Feminisme

Alle mannen zijn verkrachters, dat weet iedereen. Never mind dat er uitsluitend ALLOCHTONE verkrachters jaarlijks actief zijn op Zweedse muziekfestivals. En dus zijn ALLE mannen niet meer welkom. Al die jaren van feministische strijd voor gelijkheid tussen de seksen leidt uiteindelijk tot pure geslachtsdiscriminatie en collectieve bestraffing van mannen:

Mike

Gisteren nog een item op het NOS-journaal over het EK vrouwenvoetbal in Utrecht. De suggestie werd gewekt dat vrouwen minstens zo goed zijn, zo niet beter, als mannen. Zie de post hierboven voor het doorprikken van die zeepbel.

Hier nog een ander voorbeeld - jongens van ONDER DE 15 verslaan een vrouwenteam met American football:

http://www.dailymail.co.uk/sport/fo...team-suffer-5-2-loss-FC-Dallas-U-15-boys.html

Zoals TFM zegt: reality disproves feminism.

Mike

Ook gisteren gezien op TV - een docu op het cultuurkanaal van de NPO over Pussy Riot. Je weet wel, de subversieve feministische punkgroep die is opgepakt en veroordeeld vanwege een 'optreden' in een kathedraal waarin zij 'zingen' over 'goddelijke shit'. Binnen 30 seconden werd deze politieke stunt beeindigd en zaten de dames in de bak.

Ze hadden al eerder ophef veroorzaakt met een 'optreden' op het Kremlin, waarin ze degenen die niet geloven in feminisme en zich conformeren aan maatschappelijke normen en waarden dood wensten. Toen kwamen ze er nog met een boete van af.

We krijgen een deel van de rechtszaak te zien en wat achtergronden van de dames. De knapste van de 3, Nadja, blijkt ook het meest gestoord. Zij is gedurende de eerste 4 jaar van haar leven opgevoed door haar oma, een verstokte Sovjet-communist. Als Nadja 5 is scheiden haar ouders en dit laat een diepe indruk op haar achter als kind. Haar vader komt nog in beeld, een slappeling die weliswaar niet goedkeurt wat zijn dochter doet maar hier verder weinig mee doet. Voordat Nadja zich aansloot bij Pussy Riot maakte ze onderdeel uit van een 'kunstgezelschap' dat volledig naakt openlijk geslachtsgemeenschap had in het Natuurhistorisch Museum van Moskou. Nadja was toen 8 maanden zwanger! Een andere actie was vrouwelijke politieagenten openlijk vol op de mond kussen in het openbaar. Je ziet duidelijk dat als deze agentes eenmaal zijn bekomen van de schrik ze walgen van deze plotselinge en onverwachte actie.

Bedenk dat deze dames allemaal van de generatie zijn die de sociale omwenteling hebben meegemaakt van het Sovjet-regime naar de chaotische samenleving waarin de oligarchen het voor het zeggen kregen. De dames lieten zich beinvloeden door de westerse derde golf van het feminisme, zoals deze werd vertolkt door de Spice Girls met hun 'girl power'.

Duidelijk uit de docu is dat de geest van deze jonge vrouwen volledig vervuild is. Ze zijn tegen het huwelijk, tegen kinderen baren, tegen de kerk en tegen de staat, promoten homoseksualiteit, hun 'kunst' is lelijk en ze verachten mannen met macht. In het Rusland van Poetin hebben ze daar echter weinig waardering voor en geduld mee: twee van hen zijn veroordeeld tot 2 jaar strafkolonie in Syberie en 1 komt na 7 maanden vrij.

Uiteraard stortten westerse feministen zich op de zaak en types als Madonna maken zich sterk voor de bevrijding van Pussy Riot. Maar als de media-aandacht verslapt, zoeken ook deze feministen weer een andere hype op, eksters als ze zijn die zich door het volgende glimmende object laten afleiden. Poetin stelde een daad en sindsdien henben we dit soort verdorven, nieuwerwetse fratsen niet meer gezien in Rusland. Lang leve het patriarchaat!

Mike

'Autoseksualiteit' is het gevolg van de vernietiging van de geslachtsdynamiek tussen man en vrouw. Het is een ander woord voor: eenzaam en alleen. Vroeger heette dat: oude vrijster. Het was een sociaal taboe. Maar nu trouwen deze sneue types met zichzelf of nemen ze zichzelf mee uit eten of dansen. Echter niet getreurd: het sociaal-darwinistische effect is dat ze vanzelf verdwijnen uit de genenpoel, omdat ze zich niet voortplanten en nog meer van deze trieste figuren op de wereld kunnen zetten.

Mike

Nog geen enkele vrouw kwam door opengestelde keuring Mariniers
Slechts handjevol sollicitaties

http://nieuws.tpo.nl/2017/07/18/nog-geen-vrouw-kwam-opengestelde-keuring-mariniers/

Feministisch experiment gefaald: vrouwen komen niet door de keuring van het Korps Mariniers

http://www.dagelijksestandaard.nl/2...niet-door-de-keuring-van-het-korps-mariniers/

Helaas. Vrouwen kunnen het niet

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/07/vrouwen_kunnen_het_niet_marine.html

Dit is wat je krijgt als je werkelijke gelijkheidscriteria hanteert, dan komt ineens de BIOLOGISCHE ONGELIJKHEID op pijnlijke wijze naar voren. Maar geslachtsverschillen zijn een sociale constructie, hoor!

Mike

De Australische senator die geschiedenis schreef door borstvoeding te geven in het parlement, heeft ontslag genomen nadat ze erachter kwam dat ze een dubbele nationaliteit heeft. Larissa Waters van de Groene partij is geboren in Canada. Maar volgens de Australische grondwet kan iemand geen politiek ambt vervullen op federaal niveau als die een dubbele nationaliteit bezit, meldde de BBC dinsdag.

Afgelopen vrijdag trok een andere senator van de Groenen, Scott Ludlam, zich ook terug wegens het bezit van een dubbele nationaliteit. Beide politici waren plaatsvervangend partijleider.

http://politiek.tpo.nl/2017/07/18/australische-senator-die-kind-borstvoeding-gaf-in-parlement-opgestapt-wegens-dubbele-nationaliteit/

Mike

Nou is hardfietsen al een zaaddodende sport op zichzelf. Vandaar dat er na een ronde een paar lekkere wijven worden aangerukt om de zwetende renners aan hun boezem te klemmen en te feliciteren met hun rondewinst. Maar dat mag dus helemaal niet meer van lelijke jaloerse fopministen activisten die zijn gaan drammen bij de leiding van de Vuelta.

En sja, met gefeminiseerde zitplassers in plaats van mannen is het geen wonder dat de organisatie meteen kwispelend op de rug gaat liggen voor het gejank van een paar zure Eucalypta’s gekwetste vrouwen: “We zijn gevoelig voor de sociale en mediadiscussie die is ontstaan over de aanwezigheid van vrouwen op het podium”, vertelt koersdirecteur Jarvier Guillén aan De Volkskrant.

Er komen dus rondeMannen op het podium. Geyl. En de meisjes? “Onze podiumvrouwen dragen lange mouwen en een rok die tot onder de knie valt”, laat Guillén verder weten. Nou. Maak ons gek. De Rondemiss wordt Fatimaproof. Feminisme, want leuke dingen zijn kwetsend.

http://nieuws.tpo.nl/2017/07/19/vuelta-zwicht-feministengejank-islamiseert-rondemissen/

Mike

Ja, het gejengel over seksisme uit de hand aan het lopen. Het is niet allemaal de schuld van GeenStijl: het gejengel over seksisme is uit de hand aan het lopen. Nee, vrouwen in West-Europa hebben het niet zo slecht. Er is niemand die roept dat vrouwen zwakke untermenschen zijn en als dat al gebeurt wordt diegene vanzelf aan de schandpaal geknupt. Nee, vrouwen hebben hier niet te maken met draken van islamitische regeltjes. Of wel, natuurlijk, in Bos en Lommer enzo. Ja, soms is er sprake van humor! Ja, soms is er sprake van een grap! Dus man the fuck up met je kattengejank over seksisme. Dat is niet seksistisch.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/07/niet_allemaal_de_schuld_van_geenstijl.html

Mike

Heeft u, meneer, dezer dagen klachten over seksisme, als u na afloop van een Tour-etappe naar de vrolijke plichtplegingen op en rondom het podium zit te kijken? Nee? En u, mevrouw, nam u wellicht deel aan de discussie waaraan Javier Guillén refereerde? Oh, ook niet. En jij daar, jongedame, beschouw jij de aanwezigheid van die rondemissen op het podium als een flagrante schending van het ’VN-verdrag inzake de uitbanning van alle vormen van discriminatie jegens vrouwen’, dat de lidstaten verplicht de volledige ontplooiing en ontwikkeling van vrouwen te bevorderen?

Niemand?

Echt niemand?

Misschien moet ik mijn lezers toch eens wat zorgvuldiger selecteren.

Of wordt ook hier weer bevestigd dat een kleine groep Social Justice Warriors, eeuwig zeurend en zeikend over zaken als discriminatie, seksisme en ongelijkheid, de gang van zaken voor een veel grotere groep die er heel andere gedachten op nahoudt - sterker nog: die het onrecht in dit geval totaal niet herkent omdat ze slechts leuke meiden zien die leuke wielrenners een paar zoenen geven - met uitermate agressief gedrag meent te kunnen bepalen?

Ik vrees van wel.

Tegen het manwijf legt de wijfman het helaas steeds vaker af.

http://www.telegraaf.nl/opinie/2869...apw_campaign=af8d2bbdc7629f316c4f1a9040ff36fa

Mike

Trek even 2 uur uit voor de docu The Red Pill van filmmaakster Cassie Jaye, hier gratis te bekijken:

http://fmovies.sc/watch/the-red-pill-2016-online.html

Ik ben hem zelf ook nog aan het bekijken en zal hier snel op terugkomen.

Mike

Inmiddels heb ik de film The Red Pill van Cassie Jaye in zijn geheel gezien. Misschien goed om eerst in te gaan op deze reactie van Sandman:

Sandman spreekt van 'guerilla feminism' en wekt de suggestie dat dit een poging is van feministen om te 'infiltreren' in hun beweging. Dat klinkt alsof hij zich behoorlijk heeft ingegraven in de MGTOW-loopgraven.

Toch zal ik op basis hiervan MGTOW niet meteen afdoen als een soort mannelijke variant van feminisme. Tot op zekere hoogte snap ik het diepe wantrouwen van Sandman, maar ook Turd Flinging Monkey en anderen binnen de MGTOW-beweging. Hun positie is dat vrouwen nu eenmaal van nature zo op zichzelf gericht zijn dat ze simpelweg niet in staat zijn om werkelijk tot inkeer te komen over het onrecht dat mannen wordt aangedaan a.g.v. feminisme. Als er dan iemand tussen zit als Cassie Jaye, of meer recentelijk Laci Green, dan moeten we op onze hoede zijn want ze proberen de mannenrechtenbeweging naar hun hand te zetten door deze te 'kapen'.

Ik zie het anders. Het maakt mij eerlijk gezegd niet uit of de intenties van vrouwen die het feministische juk afwerpen en zich sterk maken voor mannenrechten, zoals de in de film vermelde organisatie Honey Badgers o.l.v. Karen Straughan, juist zijn of niet. Voor mij is belangrijk dat de film The Red Pill de eerste film is die vanuit een vrouwelijk perspectief aandacht besteedt aan mannenrechten. En kijk eens naar de releasedatum van de film: 7 oktober 2016, letterlijk een maand voor de verkiezing van Donald Trump.

Wat voor mij telt is dat het tij aan het keren is. Of Cassie Jaye nu aanhaakt omdat vrouwen nu eenmaal trendvolgers zijn, of dat ze het nu echt wel of niet (willen) snappen, who cares? Het gaat er om dat er wezenlijk iets aan het veranderen is en dat het hedendaagse feminisme definitief op zijn retour is. Het gaat er om dat deze verandering VAN BINNENUIT komt, VANUIT DE VROUWEN ZELF. Of hun motieven zuiver zijn of niet vind ik totaal niet interessant, we weten al eeuwenlang dat vrouwen niet trouw zijn aan welke beweging of filosofie dan ook, het is simpelweg een teken van de tijd en dat bevalt me uitstekend!

Bovendien ben ik, in tegenstelling tot die verstokte MGTOW-gasten, van mening dat vrouwen wel degelijk in staat zijn om oprecht tot inkeer te komen. Ik geloof Karen Straughan en steun haar in haar strijd, we hebben juist vrouwen nodig in onze strijd voor werkelijke gelijkwaardigheid van de seksen! Laci Green zal zich nog moeten bewijzen, de tijd zal het leren, maar ik ben best bereid haar het voordeel van de twijfel te geven. En Cassie Jaye, de filmmaakster? Bekijk dit interview met haar en oordeel zelf:

Ik weet niet hoe diep ideologisch sommige mannen die dit zien zijn ingegraven, maar op mij komt ze bijzonder oprecht over. Ze heeft een enorm risico genomen en ze krijgt een enorme emmer stront over zich heen via de reguliere en alternatieve media. De vertoning van haar documentaire wordt op allerlei plekken bemoeilijkt en zelfs verhinderd. Zelf noemt ze het 'career suicide' en voegt er aan toe dat ze de film wel MOEST maken, omdat het mannelijke perspectief zo onderbelicht is en werkelijk geen enkele vrouwelijke filmmaker zich hier aan wil wagen, ingegraven als ze zijn in hun eigen feministische loopgravenoorlog.

Cassie Jaye was bereid om haar eigen feministische overtuigingen onder de loep te nemen en te laten uitdagen door de feiten. Dit vergt MOED en dit is een MANNELIJKE KWALITEIT. In het interview zegt ze als 'toetje' ook nog dat haar relatie met haar man er een stuk beter op is geworden sinds ze haar feminisme van zich af heeft geworpen. Ze geeft pijnlijk eerlijk toe dat ZIJ het was die menige felle discussie of ruzie uitlokte omdat ze zo nodig de feminist moest uithangen en zich moest verzetten tegen de 'onderdrukker' die ze in haar eigen man zag.

Dit komt op mij niet over als iemand die zich aansluit bij een populaire conservatieve trend omdat dit op de een of andere manier 'hipper' is, dit getuigt volgens mij van een daadwerkelijk INZICHT. Maar nogmaals, zelfs al zijn er nu vrouwen die sluw genoeg zijn om op deze populaire 'bandwagon' te springen, teneinde deze zich toe te eigenen, dan nog is mijn simpele filosofie dat elke vrouw die op deze trein stapt, ongeacht haar motivatie, er 1 is die de trein des te harder doet doordenderen. Het is vervolgens aan ons mannen om de macht achter het stuur nooit meer over te geven aan vrouwen. Ik ben het nl. wel met het MGTOW-standpunt eens dat vrouwen nooit 100% te vertrouwen zijn. Dat zijn ze nooit geweest en zullen ze ook nooit worden.

Wat ook pijnlijk eerlijk was in The Red Pill waren de fragmenten van het videodagboek dat Cassie Jaye bijhield. Hierin is duidelijk de 'red pill grief' te zien van feministische vrouwen die de 'red pill' slikken. Ik heb het al eerder geschreven, mannen die de 'red pill' slikken worden boos ('red pill rage'), vanwege de onmacht over het onrecht dat hen wordt aangedaan in deze matriarchie. Vrouwen worden verdrietig en maken een soort rouwproces door ('red pill grief'), wat duidelijk te zijn is bij Cassie Jaye in de film. Ze laat ook zien hoe hardnekkig het voor haar is om haar feminisme los te laten en hoe emotioneel ze hieraan verbonden was. Toch stapt ze uit deze schijnmatige 'comfort zone', waarvoor ik alleen maar waardering kan opbrengen.

Sandman beschouwt als verstokte MGTOW de MRA-beweging (Men's Rights Activists) als 'oud nieuws' en voert aan dat Cassie Jaye uitsluitend MRA's interviewt van boven de 40. Hij ziet MGTOW als een beweging van de nieuwe generatie en daagt Cassie Jaye uit om een vervolgfilm te maken over MGTOW. Misschien is dat idd een goed idee, maar ook dit maakt mij niet zoveel uit. So what als Cassie Jaye nu pas aanhaakt en een beetje achter de feiten aanloopt? So what als de wat mildere boodschap van MRA's veel scherper kan in de vorm van MGTOW? Dit is haar ingang en de boodschap is overgekomen, ze is nu 'down the rabbit hole' gegaan en ze bepaalt zelf hoe diep ze dat konijnenhol in wil duiken.

Cassie Jaye heeft wat mij betreft een indrukwekkende docu gemaakt over mannenrechten en hopelijk trekt ze hiermee vele meisjes en vrouwen over de streep. Zoals gezegd, elke ex-feminist die op deze trein stapt telt en doet de trein harder rijden, of de passagiers het nu helemaal snappen of niet!

Mike

Onderstaande YT-film van Computing Forever is een mooie aanvulling op bovenstaande post over The Red Pill. Het gaat in op de vraag die ik hier ook vaak heb gesteld aan vrouwen: vanwaar die obsessie met gelijkheid?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan