Feminisme

When confronted with something difficult, overwhelming, or confusing, you notice she shuts down. She cannot process things, she is unable to react. It can be extremely frustrating, especially during a conversation that might be entirely logical and rational to you, yet she goes blank and unresponsive. You (or something/someone) have overwhelmed her simple mind, and now we must wait for her to re-emerge. If she does it properly, she will re-emerge potentially when the threat has passed, well after you (the adult) have taken care of things.

https://www.reddit.com/r/TheRedPill/comments/2tbce9/women_are_children/

Mike

Dus niet janken en met gegronde tegenargumenten komen of net als jhanne afhaken, zoals alle vrouwen doen als ze geen argumenten meer hebben.

Wie zegt dat ik de behoefte heb om met tegenargumenten te komen? Moet dat? Moet ik een stelling innemen tov van jouw post en verplicht voor of tegen zijn?

Ik zou zeggen: prove me wrong. Ik wijs jou erop dat je een afleidingsmanoeuvre hanteert, omdat je op basis van argumenten kennelijk uitgepoept bent. Dat is typisch vrouwelijk en daar sta ik nog steeds achter. Niet mee eens? prove me wrong. Niet gaan janken, zoals je nu doet:
Welke afleidingsmanoeuvre? Ik heb hem niet gezien. Ben ik met jou aan het argumenteren geweest dan?

Nou vooruit een tegenargument dan, want blijkbaar verwacht jij dat. Jij kletst ook af en toe net hoe het jouw uitkomt. Want de IQ van zwarte mensen is lager, maar ze zijn spiritueel veel verder. En de IQ-test is uitgevonden om de zwarte mens in een hoek te drukken. Zo ongeveer is dit hier gezegd. De IQ van mannen schijnt hoger te zijn dan van vrouwen. Ik vind het prima en je hebt veel argumenten gegeven om dit te onderbouwen. Maar nu is het ineens een reden om mannen boven vrouwen te plaatsen op heel veel hoger gekwalificeerde functies. Wees dan niet te pc en zeg direct dat blanke mannen het meest geschikt zijn voor hoger gekwalificeerde functies. En dat dat heel belangrijk is en zwaar telt.
Verder een hoger hersengewicht zal vast wel wat uitmaken. Maar wat maakt het uit? Het maakt je niet in een 1 op 1 relatie slimmer. Anders waren de hersenen van Albert Einstein wel groter geweest en waren olifanten de slimste landdieren.

Want de IQ van zwarte mensen is lager, maar ze zijn spiritueel veel verder. En de IQ-test is uitgevonden om de zwarte mens in een hoek te drukken. Zo ongeveer is dit hier gezegd.

Nee, zo is het hier niet gezegd. IQ is een blanke uitvinding en het is geen toeval dat blanken aantoonbaar hoger scoren op IQ-tests dan niet-blanken. Ik heb nooit gezegd dat IQ de beste manier is van testen op intelligentie en ook niet dat een hoog IQ per definitie zich vertaalt in slim gedrag. Het POTENTIEEL is daar, maar dit kan onderdrukt worden en onvoldoende expressie krijgen door sociaal-economische factoren, lichamelijk en/of geestelijke beperkingen, chemicalien, vaccins, etc. Er zijn duidelijk nog andere factoren die een rol spelen in intelligent en vooral wijs gedrag (himt: melanine), maar ik zie dat onvoldoende terug bij vrouwen.

Verder een hoger hersengewicht zal vast wel wat uitmaken. Maar wat maakt het uit? Het maakt je niet in een 1 op 1 relatie slimmer.

Klopt, zie de zojuist gegeven voorbeelden. Het maakt je alleen IN POTENTIE slimmer.

Anders waren de hersenen van Albert Einstein wel groter geweest en waren olifanten de slimste landdieren.

Dat van die olifanten, daar gaat TFM in een van de geplaatste video's op in. Het gaat om de grootte van de NEOCORTEX, niet de algehele grootte. Leuk geprobeerd, maar misschien moet je je eerst verdiepen in wat ik hier plaats en dan pas reageren. Komt wel aan, he, dat van die hersengrootte? Alle andere argumenten worden genegeerd, alleen hier wordt herhaaldelijk op gereageerd.

Mike

Zo jongens, het kapperbezoek is uitgelopen tot een dagje Maastricht genieten. Ach, ook wel eens lekker.
Er was een Frans feest vanwege 14 juli, echt gezellig.
Nou, er zijn weer hele teksten bijgekomen. Ik moet even bij gaan lezen. Ik zal echter eerst uitgebreid de reactie op mijn stukken tekst gaan doorlezen.

Het spijt me, naief, als ik teveel aan het woord ben. Ik wil jullie niet vervelen.
Alleen er komen steeds weer vragen bij mij op.
De stukken tekst die ik nu geschreven had, had ik zonder bewijzen geschreven, alleen uit mijn herinneringen.

Tot gauw.
Dorothé

Je hoeft je niet te verontschuldigen, Dorothe. Vrouwen zijn nu eenmaal niet gewend om tegenspraak te krijgen tegenwoordig en dan gaan ze bokken. Nu heb jij het ineens ook gedaan.

Mike

Ik denk dat het bij mij net zo is als bij Mike. Mike is een blank van buiten en zwart van binnen (aka bluesmuzikant) en dan ben ik denk ik vrouw van buiten en man van binnen. Ik herken mij namelijk niet in sluw, parasiterend, achterbaks en niet in staat metafysisch te denken. Ik kom met mijn beperkte hersencapaciteiten toch een heel eind heb ik het gevoel.
Ik vat het ook niet persoonlijk op, want het gaat hier wederom om het blootleggen van de grote lijnen, structuren. Bovendien gaat dit vooral over de negatieve vrouwelijke kwaliteiten over de vervorming.
Ik proef wel wat frustratie in de posts van Mike, maar dat is misschien te begrijpen, omdat mannelijkheid zo onder druk staat.

Zo Mike, ik heb je reactie op mijn teksten doorgelopen.
Wat wil ik er nog aan toevoegen:
Probleemgedrag/afwijkingen bestaan zeker - heb ik me verkeerd uitgedrukt. Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat bij veel therapieën te diep gegraven wordt en er heel andere zaken naar boven komen dan waarvoor de cliënt eigenlijk geholpen zou willen worden. Dit mondt dan uit in ellenlange therapieën.

Mijn excuses voor de woorden lui en egoïstisch. dat is inderdaad niet mooi gezegd.
Uiteindelijk voert het tot efficiëntere handelingen doordat de man individueler is - klopt.

Vrouwen zijn door hun gedrag inderdaad meer bezig met het feit wat anderen van hun vinden en dat leidt tot omwegen.

De man was inderdaad jager/verdediger en de vrouw ondersteunend. Beide rollen gelijkwaardig maar niet gelijk. Aanvullend en dat is toch mooi dat vrouw en man elkaar aanvullen en nodig hebben.

Ik schreef dat moeders (normaal gesproken) hun kinderen als prioriteit nr. 1 stellen - Een moeder zal haar leven riskeren om haar kind te redden. Zo zijn er verhalen bekend van moeders die weten dat ze bij de geboorte sterven en toch die keuze nemen. Dit vind ik wel heel ver gaan.
Je ziet ook in de dierenwereld dat het vrouwtjesdier alles doet voor hun kleintjes en de man nergens te bekennen is. Natuurlijk zijn we geen dier, maar wat moeder-kind liefde betreft is er veel gelijkheid.
Zo verwondert het mij ook steeds weer als moederdier aan de uiers laat drinken dat de kleintjes vaak met agressie drinken (bv. kleine stiertjes die wel bij de moederkoe blijven) en de moeder blijft gewoon stoïsch staan en geeft haar kind de melk.
Ik weet het natuurlijk niet, maar ik denk dat vrouwen inderdaad materialistischer zijn dan mannen. Helaas heb ik vaak gezien dat vrouwen in het geld van de man geïnteresseerd zijn. Dit was met name in het rijke Baden-Baden het geval bij de jonge mooie nieuwe rijke Russische meisjes die dan een lelijke oude Duitser aan de haak geslagen hadden, alleen maar voor het geld. Dit kan ik verafschuwen.

Ik begrijp dat vrouwen al vanuit de natuurvolkeren concreet/materieel/aards zijn en mannen abstract/immaterieel/spiritueel.

Wat betreft de stam van de natuurvolkeren die alleen uit vrouwen bestond en een paar mannen die alleen maar buiten het gebied mochten zijn om de groep te beschermen - ik kan er niets meer over vinden. Ik heb daar lang geleden een documentaire over gezien. De vrouwen stonden aan de macht. Waarschijnlijk waren de mannen ook goed voor de voortplanting. Natuurlijk is dit ook een heel rare situatie. Het was alleen maar om aan te geven dat vrouwen bij de natuurvolkeren ook leidinggevende rollen hadden (al was het special deze stam).

