FvD

Ik begrijp nog niet waarom Theo Hiddema uit de Tweede Kamerfractie van FvD is gegaan en is vervangen door Wybren van Haga. Weet iemand daar meer over?

Vraag ik mij ook af! Mss is het een soort stilte voor de storm? Dat Theo Hiddema even tijdelijk uit het zicht moet zijn om vervolgens weer opnieuw te verschijnen in een of andere belangrijke positie? Mss als minister van justitie in het toekomstige kabinet van Baudet?

Kevin

Wisseling van de wacht. Van Haga neemt plaats aan de zijde van Baudet. Voor Hiddema wacht idd een sleutelrol als toekomstige MinJus.

Mike

Ik ken hem ook niet goed. Peter Plasman is kandidaat bij Code Oranje. Als er een rechtse coalitie komt zou het zomaar kunnen dat die partij erbij komt. Ook al ken ik Plasman niet goed, het kan niet slechter dan Grapperhaus en Broekers-Knol.

Dat het niet slechter kan dan deze flapdrollen is wat mij betreft geen argument. Ik loop kennelijk een beetje achter. Wie zijn Code Oranje en waar staan ze voor?

Mike

Richard de Mos en Tanya Hoogwerf. Ze bedoelen het goed, maar met deze mensen gaat het hem gewoon niet worden.

Mike

Leuke ideeën, maar ik mis b.v. Nexit, Bindend Referendum, toedeledokie tegen de groene gekte en nooooooooooooit meer lockdown, mondkapjes, heimelijke praktijken in de regering, alles moet open gebeuren, voor iedereen inzichtbaar. Doe nou eens den knuppelt in den hoendershok sodemieteren!

Wat er aan de hand is weet ik niet maar word er ondertussen onpasselijk van.

Dus ook Eppink? Valt me zwaar tegen. Kennelijk zat FvD overal vol met kartelmollen en ik heb zo'n vermoeden dat Thierry dit niet alleen wist, maar heeft gekozen voor een gecontroleerde implosie van zijn partij door dit te laten gebeuren. Op deze manier verraden de verraders zichzelf en houdt Thierry alleen de echte diehards over net wie hij met een gerust hart het nieuwe jaar in kan. 2020 is toch al een raar en chaotisch jaar, dus dit kan er nog wel bij. In Amerika staan er onthullingen op stapel waarbij deze perikelen zullen verbleken. Thierry kan dit moment gebruiken om te hergroeperen en net als Trump wil hij een bindend mandaat van We The People om er zo sterker en slagvaardiger uit te komen. Als dit geen Q-operatie is, dan weet ik het niet meer!

Mike

Dit is waarom je eerst zelf schoon schip moet maken en sterk gaan staan Mike? .. om al deze zuiveringen en wat er aan zit te komen goed aan te kunnen zodat je niet in een persoonlijk conflict blijft hangen.

Ik hoop dat Thierry ook een 12-stappenplan heeft doorlopen. Alles wat ik leer bij AA zie ik ook terug bij Trump en de patriots. Deze mensen hebben geen destructief ego meer en dus ook geen knoppen meer om op te drukken. Dat is wat er bedoeld wordt met de 'armor of God', de duivel heeft alleen maar vat op je als je nog (gedeeltelijk) uit het licht staat. Het kan niet anders dan dat de patriots ook een 12-stappenplan hebben doorlopen en met hun eigen demonen hebben afgerekend. Zo krachtig is dit programma dus!

Mike

Van vandaag 18:00 tot en met morgen 18:00 kunnen FvD-leden in een online bindend referendum het lot van Thierry als  partijleider bepalen.

Johannes.
#TeamThierry

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan