Ik wilde ook de de pro testosteron hamburgers maken. Maar meer voor mijn vriend.
Toen jij die lezing over Trump gaf waar ik wel bij had willen zijn was ik pressies 10 jaar samen met mijn vriend. Hij heeft me gevraagd dus we gaan aankomend jaar trouwen. En we willen kinderen.
Dan kan een beetje testosteron vast geen kwaad.
Overigens maar dat is wat voor t voedings gedeelte van t forum, let ik nu meer op mijn voeding en die van mijn vriend. Weston Price it is
Denk trouwens dat zowel een oestrogeen dominantie als een testosteron dominantie bij vrouwen niet goed is en voor onrust zorgt.
Een vrouw met veel oestrogeen word jaloerser, onzekerder en emotioneel instabiel. En zoekt daarom denk ik veel bevestiging dat ze wat waard is enzo door met mannen te slapen om die bevestiging te krijgen.
Veel testosteron verhoogt bij vrouwen de seksdrive ook. En seks met een nieuwe partner is vaak spannender en opwindender dan met iemand die je al super lang kent. Dus zullen die vrouwen daarom op zoek gaan naar meer bedpartners denk ik.
Tenminste dat lijkt me logies. Ik heb me een hele tijd terug daar in verdiept en wat ik aan info vond, vond ik ook wel overeen komen met wat ik ommeheen zie.
Die meisjes die nu nog Tomboys zijn kunnen wel eens heel erg veranderen als ze aan een anticonceptiepil gaan.
Ik heb wel eens bijsluiters opgezocht van de meest ganbare anticonceptiepillen. Daar staan ook dingen in als vergroot de kans op neerslachtigheid en depressie. Die rommelen vaak niet ten goede met de hormoon huishouding. Dit komt overeen met mijn eigen ervaring en de ervaring van andere vrouwen die nu niet meer aan de pil zijn.
Denk ook dat andere dingen als soya en plastic de zaak ook geen goed doen. Mannen worden daar vrouwelijker door maar vrouwen vast ook.
Complotdenker