Feminisme

naief, voordat je Dorothe aanvalt, kijk eerst zelf naar je eigen nietszeggendheid in dit draadje. Ik waardeer je bijdrages normaal juist enorm, maar nu lijkt het wel alsof je met het verkeerde been uit bed bent gestapt. Jij mist het oude forum, ik mis de oude naief!

Mike

"Die goede politici gaan er wel komen en sneller dan jij denkt. Jij en ik zijn het er allebei over eens dat Poetin deugt (over mannelijk leiderschap gesproken!). Corbyn in Engeland is in principe niet verkeerd, maar hij wordt tegengewerkt door de zionistische Blairites. Trunp is beter dan Clinton om de simpele reden dat IEDEREEN beter is dan Clinton. Ideaal is het allemaal nog niet, want we zitten in een overgangsfase. Poetin is wat mij betreft de werkelijke wereldleider."

Ik denk dat je om te stemmen voor de lesser evil een groter neocortex moet hebben dan ik heb want ik kom er echt mijn huis niet voor uit. Ik weet niet of Trump beter is dan Clinton, dat weten alleen tptb. Als we met zijn allen thuis blijven kunnen ze fijn op zichzelf stemmen, dat heeft meer nut als je stem gebruiken om het karnaval te laten duren.
http://www.theblaze.com/contributio...tly-clear-i-will-never-vote-for-donald-trump/

En wat is in NL de lesser evil? of in Belgie?

In NL hebben we geen keus. Met mijn denkbeelden kom ik uit bij de PVV, maar ik ga nooit op die zionistische agenten stemmen! Alternative fur Deutschland vind ik wel een mooi alternatief in Duitsland.

Mike

Nou dan, dan houdt het toch op? En zou je wel op de pvv stemmen om hillary weg te houden? dat is eigenlijk wat amerika volgens jou zou moeten doen door op Trump te stemmen. Trump is net zo onderdanig naar Israel toe als elke andere president die er al ooit geweest is. Ik zie niet in waarom je grote hersens nodig hebt voor die beslissing, het maakt nl niks uit, het is even waardeloos. Het gaat ook nergens heen, een democratie is korte termijn denken.

Er is nog wel meer dan anarchie alleen. De natuurvolkeren leefden ook niet in totale anarchie. Als mensen weten wie ze zijn en niet altijd constant worden voorgelogen en op het verkeerde been gezet is een natuurlijke orde wel mogelijk.
https://www.google.be/url?sa=t&...2=38_xDPtyG9pvDWMwq-BLhQ&bvm=bv.127178174,d.ZGg&cad=rja Vanaf pagina 70 komt hij met alternatieven.
Wat we nu hebben is niet op te lossen met vrouwen hun stemrecht af te nemen. Als je alleen intelligente mensen wil laten stemmen moet je ze een soort proef afnemen om te laten zien hoe ze hun hersenen gebruiken. Dat kan toch allemaal helemaal niet, er is niemand waar een weldenkend mens op wil stemmen en als er iets is dat tptb niet willen is dat de mensen hun hersenen gaan gebruiken.

Deze is bijv. erg grappig:

http://cult.tpo.nl/2016/07/14/ja-pokemon-go-is-af-spel-is-kwetsend-verklaard-policordrammers/

Mike

Ja raar he, je zou toch meer verwachten van een man.

Snap ik ook niet, ik heb hier het boek liggen van Wim van Rooij en dat is ook zo. Trouwens wel heel erg de moeite dat boek (zoals alles van uitgeverij de blauwe tijger https://www.deblauwetijger.com/ ) .
Ik denk dat het veel mensen niks interesseert die zionisering. Wat er hier gebeurt daar gaat het om, en dan is pvv de lesser evil. Ik las gisteren bij Arnold Karskens dat tussen sept 2015 en maart 2016 er in Israel 42 vehicle rammings geweest zijn, aanslagen met bulldozers, vrachtwagens en autos.

Ja raar he, je zou toch meer verwachten van een man.

Mannen kaarten in ieder geval de linkse 'progressieve' multiculti-ellende aan. Hoeveel vrouwen ken jij die dit doen? Die gaan daar juist 100% in mee met hun verzorgingsmentaliteit!

Wat dat betreft is het de moeite waard om deze 2 video's te bekijken van Black Pigeon Speaks:

Mike

Wat is dat eigenlijk met deze Pokemon Go? Volgens alternatieve sites zit hier ook mind control achter omdat je alle gegevens over jezelf moet geven en je compleet gestuurd wordt.

Dorothe

Ik denk dat het veel mensen niks interesseert die zionisering.

Ik denk dat veel mensen gebrainwasht zijn wat betreft Israël (Hasbara). Als ik op twitter ergens op een discussie inga ten faveure van de Palestijnen, dan krijg ik me toch een partij Zionistische propaganda om m'n oren. Mensen denken niet zelf na en doen zelf geen onderzoek.

Mark

Ik denk dat veel mensen gebrainwasht zijn wat betreft Israël (Hasbara). Als ik op twitter ergens op een discussie inga ten faveure van de Palestijnen, dan krijg ik me toch een partij Zionistische propaganda om m’n oren. Mensen denken niet zelf na en doen zelf geen onderzoek.

Klopt. Zie ook de post van Cholesteroliscool over de zionistische protocollen voor Oekraine. De reden waarom mannen die aan de rechterkant van het politieke spectrum zitten afgeven op islamitisering is omdat dit een duidelijk herkenbare vijand is van de 'tribe' die zij willen verdedigen. De verborgen hand achter de schermen, die overigens ook achter diezelfde islamitisering zit die deze mannen bestrijden, is minder duidelijk en helaas voor van deze mannen onzichtbaar.

Mike

Ik weet nog dat Wouke van Scherrenburg, vroegere correspondent van het NOS journaal, een keer meedeed met een EO programma in Israël waarbij ze ook naar Gaza gingen. Bijna met tranen in haar ogen zei ze dat ze haar beeld over Gaza flink moest bijstellen. Ze zag nu hoe het daar werkelijk aan toe ging.

Mark

Dood aan de politieke correctheid. Door Mathijs Koenraadt

Ik vind het vooral een grappig stuk. En ik kan me voorstellen dat dit soort mannetjes het heel stoer vindt om dit soort dingen te roeptoeteren.

Heel grappig dus vooral maar serieus neem ik het niet. Als iemand niet verder komt dan ongenuanceerd brabbelen dat hij "een vrouw wil die zich aan hem onderwerpt in bed en verder niet aan z'n kop moet zeiken" en "dat homo's geen land kunnen besturen" en qua taalgebruik het vocabulaire van de eerste de beste primitieve straatschooier niet ontstijgt, dan kan ik daar vooral smakelijk om lachen. En ik kan me voorstellen dat dit soort primitievelingen ook best aantrekkelijk zijn voor af en toe een goede wip, maar daarna snel weer de straat op wat mij betreft. En het liefst vóór het ontbijt want enige zinnige conversatie zou ik er niet van verwachten.

We hebben het op dit forum wel eens over de jankerige klaagzang van sommige overgefeminiseerde slappelingen die overlopen van zelfmedelijden. Voor mij heeft de toon van dit stuk dezelfde jankerigheid, maar dan gegoten in een soort van semi macho-achtig ongenuanceerdheid. Eigenlijk een grote kleuter die zich belaagd voelt en om zich heen gaat slaan zonder dat hij enig doel treft. Veel verder dan stukkies schrijven komen dit soort mannetjes niet. Echt wezenlijke veranderingen bewerkstelligen ze niet of worden in ieder geval niet door hun geïnitieerd. Doordat ze hun tijd verdoen met roeptoeteren vanachter hun pc, hebben ze waarschijnlijk ook de achterstand opgelopen waar het mensenkennis betreft waardoor ze niet verder komen dan algemene sterotyperingen van groepen die uit stuk voor stuk interessante individuen bestaan.

Inspirerend kunnen dit soort stampvoetend kleutermannetjes echter ook zijn. Vandaar dat ik me vrij voelde om ook mijn eigen geschreven stuk niet over te laten lopen van politieke correctheid.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan