FvD

Voor het eerst dat ik niet ga stemmen! Ben er wel klaar mee.
Ben je wel voor Forum?

Denk jij dat:

Ze Thierry voor niets 2 keer op z'n hoofd hebben laten slaan? (Vorig weekend werd er nog een nieuwe poging gedaan. Een van de daders gaat vrijuit werd laatst bekend.)

Ze Gideon terecht vervolgen voor het gebruiken van zijn recht op VvMU?

De huiszoekingen bij Marcel de Graaff en een medewerker gerechtvaardigd waren?

Ik niet. Dit doen ze alleen als je een bedreiging vormt voor de gevestigde orde. Na alles wat het FvD voor ons heeft geïncasseerd voel ik mij min of meer verplicht om ze te steunen.

Ik weet het, mensen worden maar langzaam wakker. Dat het überhaupt gebeurt is wel het gevolg van iedereen die zich zichtbaar verzet en uitspreekt tegen het systeem. Alle beetjes helpen.

Als de massa wel wakker wordt bij het vooruitzicht op een naderende 3e wereldoorlog zijn er eerlijke visionaire politici nodig die het volk kunnen kalmeren en samen met ons aan een snelle oplossing kunnen laten werken. Anders wordt het een grote chaos. Dan wil je natuurlijk wel dat deze politici vantevoren al zichtbaar waren voor de massa en bevoegdheden hebben.

Als we niet op alle mogelijke manieren strijden voor een betere wereld, wat heeft het leven dan eigelijk voor zin?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan