FvD

Ik kreeg nog geen enkele reactie, dus mijn artikel van vanmorgen ook maar hier even geplaatst. De titel is misleidend en toch ook weer niet

Het artikel gaat ook over FvD en wat ik daarvan denk, ...

https://gedachtenvoer.nl/2020/11/25/als-amerika-valt-dan-valt-de-wereld/

Interessant artikel Henkie. Dat was ook mijn gedachte toen ik las dat er veel weerstand was binnen de eigen partij.

Henk,

Ik geloof ook in dat Thierry een spel speelt. Met zijn hele partij die dit spel mee speelt. Waarom denk je dat het om veraders gaat binnen zijn eigen partij? Ik denk niet dat het veraders zijn maar acteurs en het spel begonnen is. Bovendien, Viruswaarheid zou zich wel eens kunnen gaan verenigen met Baudet. Vind ook iedereen onzin. Prima toch!
Mij teveel toevalligheden op hetzelfde moment.

Baudet weer beschikbaar. Roept ook andere mensen op om Evt bij Forum in de partij te komen. Willem Engel en Jeroen Pols toevallig...??

?s=20

Ik begrijp niet wat Jensen bedoeld als ik heel eerlijk ben. Zoals ik het lees wil hij dat FVD opgedoekt word?

Jensen heeft iets te vroeg voorspeld dat dit gedoe het einde van FvD zou betekenen.

Ja, dat zou kunnen. Vond zijn uitzending van gisteren ook al raar en daarom niet afgekeken. Zie nu ook dat zijn tweet gisteren geplaatst is. Wie weet heeft is in de volgende uitzending wat anders te melden. Dat van antifa heb ik nergens gelezen?

Oh, je bedoeld Willem. Die is geen antifa. Is genoeg over geschreven hier door Mike. Alleen maar aannames die gedaan worden over Engel zonder bewijs

Ik vond die uitzending niet raar. Het klopt wat er is gezegd. Interne strijd en dat is een nagel aan de kist van elke partij. Hij is van binnen uit aangetast. Daarom kon T. niet anders dan deze beslissing nemen. Nu stelt hij zich dus opnieuw beschikbaar waarbij dan de leden kunnen stemmen. Lijkt me prima, de leden gaan dan voor hem stemmen en het blijkt dat daarmee de medialeugen ontmanteld is. De leden willen T. en alle acties rondom deze medialeugen zijn op de schop.

A propos Willem Engel, waar haal jij (President Elect of Fryslan) het vandaan dat hij antifa-sympatisant is? Kun je een bewijs voor deze stelling voorleggen of is dit ook weer een media-leugen? Mij lijkt het dus dat dat laatste meer van toepassing is.

Dorothé

Voor mij kwam het nogal negatief binnen zoaks Jensen het presenteerde. Ik heb besloten om dit soort berichten volledig te negeren en te vertrouwen dat het goed gaat komen. Vertrouwen dat dit een spel is van Thierry. Dit was gisteren nog niet bekend dat Thierry zich opnieuw in de partij zou voegen.

Is Antifa trouwens ooit met oplossingen gekomen zoals Willem Engel met oplossingen komt?

Jensen wil daarmee iets aantonen, nl. dat je nooit moet toegeven aan iemand die je van fouten beticht. Hij had de zaak gewoon intern kunnen oplossen en niet dat ze hem openlijk konden gaan aanvallen. Hij heeft zich nu kwetsbaar opgesteld en dat was genoeg voor de hyena's om hem op te vreten.

Nu gaat hij de zaak oplossen terwijl hij niet meer de leider is. Nu moet hij het wel zo doen. Anders hadden ze hem ervan beticht dat hij niet eerlijk is of zelfs dictatoriaal.

Nu eens zien waar deze actie toe lijdt.

Dorothé

A propos Willem Engel, waar haal jij (President Elect of Fryslan) het vandaan dat hij antifa-sympatisant is? Kun je een bewijs voor deze stelling voorleggen of is dit ook weer een media-leugen? Mij lijkt het dus dat dat laatste meer van toepassing is.

Willem Engel heeft absoluut geen goed woordje over Antifa, BLM en extreem-links/communisme in het algemeen. Soms heeft hij het er weleens over in zijn updates die ik via dit kanaal volg: https://www.youtube.com/c/PeterHeineNL/videos

De media = leugen.

Kevin

Bedankt voor he antwoord Dorothe, ik ben nu bezig met andere dingen en heb geen tijd. Desondanks begrijp ik nog steeds niet wat Jensen zegt ondanks je uitleg. Om de 1 of andere reden denk ik Baudet beter te begrijpen en het idee dat Jensen het spel niet door heeft wat me verbaasd. En tuurlijk kan ik ernaast zitten. Wie weet kom ik er later nog op terug.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan