FvD

ik ben net bij. Ik zie het. De stopknop bij Binc was weer helemaal uit bedrijf. Dan snap ik dat mensen niet op mijn post zitten te wachten. En als jij hem nou een keer echt leest Mike, hoef ik niet in herhaling te vallen. Stop met wat jij denkt, dat ik denk, hier op het forum in mijn mond te leggen!!!

Naief, wat boeit het jou nu wat Mike van jou vind? Ik snap sws niet waarom sommige mensen zich hier op dit forum zich zo hardnekkig willen bewijzen... voor mij is het een teken van onzekerheid.

Kevin

Al geruime tijd lezen mij man en ik hier soms mee op dit forum als stille lezers. De ontwikkelingen binnen Forum zijn op zijn zachtst gezegd zeer zeker interessant en ik volg Forum erg graag. Mijn stem zal zeker niet veranderen ondanks ontwikkelingen die momenteel aan de hand zijn. Hoe de situatie zich gaat ontwikkelen is wel zeer interessant. Elke dag zijn er weer nieuwe ontwikkelingen. Wat Naïef en Binc in dit onderwerp vertelden is een optie welke niet uitgesloten moet worden en op voorhand wel is uitgesloten door anderen. Mijn man denkt dat binnen Forum dezelfde ontwikkeling aan de gang is als in Amerika en hoopt op het ontstaan van dezelfde situatie als het verhaal van Naïef en Binc. Hij ziet een meerderheid ontstaan in de kamer vanaf maart.

Wat van mijn hart moet is dat 2 mensen een ontwikkeling zien gebeuren binnen Forum welke toch zeer interessant is om mee rekening houden. Binnen de Qanon mensen is vanaf de Trump verkiezing benadrukt om geen negatieve berichten de wereld in te gooien. Helaas merken wij dat op dit forum de negativiteit overheerst. De negativiteit kwam niet bij Naïef en Binc vandaan. Zij probeerden de moed erin te houden, te denken hoe Q denkt. Er is geen enkele positieve reactie op geweest. Erger nog, over de rug van mensen wordt gescholden wat niet door de beugel kan of geaccepteerd moet worden. Voelt het lekker om te beweren dat er sprake is van persoonlijkheidsstoornissen? Dat is evengoed ego. Daarmee vul je je eigen ego over de rug van een ander. Welke tic een ander volgens jullie zeggen ook heeft, betekent niet dat hij of zij niet normaal is. Kwetsend en oneerlijk gedrag zou niet door de beugel moeten kunnen. Eerlijker zou zijn om deze persoon die van mening is dat er hier persoonlijkheidsstoornissen aan de orde zijn te blokkeren. Gelijke monniken gelijke kappen. Toevallig omdat het een man is dat die persoon roepen kan wat hij vindt voor het eigen ego en vervolgens geen actie is ondernemen naar die persoon. Die persoon mag best aangesproken worden op egoïstisch gedrag! Hoeveel willen mensen met zichzelf bezig zijn hier over de rug van mede forumleden met zeer goede bijdragen? De laatste tijd is de sfeer veranderd. Ik merk het buiten dit forum om ook. Naar horen zeggen zou negativiteit in de lucht hangen. Het is jammer dat net deze 2 dames wel keken naar een volledig beeld voor de maatschappij over de ontwikkelingen bij Forum. Het is spijtig dat Naïef en Bind nu alleen toeschouwer zijn. Niemand die iets zegt over deze buitengewoon laffe actie, naast de egocentrische opmerking van Ufo. Met zulke opmerkingen en daden komen mensen echt niet terug naar plekken waar schelden als normale gedragscode wordt gehanteerd. Voor mij als vrouw is dat zeker een geldende regel. Voor mij en mijn man is de lol er helaas vanaf om mee te lezen.

Dat is dan jammer, Tammie, maar ik vind het wel lekker rustig zo. Let wel, de status van toeschouwer is tijdelijk, hopelijk koelen Binc en naief af en kunnen we weer over naar de orde van de dag. Deze actie is niet door mij ondernomen enkel omdat ik het oneens was met hun theorie, maar vanwege hun reactie. Vraag jezelf af: wie speelde als eerste op de man (letterlijk)?

Mike

Andere meningen vind ik juist ook interessant. Dat maakt het een forum.

In het verleden is het hier ook wel eens misgegaan  als men een andere mening had. Ik meen me het ademhaling topic te herinneren waar ik persoonlijk hele waardevolle informatie uit heb gehaald, maar wat door anderen minder goed werd ontvangen.

Ik ben zelf ook een tijdje weg geweest, maar heb gemerkt dat ik bij voeding en gezondheidszaken toch altijd weer terug kwam op dit forum. Wat hier besproken werd bleek vaak te kloppen. Iets waar ik pas soms pas later achter kwam.

Zelf vond ik de bijdragen van Binc ook steeds onsamenhangender worden en stoorde ik me er aan. Ook het feit dat ze steeds zei weg te gaan en toch bleef terugkomen leek me meer een soort schreeuw om hulp. Een block lijkt me voor de inhoud hier ook zeker bevorderlijk, maar ik hoop wel dat het goed met haar gaat. Het leek namelijk alsof het allemaal iets teveel werd en dat is vooral voor haarzelf vervelend.

Bovenstaande reactie van Tizz is mooi verwoord zonder daarmee een ander te willen kwetsen.

Back on topic dan maar.

Het was te verwachten de karaktermoord op baudet is een variant wat fortuyn is overkomen.
Uitkomst het zelfde de methode nu anders.
De mensen die het demoniseren had je ook van te voren wel kunnen bedenken.

Of dit conform het ´plan' is weet ik niet ik zie het ook maar aan en lees links en rechts wel eens wat.
Daarom is de afgelopen reacties het laatste waar ik op zat te wachten zeker nu in deze tijden waar de gelederen gesloten moeten blijven kunnen de mollen hard op de piel uit dr broek lachen.

wwg1wga is jammer, maar goed sommigen zitten ook wel heel erg veel op het forum en dat komt de kwaliteit van de reacties ook niet altijd te goede.

Mike heb jij soms contacten links of rechts in de alt scene dat je er wat meer over kan vertellen (feiten gebaseerd geen vermoedens aub).
Ben ik wel geinteresseerd naar.
Als je niets weet ook goed ik hoop dan toch maar dat baudet het telefoonnummer van hoekstra nog in zn zak heeft :-)

Op de vraag naar een alternatief schijnt de bekende weg een duidelijk statement te zijn. Wij hoeven niet te vragen wie op de man speelde. Het was duidelijk dat het niet van hun kwam. Is het noodzakelijk dat iedereen het met elkaar eens is hier? Dat komt niet reëel over.
Dat de situatie rust geeft op deze manier is ook ego. Meegaan in een theorie of in elk geval open willen staan is een gegeven die niet gegeven is. De aanval kwam van jezelf zonder dat zij een aanval hebben ingezet. De pot verwijt de ketel.

reactie Mike: en dus op de man.

Weet je wat het is, Binc, je snapt heel veel dingen niet en dat is niet erg, als je tenminste niet zo’n enorm ego had en gewoon bescheiden bleef. Maar je zet een enorme waffel op en komt bovendien met een absurd ‘plan’ dat Thierry, die door jou tot een soort mythische grootheid wordt gemaakt, zou hebben. Je laat je niet helpen, omdat jouw ego zo hardnekkig en koppig weerstand biedt. Ook jou wacht een harde landing, want dat overkomt mensen die DENKEN heel veel te weten maar het niet doen.

reactie Naïef

hier ageerde ik tegen Mike. Dat stond in mijn reactie in gewoon nederlands als je goed had gelezen. Als ik iets zeg, dan is het iets waar ik achter sta of iets wat ik in de groep wil gooien. Die redevoeringen om niets, past dan misschien bij mijn type, maar maar ten kleine dele bij mij en ik bezoldig mij hier op het forum er zelden van. Dus stop het mij continue aan te wrijven.

En Mike, dat je stellig bent is prima, maar je laat weinig tot geen ruimte voor conclusies van anderen. Het een sluit het ander niet uit. Maar jij doet dat wel en hiermee kap je van alles en nog wat af, een soort brainstormverbod lijkt het soms. Hiermee gooi je het kind met het badwater weg. Ik heb jouw type niet helemaal doorgelezen. Maar je lijkt mij een alles of niets man.

Wat nu als iedereen naar je luistert?

Geen Michael Roads meer, geen lange frans meer, geen burgerfront meer, o, nee, Mike heeft het weer goed gekeurd, het mag weer.

Misschien een man hier die het in mannentaal kan uitleggen?

De reactie van Naïef is nog een ander verhaal en gaat over hoe jij als type bent. Dat is zeer zeker verwijten en zeker niet nodig. De vragen die ze stelt worden genegeerd.
Wanneer ben je van plan om Ufo op zijn gedrag aan te spreken voor zijn scheldpartij en karaktermoord? Of ben je van plan zijn gedrag als normaal te beschouwen? Behalve hun positieve bijdragen heb ik de dames geen scheldpartij zien doen hier. Jij kan ook respect hebben dat zij proberen hun gedachten te veranderen. Waar is dat respect? Jullie kletsen hier veel teveel over ego en dat stijgt op den duur naar boven. Helaas teveel ego hier waarbij het precies om een spelletje ego gaat. Als je echt zo recht door zee bent en eerlijk bent neem je actie op dergelijke gedragingen. Tot op heden ben jij degene die in de slachtofferrol gaat en geen enkele interesse laat zien. Jij als beheerder komt dan maar even vertellen dat het lekker rustig is. Zelden zoiets slaps voorbij zien komen.
Zoals wij het zien is het van de andere kant op de man spelen en mensen aan moet passen aan andermans perspectief zonder samen tot een oplossing te komen. De hele situatie past perfect in dit topic. Ik zie overeenkomt met de situatie binnen Forum.
Je geeft je respect aan de verkeerde persoon weg. Het onderscheid en negativiteit op dit forum nodigt zeker niet uit. Ook Tizz moet het op de man spelen zo te lezen en durft hier pas iets van te zeggen als iemand zelf niet kan reageren. Wij gaan Binc volgen op het forum van CSTV.

Allen heel veel goeds en succes! Ook voor Naïef en Binc als zij dit lezen.

Tbndvesjsq8hwuqkf2yir5zn8t21mq4ht.jpg

Mike

@Mike,

Binc schreef eerder vandaag dat ze met iemand anders zou gaan sparren...

Dat zal deze Tammy dan wel zijn, indien ze het niet zelf is.

Beetje vreemd immers als een meelezer ineens hier lid wordt om jou te vertellen welke acties jij moet ondernemen. In mijn optiek is dit gewoon Binc die linksom of rechtsom, zelf of met hulp van iemand anders, haar gelijk probeert te halen...

Mijn 2 centen.

Ik waardeer binc en naïef erg als forumleden. Het probleem is dat ze discussies vaak persoonlijk opvatten en vervolgens emotioneel reageren alsof het af doet aan hun eigenwaarde wanneer ze een fout maken. In de werkelijkheid maakt het geen fuck uit of je het wel of niet snapt. Waar het om draait is dat je op een nette objectieve manier je visie kan delen, en onderbouwen. Deze angst om fout te zitten lijkt eigenlijk op een soort faalangst.

Er zijn heel veel mensen die een vorm van faalangst hebben. Soms groei je er over heen, en anders is het goed behandelbaar. Het kan veel innerlijke rust brengen als je hier nee aan de slag gaat. Misschien kent Mike hier een programma voor.

Ik hoop dat dit iets verduidelijkt.

Ik waardeer beiden ook en heb dit ook uitgesproken toen ik ze allebei waarschuwde voor de laatste keer. Daarom ook heb ik hun status slechts veranderd tot die van toeschouwer i.p.v. hen een totale ban te geven. Ik vermoed dat de komende volle maan (30 november) hier iets mee te maken heeft, die tevens een maansverduistering is. Vrouwen zijn nu eenmaal gevoelig voor die maanenergie en ik heb me laten vertellen dat dit een hele krachtige is.

We wachten die maan dus even af en vanaf 1 december verander ik hun status weer tot gebruiker en kunnen ze weer posten. Mocht 1 van beiden of allebei zich genoodzaakt vinden om alsnog hun gram te willen halen, dan rest mij geen andere keus dan een permanente ban op te leggen.

Dit zijn extreme tijden, ik waarschuw hier al een tijdje voor. Stille lezer Mieke mailde mij hierover het volgende:
De winterwende van 21 december 2020 wordt een conjunctie van heel veel gebeurtenissen en is ABSOLUUT een cruciale tijd voor alles en iedereen hier op aarde!
Deze tijd werd al eonen lang voorspeld in alle hoogstaande oude culturen door wijze mannen.

En jij hebt absoluut gelijk dat je zegt dat het een soort van vernauwing is waar wij doorheen gaan en waar het kaf van het koren gescheiden gaat worden. Je hebt dus inderdaad nog heel even de tijd om te beslissen waar je WILT en dus WAAR je staat in deze eindstrijd tussen goed en kwaad. Ga je jouw trilling verhogen of blijf je in de lagere trilling hangen. Ieders zijn of haar keuze maar.....ik weet het wel!!
Blijf positief en liefdevol gestemd al is het in deze tijd verdraaid moeilijk en laat je je heel makkelijk meesleuren in die lage shit. Laat zo nu en dan even alles los en zoek de diepe spirituele kant van jezelf op. Alleen de sterksten onder de sterken kunnen dit aan en wij horen daar bij!
Hou vol mensen.
Ik heb hier reeds meermalen hulp voor aangeboden. Mocht bijv. Binc zich over haar trots heen willen zetten en hier alsnog gebruik van willen maken, dan kan dat nog steeds. Vooralsnog zit ze nog volop in stap 1 en 2: machteloos zijn over constant herhalende negatieve patronen waardoor je ronduit gestoord gedrag vertoont. Daarom schreef ik ook meermalen dat het verslaafde brein niet ophoudt te bestaan door simpelweg te stoppen met gebruiken. Het werkelijke herstel komt door het leren doorzien van je eigen stuurloosheid a.g.v. constant terugkerende egopatronen, gevolgd door een totale overgave aan een Hogere Macht zoals jij deze begrijpt, omdat jijzelf op eigen kracht onmogelijk in staat bent om uit je eigen cirkeltjes,te breken.

We zullen zien hoe dit zich ontwikkelt vanaf 1 december...

Mike

Vraagje, mijn artikel gelezen vandaag over de Leeuw, de koning van de jungle?
Titel: 20 jaar lang probeerde ik schapen wakker te krijgen, … maar ik kan beter de leeuw proberen te wekken, …

Er staat nu een grote leeuw in je oren te brullen, Corona, the Great Reset

Een leeuw die hongerig is naar macht

Als die leeuw in je oor staat te brullen kan je nog een ding doen, tijd om na te denken is -NUL- rennen, rennen, rennen zoals je nog nooit in je leven gedaan hebt, verder en sneller dan je dacht te kunnen. Lukt het niet dan ben je dood, morsdood. Ben je ontsnapt dan weet je morgen komt hij weer.

In de natuur, de jungle moet soms de hele kudde rennen, de zwakke dieren vallen te prooi en de rust keert weder. Elk dier weet, ik moet er wel voor zorgen in conditie te blijven anders ben ik de prooi.

De teugels worden nu overal strakker aangehaald, en Nederland is nog steeds een vrij land vergeleken met Frankrijk. Daar zijn al doden en duizenden gewonden gevallen.

Je ziet zaken van geweld waar je zelf ook het slachtoffer van zou kunnen zijn. Ik heb in gedachten al een strategie hoe ik de aanval ga inzetten als mij dit zou treffen. Ik probeer die gedachten zo snel mogelijk te verbannen maar merk dat het steeds terug komt, die boosheid als ik weer iets zie. De spanningen lopen waarschijnlijk bij iedereen wel op, vandaar dat ik ook veel tijd steek in andere plannen, een stukje plezier terug brengen.

Wat ik zie is ook hier op het forum de spanning oplopen. Daar kan Mike niets aan doen, hij doet al veel te veel denk ik.

Plus: Ik waardeer Mike zijn talenkennis en daardoor de inzichten die hij verwerft, wat mij soms ontgaat om die reden. Twee weken terug bij dotcom radio. Mike "Ik zou daar een mooie analyse van kunnen maken" Het onderwerp ben ik even kwijt. Maar met deze artikelen geef je veel mensen inzicht, en iemand inzicht geven is ook gemoedsrust creëren voor groepen soms vele malen groter dan dit forum.

Ik zie nu steeds dat Mike zijn aandacht opgeëist wordt voor allerlei randzaken die totaal ONBELANGRIJK zijn. De kudde is immers aan het rennen of kan elk moment weer moeten vluchten, zwakken zullen zo-ie-zo ten slachtoffer vallen. Waarom denk ik dat de persoon nu even niet belangrijk is, die komt pas weer in beeld als we gestopt zijn met rennen, als het gevaar weer ten goede gekeerd is, daarna kunnen we puin gaan ruimen, mensen helpen met hun problemen een luisterend oor.

Dat is ook wat we gaan zien / al zien met de toenemende zelfmoorden. Niemand heeft nog tijd voor de zwakke dieren, Iedereen is het eigen hachje aan het redden en ziet nog niet eens wat er om zich hen heen gebeurd. Zo werken die instincten in de natuur en in ons leven

Een deken over je hoofd heen trekken helpt niet, de leeuw heeft een uitstekende neus voor prooi.

En vergeet niet, dit is niet zomaar een crisis die je niet hoeft te zien als je de andere kant inkijkt.

Het is oorlog, oorlog om mijn vrijheid, niet jouw vrijheid maar die van mij.

Als je dezelfde richting in rent mag je meerennen

Maak je een andere keuze prima.

Maar IK heb geen tijd meer om na te denken of jouw richting wel een goede keuze is

IK heb ook slechts een seconde tijd om je te waarschuwen

Ik zie die treinramp nog gebeuren in een bergtunnel
De analyse achteraf toonde dat sommige mensen wel behulpzaam waren
Ze waren echter wel vergeten welke kant in te rennen en gingen allen dood
Bij brand ren je namelijk tegen de luchtstroom in
Die mogelijkheid is vaak kortstondig aanwezig om de brandhaard te passeren
De mensen die anderen te help schoten waren allen onder de doden

Ik ben ten volle overtuigd dat het goed gaat komen
Maar niet voor allemaal, de mentale schade zal groot zijn
Maar daar kun je alleen maar voor in de spiegel kijken
“Waarom was ik niet sterker, nadenkender, … doortastender …

Ik ben niet verantwoordelijk voor de ander zijn gezondheid
Ik ben niet verantwoordelijk voor iemand mentale staat van zijn
Ik kan ook niet altijd instaan voor een ander zijn veiligheid

Als ik zelf de rust weer gevonden heb kan ik anderen proberen te helpen,
ga uit de weg, donder op, hou je bek, ik ben op de vlucht, ….

Of ik ben een aanval of valstrik aan het bedenken tegen de machtige leeuw
… dan kunnen gefronste wenkbrauwen of een blik in je gezicht al tot ergernis leiden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan