FvD

Waar gaan we het over hebben? Over mij of over het PLAN? Lees het later wel hè. Ga nu lekker aan het werk.

Binc, en wat als er geen plan is? Leg je neer bij onzekerheden, accepteer wat je weet en wat je niet weet. Laat de tijd z'n werk doen en geniet van deze mooie dag. Je laatste berichten zijn inderdaad compleet nietszeggend. Warrige emotie. Vroeger zeiden ze: tel tot 10 jongen.

Toen ik hoorde over de kritiek op Baudet dat hij complot theorieën aanhangt en misschien wel drugsverslaafd was viel ineens het kwartje. Hij vertelt een verhaal wat niet verteld mag worden.

Van binnenuit is geprobeerd hem ten val te brengen en hij heeft grote schoonmaak gemaakt.

Well played.

(mocht dit al geconcludeerd zijn hier, excuus. het gaat hier hard en ik lees in spaarzame vrije tijd hier even snel bij )

Wat ik eerder ook al zei, kalmte zal je redden.

De mollen zijn ontmaskerd, en de omgekeerde logica van deze mollen is bloot gelegd.

Dit is het spel waar ik in een eerdere post op wees is op de juiste wijze gespeeld en de neo liberalen die het FvD ten val hebben willen brengen zijn waarlijk in hun hemd gezet en geheel terecht door het slijk gehaald. In vroeger tijden zouden Annabel  Nanninga, Nicki Pouw-Verweij, Joost Eerdmans en Eva Vlaardingerbroek in pek en veren zijn afgevoerd vanwege deze belachelijkheid.

De massa moet weer logisch leren nadenken.

Wat was het narratief?

Individuen uit de JFVD zouden Neo Nazi sympathieën hebben, en dit in whatsapp groepen onderling met elkaar bezigen. Dit waren bovendien ook nog eens persoonlijke whatsapp groepen waarbij geen enkele vorm van partijbestuur bij betrokken was.

In plaats van dit te benaderen als een paar rotte appels in je organisatie, schreeuwt Annabel Nanninga en haar consorten van de daken dat het FUNDAMENT van de partij verkeerd is!
Dit is ronduit onlogisch!

Maar wederom zijn er een hoop mensen die dit gezien hebben.
Naast eerdere politieke onthullingen van dit jaar laat ook dit zien hoe ROT het systeem in Nederland momenteel is.

Opmerkelijk dat uit verscheidene antwoorden blijkt dat hier niet gesproken word over een plan. Voor wie op zoek is naar een emotionele verbinding, daar is een apart topic voor. Zie onder.

https://www.fatsforum.nl/forums/topic/hier-kun-je-je-opgeven-als-je-behoefte-je-hebt-jezelf-te-verenigen/

Tizz het spijt me, maar ik begrijp jou theorie niet. Waar blijkt uit dat hij verslaafd is? Kun je dat aantonen? Nergens iets over gelezen. Bovendien, als dat van linkse media afkomstig is zou je meteen al twijfels moeten hebben.
Ditzelfde gaat ook op voor de post van Charza. Ik begrijp het niet. Ik kan mezelf niet verenigen met dit soort gedachten. Ik kan nauwelijks geloven dat jullie die zo lang op dit forum zitten en bij het meubilair horen deze gedachten hebben.
Kalmte ben ik het zeker mee eens. Dat betekent ook geloof en vertrouwen.

Henk, wat is er precies gezegd in die video waar je over hebt? Ook mijn Engels kan beter. Waar gaat het over? En wat is het positieve eraan?

Binc, ontleedt de bijdragen van Tizz en Charza grondig en je zult ze vast beter begrijpen. Ik vind ze in beide gevallen logisch en berustend op tastbare gebeurtenissen.

Kan best dat ie een verhaal vertelt wat niet vertelt mag worden. En wat ook nog niet geëindigd is maar volop in beweging.

Doe je schoonmaken niet altijd met voorbedachte rade...zoals Trump ook doet?

Ssrdam, begrijp ik jullie goed dat jullie echt kijken naar alleen tastbare feiten?

@Binc waar haal je vandaan dat ik lang op dit forum zou zitten en deel van het meubilair zou zijn?

Ik ben er pas afgelopen voorjaar bijgekomen.

Verder heb ik mijn punt vrij duidelijk gemaakt in mijn vorige post denk ik zo. Observeren en logisch nadenken over hetgeen je ziet zorgt dat je er feitelijk al voor 90% bent. De rest is ruis.

Natuurlijk zijn er rare geruchten... Natuurlijk probeert men Thierry door middel van smaad en laster zwart te maken.

Dit zijn klassieke tactieken waarmee men altijd de tegenstand uit heeft kunnen schakelen. Vergis je niet hè.. Joost Eerdmans is een carrière politicus. Annabel Nanninga is van oorsprong een journalist/opinie schrijfster die een verleden heeft bij GeenStijl, POWNED, The Post Online, NPO... Met wie hebben we te maken?

@Binc waar haal je vandaan dat ik lang op dit forum zou zitten en deel van het meubilair zou zijn?

Iets in jou is naar dit forum getrokken. Waar WWG1WGA gebleven?

Verder heb ik mijn punt vrij duidelijk gemaakt in mijn vorige post denk ik zo. Observeren en logisch nadenken over hetgeen je ziet zorgt dat je er feitelijk al voor 90% bent. De rest is ruis.

Voor anderen misschien duidelijk. Met logica kan men veel meer bereiken door vooruit te denken en naar het verleden te kijken. Herhaling van de geschiedenis uit het verleden is nu juist wat Thierry wil voorkomen. Dus, wat doe je dan? Dan probeer je de toekomst naar je hand te zetten op basis van een plan. Jullie hoeven natuurlijk de theorie van het plan niet te geloven. De toekomst zal het uitwijzen.

Natuurlijk zijn er rare geruchten… Natuurlijk probeert men Thierry door middel van smaad en laster zwart te maken.

Dit zijn klassieke tactieken waarmee men altijd de tegenstand uit heeft kunnen schakelen. Vergis je niet hè.. Joost Eerdmans is een carrière politicus. Annabel Nanninga is van oorsprong een journalist/opinie schrijfster die een verleden heeft bij GeenStijl, POWNED, The Post Online, NPO… Met wie hebben we te maken?

En, hoe fantastisch denk je dat al die geruchten zijn? Of eigenlijk allemaal egootjes die bezig zijn met hunzelf en niet het volledige plaatje kunnen zien? Vergis je niet he...Baudet is heel filosofisch!! Bijna onbegrijpbaar filosofisch. Is er al iemand begonnen met Nanninga te onderzoeken buiten bovenstaande resultaat. Je kunt het op 2 manieren bekijken. Aan ieder de keus welke kant hij of zij op wil kijken.

Ssrdam, begrijp ik jullie goed dat jullie echt kijken naar alleen tastbare feiten?
Jullie? Ik kan niet in iemand anders zijn hoofd kijken en zal dus ook alleen voor mezelf een antwoord kunnen geven. Maar nee, ik kijk niet alleen naar feiten, bahalve dat feiten wel doorslaggevend functioneren. Een tastbare gebeurtenis is bovendien anders als een tastbaar feit. Bijvoorbeeld, wat Tizz aanhaalt (zie de link hieronder). Er is geen enkel bewijs dat Thierry wel of niet gebruikt, maar het is wel een plausibele onderbouwing voor wat Tizz zegt.

https://www.mediacourant.nl/2020/11/youp-in-talkshow-beau-wat-heb-je-in-je-neus-gestopt-thierry/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan