FvD

Is het ook meteen helder met deze uitslag dat de laatste peiling van Maurice de vuilnisbak in kan denk ik.

RTL maakt stemming met dat er weinig over is van FvD. Feitelijk gezien is er nog ongeveer 95% van het ledenbestand over. De zwaarste leden zijn eruit, de meest belangrijke zijn er nog steeds. De reder heeft goed werk gedaan, de Renaissancevloot kan weer verder varen op de vertrouwde koers.

Zou dit een strategische zet zijn? Of zullen ze dit echt menen? Ik heb die Eppink altijd een heel integere man gevonden, ik vond niks vreemds aan hem.

Kevin

Ik heb altijd wel een beetje getwijfeld aan Eppink. Het was een VVD'er en hij zat al jarenlang in de EU-regering. Ook mollen kunnen goed toneelspelen en betrouwbaar overkomen.

Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten met deze gedachte.

Het was een VVD’er en hij zat al jarenlang in de EU-regering.

Dit knaagde ook altijd wel bij mij... Maar het hoeft idd niet perse iets te betekenen, Wybren kwam ook uit de VVD fractie gerold.

Met Van Haga is het ook nog maar afwachten of hij te vertrouwen is. Daar ben ik nog niet zeker van. Eens een VVD'er, altijd een VVD'er.

Ja, het kan zomaar een 'keep your enemy's close' verhaal zijn... Er zijn ook geruchten dat bijv Mike Pence niet te vertrouwen zou zijn... Als dat zo zou zijn dan kan het heeeeeel ver gaan...😅

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan