FvD

Grote kans dat er op een gegeven moment een giga konijn uit de hoed komt.

Snap nog niet hun achterliggende plan, maar verwacht zeker wat verrassends.

Waarschijnlijk komt er eindelijk wat reuring in de Nederlandse politiek, never waste a good crisis

Hier ook geen idee. Maar ik creëer er gewoon 1 waarvan ik denk, oh, dat word leuk.

Wat is dit voor iets raars van Annabel Nanninga?

https://tpo.nl/2020/11/24/annabel-nanninga-ik-stap-nu-niet-op-maar-thierry-baudet-moet-wel-weg-uit-forum-voor-democratie/

Ze maakt reclame voor Baudet!
Doet alsof ze niet snapt wat trial by media is wat Baudet genoemd heeft. Ondertussen word het genoemd en het is te hopen dat mensen de boodschap juist weten te interpreteren.

Daar lijkt het wel op, is enorm interessant nu. Jammer genoeg te weinig tijd om alles op de voet te volgen. Maar er zit iets aan te komen!

Daar lijkt het wel op, is enorm interessant nu. Jammer genoeg te weinig tijd om alles op de voet te volgen. Maar er zit iets aan te komen!

Ja, gewoon een stunt vlak voor de verkiezingen. Ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen.

Haha ja tuurlijk

Gelukkig zien we meer vrolijke gezichten om deze actie hier dan alleen lachende smileys.

Nu ook Paul Cliteur weg.. Ze laten FvD bewust imploderen. Welk konijn wordt er uit de hoge hoed getoverd? Er staat iets groots aan te komen, zoveel is zeker!

Mike

Het is een kettingreactie. Freek Jansen stapt uit de lijst, vervolgens Thierry, dan Hiddema, en nu Cliteur... Dit zijn juist de mensen die hun nek uitstaken voor FVD en loyaal aan elkaar blijven... Die gaan echt niet stil zitten lijkt mij, ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen!

Kevin

Er zal een gedachte achter zitten, dus ik hou mijn mening dat ik geen politieke partij wil waarin dit soort shit gebeurt of een nieuwe partij met deze oude wijn nog ff voor me.

Wie weet gaat er een prachtige partij ontstaan met viruswaarheid erbij! Is dit bericht soms ook weer toevallig...

https://m.youtube.com/watch?fbclid=IwAR17VizJiiRxNfU7p758mGK5ZgfW3ondA3aRaTA21nSx4prI0qtcFAUYqBE&v=vVjXByD7hVQ

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan