranten-ze-wachten-op-je/

Typisch hoe rechtse media voortdurend westerse meisjes en vrouwen de hand boven het hoofd blijft houden. Natuurlijk is het walgelijk als mensensmokkelaars deze 'vluchtelingen' een 'buit' van westerse meisjes in het vooruitzicht stelt, maar waarom kiezen rechtse media er telkens niet voor om ook eens kritisch te kijken naar die westerse meisjes en vrouwen die deze brute geweldenaars met open benen ontvangen? Kijk naar de foto's bij het artikel, dit vrouwvolk kiest UIT EIGEN VRIJE WIL voor omgang met deze buitenlandse veroveraars!

Wanneer gaan rechtse mannen nu eindelijk eens de 'red pill' slikken dat het vrouwelijke geslacht vaginale tintelingen krijgt van 'bad boys'? Wanneer gaan ze snappen dat HUN EIGEN VROUWEN niet te vertrouwen zijn, tenzij ze GEDOMINEERD worden? Ze vragen er zelf om, open je ogen!

Mike

Goh, een vrouw die extreme marxistische retoriek uitkraamt - dat zie je nou echt nooooooooooooit:

https://www.breitbart.com/europe/2020/09/06/student-union-leader-whites-should-stay-home-unless-theyre-poor-disabled-gay-or-transgender/

Mike

Karentula:

Tmogi1300goxjg5i8twl8dregh75qxa55.jpg

Mike

"Daghengst toch? Dat filmpje van vrouw en paard was bedoeld om te laten zien dat die man wel overwicht heeft op dat paarz en due vrouw niet.

Ik hoop dat het goed gaat met die vrouw en ik zal in het vervolg beter opletten op het soort materiaal dat ik plaats, blijf mij scherp houden!

Mike"

Heeft puur te maken met de houding die je aanneemt en niet met of je een man of vrouw bent. Waarschijnlijk heeft de man in het filmpje wel kennis van paarden en de vrouw niet.

Och, kennis van paarden hebben is geen noodzaak, van treinen ook niet.

Als er een trein op je af komt stap je intuïtief  opzij. Idem voor paarden met oogkleppen. De man luistert naar zijn intuïtie, de vrouw niet.

Ik vind het wel een leuk filmpje. Ze overleefd het wel.

Neh, paard heeft geen oogkleppen op maar een soort kap om vliegen weg te houden. Het paard springt ook opzij, op de vrouw af, had het beest dat niet gedaan, dan was het gewoon langs haar gelopen. Het filmpje zegt mij meer dat ze allebei geen verstand van paarden hebben.

Als er een trein op je af komt stap je intuïtief opzij. Idem voor paarden met oogkleppen. De man luistert naar zijn intuïtie, de vrouw niet.
Ik vind het wel een leuk filmpje. Ze overleefd het wel.
Het paard heeft een racekapje en  harnachement een renpaard en is blijkbaar ergens onderweg zijn jockey verloren, het dier ziet er angstig uit en paarden op hol zijn door weinig te stoppen, zeker niet door mensen die goede bedoelingen hebben, maar weinig indruk maken. Voordat het paard over de vrouw heen dendert schrikt het van iets aan zijn rechterkant, normaal gesproken proberen paarden niks te raken, zeker geen mensen. In mijn optiek geen kwestie van kunde maar van geluk
Best wel een impact, ongeveer 600 kg met 60 km (hij loopt niet op topsnelheid) wat je vol tegen het lijf raakt

Minister Van Engelshoven heeft het weer over witte mannen….er werken er her en der te veel aldus dit zonnetje in huis…

Wat mij betreft geweldig nieuws en nu maar wensen dat ze flink de schop er in zet bij het overheids apparaat daar waar zo veel trouwe witte dienaren zitten denkende dat ze gevrijwaard zijn van de arbeids voorwaarden waar de markt wel mee te maken heeft oa via fiscale trucs en wettelijke voordelen mbt goedkope arbeidskrachten omdat het belasting regime krankzinnig is.

Zeg binnenkort maar bye-bye tegen de infanticide van abortus als 'vrouwenrecht', want dit gaat ongrondwettelijk worden verklaard in Amerika:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan