Feminisme

Roosh V. van Return of Kings liep vorig jaar in een 'media-hinderlaag' in de Dr. Oz Show. Vanwege copyright-redenen is dat 'interview' niet in zijn geheel te zien op YT, maar ik heb wel dit filmpje gevonden waarin een deel ervan te zien is, zodat je toch een goede indruk krijgt van de 'Roosh shaming' van Dr. Oz:

Hier kijkt Roosh terug op dit circus:

Was dit wraak vanwege dit artikel van Roosh, waarin hij schrijft op het ongezonde overgewicht van de vrouw van Dr. Oz?

http://www.returnofkings.com/7074/dr-oz-is-a-pussy

Gavin McInnes over Roosh en de links-feministische weerstand tegen zijn boodschap:

Mike

'Anousha Nzume', oftewel: Anna Steijn, heeft een enorme rationaliseringshamster:

In Nederland, het meest tolerante land op aarde, is er inmiddels een hiërarchie van gekwetsten aan het ontstaan waarbij Nzume zwarte Nederlanders naar de top aan het helpen is. Waar zou deze vrouw zijn zonder het raamwerk van racisme? Het kanaliseert al haar falen, haar frustraties en ideeën. Ze moét de illusie van het institutionele culturele blanke racisme wel blijven omarmen, want zonder dit zou ze verloren zijn, in een oceaan van eigen verantwoordelijkheid.

http://politiek.tpo.nl/column/hallo-witte-mensen-anousha-nzume-bagger-jankverhaal-pure-groepsdiscriminatie/

Mike

In plaats van dat een 'boze witte man' als ik zo'n 'Anousha Nzume' van repliek dient is het altijd beter dat een 'witte vrouw met wit haar' dat doet. En nog in De Volkskrant ook!

Een andere consequentie van haar gedachtengoed is dat de mens van kleur in dezen geheel vanzelfsprekend recht van spreken heeft en de rest geheel vanzelfsprekend niet. Zo noemde Nzume het in dit dagblad 'problematisch' dat schrijver-journalist Robert Vuijsje een interviewserie heeft over afkomst, en 'gezien wordt als expert'. Die positie komt volgens haar collega's van kleur toe. Met andere woorden: ze beschouwt Vuijsje niet als een individu, dat al dan niet goeie interviews aflevert. Hij is in haar ogen vóór alles een witte man.

Maar ondervindt Nzume zélf de gevolgen van het essentialisme dat ze propageert, dan piept ze ineens heel anders.

Halverwege Hallo witte mensen vertelt ze hoe het voelt als iemand haar bij wijze van compliment toevoegt dat-ie valt op donkere vrouwen. Terecht vindt ze dit 'exotisme' uiterst beledigend. Waarna ze klaagt: 'Ik ben kennelijk niet de moeite waard om als individu aangesproken te worden. Ik word gereduceerd tot een stereotype. Een clichébeeld. (...) Misschien val ik wel mee of blijk ik andere kanten te hebben. Maar ik word in eerste instantie niet gezien als een autonoom persoon die toevallig bruin is, maar als een bruine vrouw. De kans is groot dat alles wat ik zeg of doe met een gekleurd vergrootglas wordt bekeken, geanalyseerd en beoordeeld. Door een 'witte' blik.'

Ik heb een suggestie, beste mevrouw Nzume. Vervang in bovenstaande passage de term bruin door wit - en omgekeerd. Misschien dringt dan tot u door waarom uw goedbedoelde missie vooralsnog héél weinig kans van slagen heeft.

http://www.volkskrant.nl/opinie/elma-drayer-hallo-witte-mensen-is-te-zeer-product-uit-het-giffabriekje-identiteitspolitiek~a4491155/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=shared%20content&utm_content=free

Mike

Over de auteur van het denigrerende Volkskrant-artikel over mannen, Myrthe van de Meer, in dit interview met de Viva:

Voordat ze goed en wel doorhad wat er aan de hand was, werd Myrthe van der Meer (31) opgenomen op de psychiatrische afdeling. Deze keer niet vanwege een depressie en suïcidale neigingen zoals in haar bekende roman ‘PAAZ’, maar omdat ze aan manisch depressiviteit blijkt te lijden.

Goh, waarom zou ze zo ongelukkig en depressief zijn? Seksuele frustratie wellioht?

Gelukkig gelooft ze haar eigen onzin zelf niet eens meer:

“Ik geloof tegenwoordig niet meer klakkeloos wat ik denk. Toen ik met mijn vriend in Wenen was en opperde om richting de mooie muziek te lopen, keek hij me vragend aan. Toen ik me concentreerde, besefte ik dat mijn hoofd het verkeerslawaai veranderde in een orkest. Laatst zag ik een trol in mijn keuken. Op zulke momenten weet ik dat het niet goed gaat en moet ik rustiger aan doen.”

Mike

'Myrthe van der Meer' (kennelijk een pseudonym) blijkt een enorme 'basket case' te zijn. Ze werd reeds op haar 26e opgenomen wegens SUICIDALE depressies en, gezien haar huidige psychische staat, is het er niet veel beter op geworden:

Het was sowieso zwaar: werd door alle stemmingswisselingen continu op het verkeerde been gezet terwijl ik vanbuiten de schijn op probeerde te houden dat er niets aan de hand was. Bovendien hakt elke nieuwe depressie er dieper in, omdat je steeds meer het idee krijgt dat het dan echt nooit op zal houden. Maar als je er tegelijkertijd heilig van overtuigd bent dat je de hele wereld al zo enorm tot last bent dat je de mensen om je hier niet hier ook nog eens mee lastig mag vallen, dan blijft dat voor de buitenwereld behoorlijk goed verborgen. Bovendien had ik ook wel boeken en ervaringsverhalen van jonge mensen met depressies gelezen, maar die waren altijd zo extreem met de ene zelfmoordpoging na de andere, zelfverminking hier en separaties daar, dat ik vanzelf tot de conclusie kwam: o, maar dan is er met mij helemaal niets aan de hand en zit ik gewoon te zeuren, want blijkbaar is dát pas echt erg.

http://damespraatjes.nl/interview-myrthe-van-der-meer/

Hier is ze bij Pauw:

'Myrthe' is een millennial, want geboren in 1983, en is in 2009 opgenomen wgens suicidale neigingen. We schrijven nu 2017, 11 jaar later, en ze is nog steeds van het padje af! Links-feministisch = geestesziek!

Mike

Wat ze in De Volkskrant schrijft blijkt al sinds 2013 in haar hoofd te spoken, toen ze nog volop in de aandacht stond:

Chicklit.nl: Wat kunnen we nog meer van je verwachten?
Myrthe: Mijn volgende boek kan je vergelijken met een rassenboek voor huisdieren, alleen doe ik het dan over mannen. Hoe houd je mannen? Voeding, verzorging, onderhoud, training. Ik was verrast dat niemand dat nog geschreven heeft.

http://www.chicklit.nl/auteurinterviews/150928/in-gesprek-met-myrthe-van-der-meer

Dit wijf is ziek, zeer ziek. Hoe houdt haar vriend het bij haar uit?! Nu schrijven we 2017 en, na 4 jaar afwezigheid in de media, heeft ze een oude koe uit de sloot gehaald?

Mike

Oei, het wordt alsmaar erger:

Na de opname die ik heb beschreven in het boek PAAZ heb ik de diagnose manisch depressief gekregen. Vervolgens bleek dat ik daarnaast een vorm van autisme heb, namelijk Asperger. Hoe je het ook wendt of keert: in feite betekent het dat ik levenslang heb gekregen. Ik word nooit meer beter, want die aandoeningen gaan niet over.

Hier een zeldzaam moment van zelfinzicht:

Een depressie is een verschrikkelijk egocentrische ziekte: in het diepste dal bestaat er niets meer dan de ellende in jouw hoofd en zie om je heen alleen nog de bevestiging dat leven inderdaad hopeloos is.

http://www.proud2bme.nl/Interviews/Een_boek_over_de_PAAZ_van_Myrthe_van_der_Meer

Ze is dus een onverbeterlijke narcist. En De Volkskrant geeft zo iemand een podium?!

Mike

'Myrthe' viert haar slachtofferschap en krijgt daar in onze samenleving ook prijzen voor:

Net toen ik het boek uit had, verscheen UP, een soort vervolg op PAAZ, want in UP wordt Emma na twee jaar voor de tweede keer opgenomen omdat ze van plan was een grote hoeveelheid medicijnen in te nemen ‘om van de depressie af te zijn en eindelijk weer eens gewoon te leven:

“Alles paste in elkaar, alles was één, ik zag het verband: alles was hetzelfde, groot en klein, arm en rijk, leven en dood. En aangezien leven en dood hetzelfde waren, concludeerde ik dat als ik een eind aan mijn leven zou maken, het depressieve deel in mij zou sterven. Daarna kon ik gewoon lekker door met mijn leven.” (Opzij, maart 2015)
Huh? Het blijkt dat ze naast Asperger ook nog ‘kortcyclisch manisch-depressief’ is met wanen en hallucinaties. In de manische periode (of de overgang van depressief naar manisch) krijg je dat soort kronkels in je hoofd.
Van wanen en hallucinaties had ik zelf altijd het idee dat je dan de meest vreemde en fantastische (angstige) dingen ziet en hoort, maar dat valt in de praktijk wel mee. Emma ziet wel eens een hond in een hoekje staan, en één keer staat ze in de ziekenhuiswinkel en spreekt iedereen opeens Pools, dat soort dingen.
Als de juiste medicijnmix gevonden is en Emma zich realiseert dat zij niet alleen de ziekte manische depressiviteit hééft maar dit ook is wie zij ís, is ze klaar om weer zelfstandig een leven te leiden.
Ik moet zeggen dat ik tijdens dit tweede boek wel een beetje zat werd van alsmaar die huilbuien, het zelfmedelijden, het jezelf zien als een last. Twee boeken over de paaz is misschien toch wat te veel van het goede.

http://joke-boekhappen.blogspot.nl/2015/03/de-ups-en-downs-van-myrthe-van-der-meer.html

Ze is sociaal zo kreupel als wat:

Dat tweede boek, UP, gaat over haar TWEEDE opname in het gesticht!

Mike

'Myrthe' vindt het OK om mannen met huisdieren te vergelijken, maar als het om haarzelf gaat is het een heel ander verhaal:

Mike

Ik kon nog wel lachen met dat artikel.

We hier te maken een steeds meer voorkomend soort.

Namelijk de hamster. De speciefieke eigenschappen zijn vaak niet bekend.

Lijkt erop dat deze variant gemuteerd is. Aanbevolen wordt om zo snel mogelijk afstand te nemen.

Advies bel de ongedierte bestrijding.

Mocht je nog twijfelen aan de kinderachtige en psychotische natuur van vrouwen, bekijk dan deze beelden:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan