Angelface
Well-known member
Heeeee welkom terugZie je ook beter of ben je nog steeds cryptoblind,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heeeee welkom terugZie je ook beter of ben je nog steeds cryptoblind,
Ach jullie hartverwarmende emo berichtenHeeeee welkom terug
"Wij" zijn onweerstaanbaar, ... toch?Ach jullie hartverwarmende emo berichten
Ben je gevoelig voor, nietwaar ?Ach jullie hartverwarmende emo berichten
Op sommige punten misschien"Wij" zijn onweerstaanbaar, ... toch?
Tot voor kort (twee jaar is kort op een mensenleven) testte niemand bij verkoudheid of griep, bij griep bleef men thuis en bij verkoudheid ging het leven gewoon door. Even een paar keer snuiten of de neus ophalen en verder.Mijn kleindochter die 2x geprikt is in het begin omdat ze op vakantie wilden is nu toch ziek. Getest en het is Covid. Ik heb mijn twijfels, omdat ik denk dat die testen niet deugen. Gewoon een verkoudheid mar ze zei wel dat een verkoudheid anders aanvoelt. Onlangs heeft ze voor acne een paar zeer slechte pillen geslikt pus dan 2x die prik. Ik heb gezegd het lichaam gooit de gifstoffen eruit en daarom ben je ziek. Ze neemt wel wat extra supplementen nu. Hoop dat ze ervan geleerd heeft
Ruwe bolster blanke pit?Ach jullie hartverwarmende emo berichten
Vele schijnheiligen draaien op het moment.Ik heb buren die over een bepaalde politieke kwestie zoveel jaar geleden honend deden alsof het geen probleem was en mensen die het aanging zich zaten aan te stellen. Nu sturen ze berichten over digitale handtekeningen voor dezelfde gedupeerden: gedupeerd door de partij waarop ze gestemd hebben. En nu inzake corona moest ik een jaar geleden van de buren nog op de IC gaan werken was de suggestie (ik klaagde niet dat ik niks te doen had of zo of over corona of whatever) en waarschijnlijk over een paar maanden moet ik van hun ineens ook een digitale handtekening gaan zetten volgens mij tegen het coronabeleid of zo. Mijn stembanden jeuken enerzijds om iets lulligs te gaan schreeuwen voor hun huis. Anderzijds weet ik dat het onbegonnen werk is en iedereen zijn eigen padje moet bewandelen.
Geluid uitzetten van die whatsapp groep, dat helptIk heb een collega met antiwerkeritis. Totally fine with me. Komt vaker voor. Maar ga dan niet hele whatsappgroepen vol zitten jeremijeren met foto's van postieve tests en wat al niet meer. Ping, ping, ping, ping, ping, gaat mijn gsm nu vanwege al het ach en wee van iedereen die elkaar weer een hart onder de riem steekt vanwege een positieve test. En dan moet die rest natuurlijk ook mee de antiwerkeritis ingezogen worden. En dit en dat. Zo ook met andere whatsappgroepen waar ik in zit. Het emmert en duikelt maar over elkaar heen joh. Die mensen zijn volslagen van het padje af. Blijf lekker thuis allemaal. Ik kan jullie missen als kiespijn zo. Ik hoor het wel wanneer het over is allemaal.
Goh. Ik heb zulke appgroepjes helemaal niet. Misschien moet je andere kiezen.Ik heb een collega met antiwerkeritis. Totally fine with me. Komt vaker voor. Maar ga dan niet hele whatsappgroepen vol zitten jeremijeren met foto's van postieve tests en wat al niet meer. Ping, ping, ping, ping, ping, gaat mijn gsm nu vanwege al het ach en wee van iedereen die elkaar weer een hart onder de riem steekt vanwege een positieve test. En dan moet die rest natuurlijk ook mee de antiwerkeritis ingezogen worden. En dit en dat. Zo ook met andere whatsappgroepen waar ik in zit. Het emmert en duikelt maar over elkaar heen joh. Die mensen zijn volslagen van het padje af. Blijf lekker thuis allemaal. Ik kan jullie missen als kiespijn zo. Ik hoor het wel wanneer het over is allemaal.
er zit een knopje op je telefoon .... UitIk heb een collega met antiwerkeritis. Totally fine with me. Komt vaker voor. Maar ga dan niet hele whatsappgroepen vol zitten jeremijeren met foto's van postieve tests en wat al niet meer. Ping, ping, ping, ping, ping, gaat mijn gsm nu vanwege al het ach en wee van iedereen die elkaar weer een hart onder de riem steekt vanwege een positieve test. En dan moet die rest natuurlijk ook mee de antiwerkeritis ingezogen worden. En dit en dat. Zo ook met andere whatsappgroepen waar ik in zit. Het emmert en duikelt maar over elkaar heen joh. Die mensen zijn volslagen van het padje af. Blijf lekker thuis allemaal. Ik kan jullie missen als kiespijn zo. Ik hoor het wel wanneer het over is allemaal.
Bij ons nu 3 man vd 6Geluid uitzetten van die whatsapp groep, dat helpt
Geen vrienden???Goh. Ik heb zulke appgroepjes helemaal niet. Misschien moet je andere kiezen.
Nee. Niemand wil met mij appen (Geen vrienden???
Dis jij moet compenseren voor uitgevallen medewerkers.... Vanaf nu halve dagen werkenBij ons nu 3 man vd 6
Alle met prik