S
Sailor
Guest
Logisch toch niemand wil een wappie in zn vrienden lijstNee. Niemand wil met mij appen (
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Logisch toch niemand wil een wappie in zn vrienden lijstNee. Niemand wil met mij appen (
Ik doe nog minderDis jij moet compenseren voor uitgevallen medewerkers.... Vanaf nu halve dagen werken
geeneen wappie stuurt mij een appie.Logisch toch niemand wil een wappie in zn vrienden lijst
Sorry ik kan daar ook niet aan beginnen, gebruik geen WhatsAppgeeneen wappie stuurt mij een appie.
Ik stond zaterdag op een feestje wat ik stelde tegen iemand dat ik echt een volger was die altijd deed wat de meesten deden. Het punt is alleen dat ik meer ongeprikten onder mijn vrienden hebLogisch toch niemand wil een wappie in zn vrienden lijst
Ik hoor ook in mijn directe omgeving mensen die ziek zijn, terwijl niet geprikt. Heb een IVM booster gegeven aan iemand die ook benauwdheidsklachten had. Toch iets raars in die mist afgelopen week?Nog even een toegift: het lijkt nu de dagen weer gaan lengen, de vogeltjes weer beginnen te fluiten mensen beginnen te voelen dat het over is met die bullshit. Maar de mensen die nog in het stockholmsyndroom zitten doen nog verwoede pogingen om erin te kunnen blijven denk ik. Want het regent nu ineens meer dan ooit appjes van mensen die ziek, zwak en misselijk zijn. Heel apart. Hoelang blijven ze er nog in vraag je je dan af.
"De NSB zit in het Café" zei Carmiggelt al
Ik hoorde gister in een telegram dat de WEF burgemeester van Delft dit ook doet.
Ik sta geparkeerd voor de school van me kids en er parkeert een moeder naast mij ALLEEN in de auto met mondkap op
En in het kader van de KLIMAcrisis gaan we ALLEEN in de AUTO met een ONAFBREEKBAAR mondkapjeIk hoorde gister in een telegram dat de WEF burgemeester van Delft dit ook doet.
Ik sta geparkeerd voor de school van me kids en er parkeert een moeder naast mij ALLEEN in de auto met mondkap op
Klimacrisis hoe verzin je het, weet je wat een klimacrisis is.... -20 en een kapotte verwarmingEn in het kader van de KLIMAcrisis gaan we ALLEEN in de AUTO met een ONAFBREEKBAAR mondkapje
Die burgemeester is dus eigenlijk een burgerwefferIk hoorde gister in een telegram dat de WEF burgemeester van Delft dit ook doet.
Ze waren vast en zeker hun booster shot halen. Een beetje meer begrip is wel op zijn plaats hier.Over frustratie....
Ik geef parttime les, over het enige onderwerp waar ik wat vanaf weet natuurlijk. Vandaag praktijkdag, ochtend groep en middag groep.
Komen er smiddags gewoon 2 niet opdagen. Niet afmelden, niks!!
Kan ik me kapot aan ergeren. Laten hun werkgever een cursus betalen van bijna 4k. Komen ze gewoon niet :-(
Handige plek voor de laatste droging i.p.v. altijd maar die zeem ergens rond te zwerven bij deze klus.Tijdens mijn ommetje na de lunch zag ik een vrouw de ramen lappen, buiten, met een mondkapje op.
Die ene, die vond iig dat er een vaccinatieplicht moest komen en is ook al eens afwezig geweest vanwege cojona.Ze waren vast en zeker hun booster shot halen. Een beetje meer begrip is wel op zijn plaats hier.
Zie je nou wat voor type persoon dat is?Die ene, die vond iig dat er een vaccinatieplicht moest komen en is ook al eens afwezig geweest vanwege cojona.
Zou me niets verbazen idd