FvD

..niet helemaal waar: hermafroditisme en ongeslachtelijke voortplanting
Ik bedoelde bij mensen, dus ongeslachtelijke voortplanting kan geen sprake zijn. Hermafroditisme komt bij mensen niet voor. Je kunt geslacht bepalen middels geslachtschromosomen (XX/XY) en de hormoonspiegel (oestrogeen/testosteron)

• Leuk
Waarderingen: Surv
Waarom stem je niet? Juist nu is ieders stem.zo belangrijk, als we MASSAAL stemmen op FvD kunnen ze niet frauderen!

Mike

Waarom stem je niet? Juist nu is ieders stem.zo belangrijk, als we MASSAAL stemmen op FvD kunnen ze niet frauderen!

Mike
Ik stem niet omdat ik niemand in de politiek vertrouw. Hoe graag ik dat ook zou willen. Er zijn mij teveel dingen beloofd door de jaren heen waar niets van terecht is gekomen, en iedereen gewoon zijn eigen programma door duwt. Maar zo hadden ze het nou net niet uitgelegd, dit om alleen maar stemmen te winnen.. en vervolgens doen we dat wat we niet beloofd hebben.

Ik stem niet omdat ik niemand in de politiek vertrouw. Hoe graag ik dat ook zou willen. Er zijn mij teveel dingen beloofd door de jaren heen waar niets van terecht is gekomen, en iedereen gewoon zijn eigen programma door duwt. Maar zo hadden ze het nou net niet uitgelegd, dit om alleen maar stemmen te winnen.. en vervolgens doen we dat wat we niet beloofd hebben.
Er zijn juist weinig partijen met een eigen agenda, omdat de meeste partijen geïnfiltreerd zijn door het WEF. Het niet nakomen van verkiezingen is doelbewust om burgers tegen hun overheid op te zetten en ze gewilliger te maken om een wereldregering te accepteren. Als er genoeg burgers verandering willen, verandert de politiek, zie verkiezingen 2016 in Amerika, Provinciale Statenverkiezing 2019, Brexit.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.542
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan