FvD

Hoe vaak herhaald hij het "Trial By Media". Eerst het onderzoek afwachten dan neemt hij verantwoordelijkheid.

Wat kunnen we van deze verklaring vinden? Ik kan nauwelijks geloven dat Thierry zich echt terugtrekt.

Kevin

Ja maar gister nog niet, in dat filmpje vertelde Thierry duidelijk dat hij alleen stopt als er aanleiding voor zou zijn. Zou het zo zijn dat hij de reactie van de media afwachtte en dus dit spel nu voorlopig meespeelt?

Kevin

Ik kom net dit tegen van fake news NOS...

Dit kan toch geen toeval zijn? Ze zijn iets aan het doen daar bij FVD.

Kevin

Prachtige stunt toch Sampjes...ik zie het zo, woorden van Hiddema terecht.
Henk Otten die het stokpaardje over neemt. Ik vind het fantastisch. Wie weer komt er een nieuwe partij ket Baudet, Hiddema en Willen Engel. Zodra Otten voet aan de grond zet bij FVD rennen alle FVD aanhangers naar de nieuwe partij van Baudet, Hiddema en Engel. Wie weet voegt Jensen zich ook nog erbij. Toeval dat Willem Engel vorige week schreef dat hij niet uit sluit de politiek in te gaan? Is Otten misschien toch nog de good guy. Mij benieuwen wanneer tante bel en van Haga opstappen...en dat vlak voor de verkiezingen...

Ik hoorde het ook en wat ze je ook vertellen dit is echt niet wat het lijkt er speelt op de achtergrond van alles en nog wat, maar dat dit niet is wat je ziet staat vast (althans voor mij).

Het kan niet anders dat strategisch de loopgraven nu gegraven gaan worden en de slag in maart geslagen zal zijn.

Mijn 2 centen.

e8n40tk22z5hfp8wfma69a1piiu10mee.jpg

Wat zegt ie nou vanaf 30 sec? Ps ik krijg hem niet klein, sorry krijg het niet meer verandert Mike .Assie

Hij zegt dat een stem vóór het associatieverdrag met Oekraïne een stem vóór Soros is. En daar had Thierry hij helemaal gelijk in!

Kevin

Ook interssant is dat in het filmpje over degenen waarover gesproken word een beetje BlM types voorbij komen. Vluchtelingen die de hand boven het hoofd worden gehouden. Dat is toch allemaal Soros aanhang ook?

Ik hoorde het ook en wat ze je ook vertellen dit is echt niet wat het lijkt er speelt op de achtergrond van alles en nog wat, maar dat dit niet is wat je ziet staat vast (althans voor mij).

Het kan niet anders dat strategisch de loopgraven nu gegraven gaan worden en de slag in maart geslagen zal zijn.

Mijn 2 centen.

Precies Joke, dat denk ik dus ook. Jammer dat Jensen het niet ziet er ook in tuint. Ik gok erop dat dit spel al lang geleden in scene is gezet en Otten hier ook onderdeel van uit maakt al die tijd. Niemand gaat namelijk stemmen op FvD als Otten daar in de partij gaat ziteen en Baudet en Hiddema eruit zijn. FvD krijgt nu volledige media aandacht gratis en voor niks. Overigens net over de helft van het programma van Jensen uitgeschakeld.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan