Feminisme

Computing Forever over waarom nachtclubs wel de laatste plaats zijn waar mannen vrouwen zouden moeten ontmoeten en andersom:

Ik weet er alles van, ik heb in Engeland gestudeerd. Het is 1 grote vleesmarkt, een decadent Sodom en Gomorra.

Mike

Mike, lees jij ook de artikelen van Rollo Tomassi op the Rational Male?
https://therationalmale.com/

Zijn boeken zijn ook in 1 word GE-WEL-DIG. Must reads voor iedere man!
ieder artikel, iedere zin : spijker, kop raak.

Nee, kende ik niet. Zojuist het artikel 'Submission' gelezen, erg interessant. Bedankt voor de tip!

Mike

Ik zat me net te bedenken dat 'rational male' een even grote vanzelfsprekendheid is als dat 'rational female' een tegenstrijdigheid is. ;-)

Mike

Hoe het 'rechtssysteem' mannelijkheid afstraft:

Man slaat oud-TBS’er annex kinderlokker met schop, man krijgt 10 maanden cel
Kinderlokker wilde met dochter van de man afspreken, vroeg haar om naaktfoto's

http://nieuws.tpo.nl/2017/05/04/man...kinderlokker-schop-man-krijgt-10-maanden-cel/

http://www.dagelijksestandaard.nl/2...er-in-elkaar-sloeg-moet-10-maanden-de-cel-in/

Er was ZES JAAR tegen deze man geeist! Maar 10 maanden moeten brommen omdat je je gedraagt als een verantwoordelijke vader is natuurlijk bespottelijk! De dader ligt nog steeds in het ziekenhuis, mooi! Wat wordt zijn straf als hij hersteld is?

Mike

Defensie stopt voorlopig met adverteren op Geenstijl.nl en Dumpert.nl
Dit mede dankzij aanhoudende haataanvallen door 'kwaliteitscouranten' Volkskrant en NRC Handelsblad

http://media.tpo.nl/2017/05/04/defensie-stopt-voorlopig-adverteren-op-geenstijl-nl-en-dumpert-nl/

Mike

Het mooie van GeenStijl is dat ze precies de overfeminisering van politiek en media blootleggen:

http://media.tpo.nl/2017/05/04/nos-radio-1-presentator-is-klaar-met-ransapen-van-geenstijl-allemaal-schuld-van-vrije-meningsuiting/

Dus nu hebben we weer Lara Rense van Radio 1, die zich druk maakt om Defensie die adverteert op GS met ons belastinggeld, terwijl zij zelf met ons belastinggeld haar haatdragende boodschappen mag verkondigen. Hier is de linkse pot Lara, die ook helemaal de 'look' heeft:

Mike

http://www.dumpert.nl/mediabase/7123045/cc76f65a/ren_over_de_reetengate.html

Eerst vond ik het moeilijk om Mike's bewering te accepteren dat veel van deze linkse hypocriete activisten geestelijk niet helemaal in orde zijn. Ik kan je vertellen dat dit soort toestanden me wel een stap in die richting brengen.
Ik ben/schrijf het niet vaak, maar ben nu heel boos en probeer het van me af te schrijven. Redeneren met deze lieden kan niet. Met geweld los je ook niets op. Misschien kan ik mensen die voor rede vatbaar zijn hiervan weerhouden, maar Facebookdiscussies leiden ook nergens toe. Leefden we maar in een patriarchaat waard deze dozen uit de samenleving worden gebannen, of zeg ik nu domme dingen?
Ik merk dat ik de huidige toestand van de wereld serieus spannend vind. Zoveel idioten, zoveel vuil spel. Gelukkig zijn er ook nog genoeg normale mensen.
Dat moest er even uit.

Klassieke vrouwelijke 'logica': ik geloof in vrijheid van meningsuiting, maar ik wil dat Alex Jones een kogel door zijn kop krijgt want hij 'hersenspoelt' mijn zoon. De hamster weer volop aan het werk! Ook klassiek is geen antwoord geven op specifieke vragen, zoals: geef me 1 concreet voorbeeld van een standpunt van Jones waar je het niet mee eens bent.

En dan die zak hooi van een vent van haar, die er nerveus bij staat terwijl deze mannelijke activist gehakt maakt van de 'argumenten' van zijn vrouw en haar probeert weg te trekken van de discussie. Slechts 1 keer probeert hij op te komen voor zijn vrouw, maar deze activist is 10 keer de alfa die haar man is en overbluft hem tot en met.

Gaaf filmpje!

Mike

Eerst vond ik het moeilijk om Mike’s bewering te accepteren dat veel van deze linkse hypocriete activisten geestelijk niet helemaal in orde zijn. Ik kan je vertellen dat dit soort toestanden me wel een stap in die richting brengen.

Je maakt kennelijk nog een voorbehoud in je redenatie door te suggereren dat dit slechts voorkomt bij extreem-linkse activistische vrouwen. M.a.w.: gewone vrouwen zouden niet zo fanatiek zijn. Vraag dat maar aan de honderdduizenden mannen die dachten te trouwen met een 'lief meisje' en uiteindelijk in een vechtscheiding belandden met een feministische feeks! De waarheid is dat vrouwen geen schuldgevoel hebben, of op z'n minst geen schuldgevoel willen hebben en daar hun 'hamster' voor inzetten. ALLE vrouwen hebben deze hamster, geen enkele uitgezonderd! Zonder schuldgevoel ook geen eergevoel en ook geen moraal.

Ik ben/schrijf het niet vaak, maar ben nu heel boos en probeer het van me af te schrijven.

Dat is de 'red pill rage', een logische fase waarin je nu verkeert. Je romantische beeld van vrouwen als lieve, zachtaardige wezens ligt in duigen. Nu wordt het tijd om de volledige waarheid te erkennen: Most Women Are Like That (MWALT). De uitzonderingen zijn min of meer geboren met een mannelijk brein en dat waren vroeger 'tomboys', die liever met jongens omgingen dan met andere meisjes. Ze werden en worden ook verstoten door meisjes en vrouwen. Dit zijn de werkelijke sterke vrouwen en alle andere vrouwen HATEN deze zeer krachtige vrouwelijke energie. Je mag nl. niet proberen te ontsnappen aan de krabbenmand, dan word je door andere vrouwen compleet verketterd!

Leefden we maar in een patriarchaat waard deze dozen uit de samenleving worden gebannen, of zeg ik nu domme dingen?

Nee, dat is helemaal niet dom, dat is de natuurlijke orde der dingen. Testosteron is nu eenmaal het hormoon dat staat voor leiderschap, intelligentie, filosofie, gerechtigheid, orde, discipline en daadkracht. Testosteron houdt oestrogeen in bedwang. Kanker grijpt bijv. niet voor niets zoveel om ons heen. Dit is een ziekte gebaseerd op ongeremde en onbegrensde yin-energie. Ongeremde groei leidt tot overwoekering van organismes. Binnenkort ga ik hier nog uitgebreid op in, want ik heb wederom de nodige baanbrekende inzichten opgedaan. Voor nu is het voldoende om te constateren dat als vrouwelijke energie niet in toom wordt gehouden door mannelijke energie de volgende excessen ontstaan: parasitair gedrag, macht zonder verantwoordelijkheid, tyrannie, kritiekloos groepsgedrag, egoisme, materialisme, middenmoot, losbandige seksuele moraal, decadentie, gebrek aan ethiek. Klinkt bekend, of niet?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan