Vraagje, mijn artikel gelezen vandaag over de Leeuw, de koning van de jungle?
Titel: 20 jaar lang probeerde ik schapen wakker te krijgen, … maar ik kan beter de leeuw proberen te wekken, …
Er staat nu een grote leeuw in je oren te brullen, Corona, the Great Reset
Een leeuw die hongerig is naar macht
Als die leeuw in je oor staat te brullen kan je nog een ding doen, tijd om na te denken is -NUL- rennen, rennen, rennen zoals je nog nooit in je leven gedaan hebt, verder en sneller dan je dacht te kunnen. Lukt het niet dan ben je dood, morsdood. Ben je ontsnapt dan weet je morgen komt hij weer.
In de natuur, de jungle moet soms de hele kudde rennen, de zwakke dieren vallen te prooi en de rust keert weder. Elk dier weet, ik moet er wel voor zorgen in conditie te blijven anders ben ik de prooi.
De teugels worden nu overal strakker aangehaald, en Nederland is nog steeds een vrij land vergeleken met Frankrijk. Daar zijn al doden en duizenden gewonden gevallen.
Je ziet zaken van geweld waar je zelf ook het slachtoffer van zou kunnen zijn. Ik heb in gedachten al een strategie hoe ik de aanval ga inzetten als mij dit zou treffen. Ik probeer die gedachten zo snel mogelijk te verbannen maar merk dat het steeds terug komt, die boosheid als ik weer iets zie. De spanningen lopen waarschijnlijk bij iedereen wel op, vandaar dat ik ook veel tijd steek in andere plannen, een stukje plezier terug brengen.
Wat ik zie is ook hier op het forum de spanning oplopen. Daar kan Mike niets aan doen, hij doet al veel te veel denk ik.
Plus: Ik waardeer Mike zijn talenkennis en daardoor de inzichten die hij verwerft, wat mij soms ontgaat om die reden. Twee weken terug bij dotcom radio. Mike "Ik zou daar een mooie analyse van kunnen maken" Het onderwerp ben ik even kwijt. Maar met deze artikelen geef je veel mensen inzicht, en iemand inzicht geven is ook gemoedsrust creëren voor groepen soms vele malen groter dan dit forum.
Ik zie nu steeds dat Mike zijn aandacht opgeëist wordt voor allerlei randzaken die totaal ONBELANGRIJK zijn. De kudde is immers aan het rennen of kan elk moment weer moeten vluchten, zwakken zullen zo-ie-zo ten slachtoffer vallen. Waarom denk ik dat de persoon nu even niet belangrijk is, die komt pas weer in beeld als we gestopt zijn met rennen, als het gevaar weer ten goede gekeerd is, daarna kunnen we puin gaan ruimen, mensen helpen met hun problemen een luisterend oor.
Dat is ook wat we gaan zien / al zien met de toenemende zelfmoorden. Niemand heeft nog tijd voor de zwakke dieren, Iedereen is het eigen hachje aan het redden en ziet nog niet eens wat er om zich hen heen gebeurd. Zo werken die instincten in de natuur en in ons leven
Een deken over je hoofd heen trekken helpt niet, de leeuw heeft een uitstekende neus voor prooi.
En vergeet niet, dit is niet zomaar een crisis die je niet hoeft te zien als je de andere kant inkijkt.
Het is oorlog, oorlog om mijn vrijheid, niet jouw vrijheid maar die van mij.
Als je dezelfde richting in rent mag je meerennen
Maak je een andere keuze prima.
Maar IK heb geen tijd meer om na te denken of jouw richting wel een goede keuze is
IK heb ook slechts een seconde tijd om je te waarschuwen
Ik zie die treinramp nog gebeuren in een bergtunnel
De analyse achteraf toonde dat sommige mensen wel behulpzaam waren
Ze waren echter wel vergeten welke kant in te rennen en gingen allen dood
Bij brand ren je namelijk tegen de luchtstroom in
Die mogelijkheid is vaak kortstondig aanwezig om de brandhaard te passeren
De mensen die anderen te help schoten waren allen onder de doden
Ik ben ten volle overtuigd dat het goed gaat komen
Maar niet voor allemaal, de mentale schade zal groot zijn
Maar daar kun je alleen maar voor in de spiegel kijken
“Waarom was ik niet sterker, nadenkender, … doortastender …
Ik ben niet verantwoordelijk voor de ander zijn gezondheid
Ik ben niet verantwoordelijk voor iemand mentale staat van zijn
Ik kan ook niet altijd instaan voor een ander zijn veiligheid
Als ik zelf de rust weer gevonden heb kan ik anderen proberen te helpen,
ga uit de weg, donder op, hou je bek, ik ben op de vlucht, ….
Of ik ben een aanval of valstrik aan het bedenken tegen de machtige leeuw
… dan kunnen gefronste wenkbrauwen of een blik in je gezicht al tot ergernis leiden.