Zo, dat was het wel een beetje.
Nogmaals: mannen denken logisch/abstract/rationeel en zijn daardoor effectiever en efficiënter dan vrouwen. Echter zonder vrouwen zou het er allemaal anders uitzien. Vrouwen hebben hun eigen capaciteiten, verzorgende en uitvoerende, en die zijn even belangrijk. Ze moeten als gelijkwaardig gezien worden en het zou fijn zijn als de mensheid zo ver zou ontwaken dat alle strijd over ongelijkheid tussen de geslachten eens zouden ophouden.

Dorothé

PS: Tanja, toevallig was Charlotte ook bij de kapper.
En ik ben vandaag bij Joost en Maartje koffie gaan drinken. Een hele leuke gelegenheid. Je hebt het er eens over gehad, dat ze goede koffie hadden. Dat klopt, was zeer lekker.

Dorothé

Ik schreef dat moeders (normaal gesproken) hun kinderen als prioriteit nr. 1 stellen – Een moeder zal haar leven riskeren om haar kind te redden. Zo zijn er verhalen bekend van moeders die weten dat ze bij de geboorte sterven en toch die keuze nemen. Dit vind ik wel heel ver gaan.
Je ziet ook in de dierenwereld dat het vrouwtjesdier alles doet voor hun kleintjes en de man nergens te bekennen is. Natuurlijk zijn we geen dier, maar wat moeder-kind liefde betreft is er veel gelijkheid.

Beide ouders, zowel in de dierenwereld als in de mensenwereld, zijn bereid hun leven te geven om hun kinderen te verdedigen. Je doet het voorkomen alsof dit exclusief toebehoort aan de moeder, maar niets is minder waar. Elke stroper weet dat als je bijv. een babygorilla wil stelen je allereerst het alfa-mannetje moet uitschakelen, daarna is het veel makkelijker, ook al vecht de moeder nog zo hard. Zoals gezegd, de man verdedigt de buitenste kring en beschermt daarmee de binnenste kring.

Onze elite weet dit en daarom ligt de autoriteit van de man zo onder vuur. Johanna schreef laatst volkomen terecht dat er een structurele aanval gaande is op alfamannen. Dit is ook de reden waarom ik voortdurend het mikpunt ben van overgefeminiseerde vrouwen met een grote waffel, maar zonder steekhoudende argumenten. Onze elite weet dat al die 'emancipatie' een farce is, want als vrouwen niet meer beschermd en verdedigd worden door sterke mannen wordt Vadertje Staat de alfa en lopen ze daar blindelings achteraan.

Iklustvet schreef: iedereen die dom genoeg is om te stemmen, moet kunnen stemmen. Een variant op de uitspraak van Bill Hicks dat iedereen die dom genoeg is om in het leger te willen dienen, moet worden toegelaten. Maar onderdeel uitmaken van moderne veroveringslegers om andere volken en culturen onze wil op te leggen uit naam van 'vrijheid en democratie' is heel wat anders dan de verantwoordelijkheid om onze volksvertegenwoordigers te kiezen.

Vrouwen dragen nl. het liefst helemaal geen verantwoordelijkheid en wentelen alle verantwoordelijkheid af op de man, vooral financiele. Er is nog een andere.bevolkingsgroep die geen verantwoordelijkheid draagt: kinderen. Kinderen mogen om die reden niet stemmen. Totdat vrouwen zich als volwassen leden van de samenleving gaan gedragen en werkelijk onafhankelijk leren zijn zouden ze, net als kinderen, dus niet moeten stemmen.

Wat betreft de stam van de natuurvolkeren die alleen uit vrouwen bestond en een paar mannen die alleen maar buiten het gebied mochten zijn om de groep te beschermen – ik kan er niets meer over vinden. Ik heb daar lang geleden een documentaire over gezien. De vrouwen stonden aan de macht. Waarschijnlijk waren de mannen ook goed voor de voortplanting. Natuurlijk is dit ook een heel rare situatie. Het was alleen maar om aan te geven dat vrouwen bij de natuurvolkeren ook leidinggevende rollen hadden (al was het special deze stam).

Dat lijkt mij een fraai staaltje feministische propaganda dat je hebt gezien. Je hebt het toch niet toevallig over de Amazones? Dat is een mythe, de Amazones hebben nooit bestaan. Hier een artikel daarover:

http://www.todayifoundout.com/index.php/2014/07/amazon-women-actually-ever-exist/

Mike

Bedankt.
Nee, het waren niet deze amazons. Wat het wel was, weet ik helaas niet meer. Tja, ik kan er dus niet mee voor de dag komen. Jammer maar het zei zo.

Dat van het alfa mannetje wist ik niet. Weer wat geleerd.

Eens kijken wat er nog meer allemaal aan informatie komt.
Dorothé

Weet ik Mike, ik probeer soms de angel eruit te halen. Beetje humor kan nooit kwaad. Zoals ik al schrijf voel ik mij ook niet aangesproken en dat is mijns inziens ook niet jou insteek.

Nee, want als zoals jij je als een volwassene gedraagt die haar eigen boontjes opknapt gelden al mijn opmerkingen over stemrecht, leiderschap etc. niet meer. Overigens is de angel eruit proberen te halen wel weer erg vrouwelijk. Wat nou angel eruit, ik begin net!

Mike

Ik voel me door deze informatie ook niet aangevallen of minderwaardig neergezet.
Het gaat zich hier om een potentiaal aan intelligentie. Nou, ik ben niet ontevreden over mezelf. Alleen zou ik inderdaad me iets minder van anderen aan moeten trekken. Ik laat me daar nog teveel door leiden.

Ik ben misschien niet zo abstract denkend, maar mijn honger naar informatie is megagroot, en ook naar het spirituele/metafysische.

Ik doe hier heel veel op aan informatie en dat schoolt mijn logisch denken ook.

Dorothé

"Iklustvet schreef: iedereen die dom genoeg is om te stemmen, moet kunnen stemmen. Een variant op de uitspraak van Bill Hicks dat iedereen die dom genoeg is om in het leger te willen dienen, moet worden toegelaten. Maar onderdeel uitmaken van moderne veroveringslegers om andere volken en culturen onze wil op te leggen uit naam van ‘vrijheid en democratie’ is heel wat anders dan de verantwoordelijkheid om onze volksvertegenwoordigers te kiezen. "

Iedereen die komt opdraven om te stemmen is schuldig aan het in stand houden van een absurd corrupt en slecht systeem. Het maakt ook niks uit wie er gaat stemmen en hoe groot die zijn neocortex is, je kunt niet op de goeien stemmen want er zijn geen goeien, die zijn er nooit geweest en zullen er ook nooit komen. Dat zou je met zon grote neocortex toch wel moeten kunnen snappen he :-P En daarmee is voor mij het hele stemverhaal afgesloten. Mij zul je niet zien vechten om stemrecht. Het volk heeft helemaal geen verantwoordelijkheid om volksvertegenwoordigers te kiezen. Hans Herman Hoppe heeft heel interessante dingen geschreven over democratie en de alternatieven daarvoor. Hij stelt bijv een natural order voor waarin mensen vanzelf op basis van hun gedrag, prestaties en verantwoordelijkheden en natuurlijke autoriteit een leidende rol krijgen. En of dat dan mannen of vrouwen zijn, kan dat iemand wat schelen? wellicht zijn dat vaker mannen, prima toch. Ik begrijp gewoon niet goed wat het doel is van deze hele discussie, leuk het idee dat de een wel mag stemmen en de ander niet, dat is controversieel. Ze hebben ons weer aan het vechten. Dat schiet toch niet op? wie wil er nu vechten voor het recht om op hillary of trump te mogen stemmen?

Komt wel aan, he, dat van die hersengrootte?

eh, groter hoofd = grotere hersens. Mannen > vrouwen Ik heb niet onder een steen gezeten of zo.
Het is prima als je vragen hebt Godsgeschenk, maar zeg dan ook wat. En niet, het is druk op het werk, ik ga naar de kapper, oh, ik heb even geen tijd, ik ga het straks lezen, sorry. Het lijkt Facebook wel.
En over tegengas Mike, ik ben opgegroeid in een paternalistische omgeving. Ik weet amper wat geen tegengas is. En zo weet ik uit ruime ervaring dat er van sommige mensen niet te winnen is. Waar ik trouwens helemaal niet op uit was, maar JIJ probeert mij te verleiden tot een wedstrijdje wie de grootste ballen heeft.

Alle andere argumenten worden genegeerd, alleen hier wordt herhaaldelijk op gereageerd.

pot verwijt de ketel dat ie zwart is

Iklustvet,

Die goede politici gaan er wel komen en sneller dan jij denkt. Jij en ik zijn het er allebei over eens dat Poetin deugt (over mannelijk leiderschap gesproken!). Corbyn in Engeland is in principe niet verkeerd, maar hij wordt tegengewerkt door de zionistische Blairites. Trump is beter dan Clinton om de simpele reden dat IEDEREEN beter is dan Clinton. Ideaal is het allemaal nog niet, want we zitten in een overgangsfase. Poetin is wat mij betreft de werkelijke wereldleider.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.540
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan