FvD

Heel veel geruchten zijn ook niet veel meer dan dat.

Dit was een gecoördineerde smaad campagne die feitelijk gezien geen aanleiding had. Thierry deed van de week een oproep tot redelijkheid, en het afwachten van een intern onderzoek. Hele normale en redelijke standpunten. Gewoon rustig kijken waar de rotte appels zitten en die er dan uitplukken.

Annabel Nanninga begon met onredelijke standpunten. Ineens was de KERN van de partij niet goed aldus haar retoriek.

Het verhaal is niet eens heel ingewikkeld wanneer je naar de feiten blijft kijken. De rest eromheen is allemaal een smokescreen gebleken.

Weet je wat het is, Binc, je snapt heel veel dingen niet en dat is niet erg, als je tenminste niet zo'n enorm ego had en gewoon bescheiden bleef. Maar je zet een enorme waffel op en komt bovendien met een absurd 'plan' dat Thierry, die door jou tot een soort mythische grootheid wordt gemaakt, zou hebben. Je laat je niet helpen, omdat jouw ego zo hardnekkig en koppig weerstand biedt. Ook jou wacht een harde landing, want dat overkomt mensen die DENKEN heel veel te weten maar het niet doen.

Mike

Wat een belangstelling! Wil je echt over mij als persoontje praten? Heb je nog meer van die complimenten?

Ik stel voor dat degenen die er behoefte aan hebben om in problemen te blijven denken daar vooral mee door moeten gaan.
Ik doe niet mee in elk geval en laat me er ook niet toe verleiden door mensen hier op het forum die normaal gesproken dezelfde denkwijze hanteren als een Trump of in Q denken. Over absurd gesproken. Succes met de discussie!
  • Tye6d92nghd73j9bxg8oxr9uik9soazfg.jpg

Je leest het, Binc. Mensen zijn het helemaal zat. En ik ook. Ik raad je aan om nu niet weer het laatste woord te willen hebben, want dan maak ik subiet mijn dreigement waar om je een tijdje op non-actief te zetten. De enige reden waarom dit nog niet is gebeurd is omdat ik je eigenlijk een zeer gewaardeerd forumlid vind. Dit trekje kan ik (en anderen) echter missen als kiespijn - en eerlijk gezegd jijzelf ook! Het is ook niet de eerste keer dat ik je hierop probeer te wijzen, maar mensen die hun probleem ontkennen laten zich nu eenmaal niet helpen. Daarom nu op een wat hardere manier: nog 1 zo'n post en je ligt er voor een tijdje uit. Hopelijk komt deze boodschap wel aan.

Mike

Aangezien dat probleem denken hier helemaal niet past en ineens onderwerp van discussie is voortdurend laten we dat over aan de mensen die zich daartoe aangetrokken voelen. Bedankt voor je compliment alweer. Wat ook van 2 kanten bekeken kan worden trouwens. Je kan me grens accepteren of je accepteert het niet. Die verantwoording is niet aan mij. Ik ga elders verder sparren hierover met iemand anders die hier een stuk positiever in staat. Zodra hier weer werkelijkheid is kletsen we verder. Anders niet.

Toch weer het laatste woord willen hebben...zucht...

Volgens mij heeft Binc een persoonlijkheidsstoornis. Ze geniet er denkelijk van om telkens weer op de voorgrond te treden en telkens weer op haar nummer gezet te worden...

Ik weet er te weinig over maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat Thierry een mes in de rug wordt gestoken door een bende narcistische opportunisten die nu willen oogsten wat hij gezaaid heeft.

Binc is nu toeschouwer, ze kan voorlopig niet meer actief bijdragen. Wie niet horen wil moet maar voelen.

Mike

Mooi!

Jammer dat het nodig was maar dat is helaas niet anders.

Niemand kan zeggen dat je geen geduld hebt, Mike!

Je hebt haar vele kansen gegeven!!

ik weet oprecht niet wanneer je nu een standpunt verkondigt waar je daadwerkelijk in gelooft

hier ageerde ik tegen Mike. Dat stond in mijn reactie in gewoon nederlands als je goed had gelezen. Als ik iets zeg, dan is het iets waar ik achter sta of iets wat ik in de groep wil gooien. Die redevoeringen om niets, past dan misschien bij mijn type, maar maar ten kleine dele bij mij en ik bezoldig mij hier op het forum er zelden van. Dus stop het mij continue aan te wrijven.

En Mike, dat je stellig bent is prima, maar je laat weinig tot geen ruimte voor conclusies van anderen. Het een sluit het ander niet uit. Maar jij doet dat wel en hiermee kap je van alles en nog wat af, een soort brainstormverbod lijkt het soms. Hiermee gooi je het kind met het badwater weg. Ik heb jouw type niet helemaal doorgelezen. Maar je lijkt mij een alles of niets man.
Wat nu als iedereen naar je luistert?
Geen Michael Roads meer, geen lange frans meer, geen burgerfront meer, o, nee, Mike heeft het weer goed gekeurd, het mag weer.
Misschien een man hier die het in mannentaal kan uitleggen?

Je timing is niet heel erg lekker, naief. Kennelijk heb je niet door wat er zojuist is gebeurd. Mensen zitten hier helemaal niet op te wachten. Ook jou waarschuw ik eerst, want jij bent ook een gewaardeerd forumlid: stop hiermee, anders moet ik ook jou op non-actief zetten.

Mike

@Naief,  dit is nou hetzelfde als dat je naar een Chinees restaurant zou gaan, en daar pissig zou worden omdat de eigenaar geen boerenkool wil serveren...

Je hebt je aan te passen aan de regels van de eigenaar en het restaurant. En anders moet je daar niet naar toe gaan...

We kunnen ook een nieuw topic aanmaken met de titel: Kippenhok! Iedereen die zin heeft om alleen maar over zichzelf of over anderen te praten mag zich daar uitleven!🥳

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan