FvD

Ben je wel voor Forum?

Denk jij dat:

Ze Thierry voor niets 2 keer op z'n hoofd hebben laten slaan? (Vorig weekend werd er nog een nieuwe poging gedaan. Een van de daders gaat vrijuit werd laatst bekend.)

Ze Gideon terecht vervolgen voor het gebruiken van zijn recht op VvMU?

De huiszoekingen bij Marcel de Graaff en een medewerker gerechtvaardigd waren?

Ik niet. Dit doen ze alleen als je een bedreiging vormt voor de gevestigde orde. Na alles wat het FvD voor ons heeft geïncasseerd voel ik mij min of meer verplicht om ze te steunen.

Ik weet het, mensen worden maar langzaam wakker. Dat het überhaupt gebeurt is wel het gevolg van iedereen die zich zichtbaar verzet en uitspreekt tegen het systeem. Alle beetjes helpen.

Als de massa wel wakker wordt bij het vooruitzicht op een naderende 3e wereldoorlog zijn er eerlijke visionaire politici nodig die het volk kunnen kalmeren en samen met ons aan een snelle oplossing kunnen laten werken. Anders wordt het een grote chaos. Dan wil je natuurlijk wel dat deze politici vantevoren al zichtbaar waren voor de massa en bevoegdheden hebben.

Als we niet op alle mogelijke manieren strijden voor een betere wereld, wat heeft het leven dan eigelijk voor zin?
Rare vraag, ben je voor Forum? De mensen die mij kennen weten dat ik 1000% achter forum sta.
Ik ben net zo wakker als velen hier. Ik strijdt op andere manieren en ga naar veel bijeenkomsten en demo's. Maar heb nu de keuze gemaakt om niet te stemmen. Niet omdat ik niet achter Forum sta maar gewoon omdat ik niet in Europa geloof.
In 2016 ook gestemd tegen Oekraïne maar er wordt niks mee gedaan. Alles wat met Europa te maken heeft ben ik op tegen. Maar vandaag stemmen gaat ons echt niet uit Europa halen.

Laatst bewerkt:
Rare vraag, ben je voor Forum? De mensen die mij kennen weten dat ik 1000% achter forum sta.
Ik ben net zo wakker als velen hier. Ik strijdt op andere manieren en ga naar veel bijeenkomsten en demo's. Maar heb nu de keuze gemaakt om niet te stemmen. Niet omdat ik niet achter Forum sta maar gewoon omdat ik niet in Europa geloof.
Met de vraag of je wel achter het FvD staat bedoelde ik of je ze vertrouwt en kundig vindt. Als dat zo is kun je er denk ik vanuit gaan dat ze een doordachte strategie hebben van wat ze met een positie in het Eu-parlement voor elkaar kunnen krijgen.

Zoals je weet, als je niets met de EU temaken wil hebben betekent dat helaas niet dat de EU niets met jou temaken wil hebben. Ook al ben je het niet met het bestaan van de organisatie eens betekent het niet dat je dan alleen van buitenaf invloed kan uitoefenen. Dat geldt toch ook voor klokkenluiders binnen bedrijven of een overheid?

EU-parlementariërs kunnen politici kritisch ondervragen, dossiers opvragen, gast sprekers uitnodigen. Kortom publiciteit genereren omtrend een onderwerp wat anders niet aan het licht komt. Tijdens Corona kwamen er veel filmpjes naar buiten van kritische Eu-parlementariers die hooggeplaatsten met de waarheid confronteerden. Ik zou naast alle andere goede acties die jij al doet dit beetje invloed niet laten gaan.

Nederland is verloren, maar dat wisten we al.
Doe niet zo dom Edwin! Ik kom er tenminste eerlijk voor uit. De meesten zeggen dat ze stemmen terwijl ze dat niet doen. Beetje raar om te zeggen dat doordat ik niet ga stemmen, Ik ook tot de verlorene behoor. Gewoon ff normaal doen lolbroek😉

Lekker Gideon, Pepijn en Thierry laten vallen.. zij steken dagelijks hun nek uit en staan op een dodenlijst, aanslagen groot of klein. Geen media aandacht enkel negatief en ze strijden inverschrokken door. Andere oppositie wordt de mond gesnoerd.. en wat doen wij... tactisch of niet stemmen.

Tenzij ik het niet zie..dan zou FVD er dus bij horen ..ik denk wat doe je hier dan op dit forum?

Lekker Gideon, Pepijn en Thierry laten vallen.. zij steken dagelijks hun nek uit en staan op een dodenlijst, aanslagen groot of klein. Geen media aandacht enkel negatief en ze strijden inverschrokken door. Andere oppositie wordt de mond gesnoerd.. en wat doen wij... tactisch of niet stemmen.

Tenzij ik het niet zie..dan zou FVD er dus bij horen ..ik denk wat doe je hier dan op dit forum?
Nog zo een bijdehand😮‍💨 ik zeg dat ik niet heb gestemd en ik krijg alle negatieve shit over me heen. Ik laat ze niet vallen ik ben nog steeds lid van FVD dus laten vallen doe ik niet. Jullie kunnen mijn situatie niet en de reden dus doe gewoon ff normaal allemaal zeg, stelletje kleuters. En ik stem verdomme altijd en nu een keer niet. Maar om dan gelijk zo te doen slaat nergens op!

Laatst bewerkt:
Doe niet zo dom Edwin! Ik kom er tenminste eerlijk voor uit. De meesten zeggen dat ze stemmen terwijl ze dat niet doen. Beetje raar om te zeggen dat doordat ik niet ga stemmen, Ik ook tot de verlorene behoor. Gewoon ff normaal doen lolbroek😉

Ik doe niet dom, jij doet dom door niet te stemmen en FVD te laten vallen. Of je er wel of niet voor uitkomt maakt geen verschil. Zeggen dat je tactisch op PVV hebt gestemd maakt dat ook niet minder stom.

Dat is je goed recht.

Mijn bedoeling was om de voor en tegens op een rij te zetten.
Ja snap ik maar ik weet waar FvD voor staat en ik sta echt 1000% achter ze, ben ok niet voor niks lid. Maar stemmen bij Europese verkiezingen doe ik niet. Ik heb tenminste geen PVV gestemd zoals velen hier op het forum. Maar zeg daar ook niks over toch? Iedereen zijn ding

Nog zo een bijdehand😮‍💨 ik zeg dat ik niet heb gestemd en ik krijg alle negatieve shit over me heen. Ik laat ze niet vallen ik ben nog steeds lid van FVD dus laten vallen doe ik niet. Jullie kunnen mijn situatie niet en de reden dus doe gewoon ff normaal allemaal zeg, stelletje kleuters. En ik stem verdomme altijd en nu een keer niet. Maar om dan gelijk zo te doen slaat nergens op!
..ik snap het gewoon niet. Maar je persoonlijke situatie dus.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan