FvD

Ik had gister getekend, en ik dacht van... ik bevestig straks wel... Maar ik vergat het omdat die bevestigingsmail in de spam terecht kwam! Net pas die mail gezien, maar nu liggen de servers eruit... Dus ik heb eigenlijk nog steeds niet getekend! Knap gesaboteerd weer!

Kevin

Mooi om te zien hoe Thierry is gegroeid dit afgelopen jaar!

Denk je eens in hoe hij op dit soort onzin had gereageerd medio 2019? Hij had waarschijnlijk gehapt, of een hoogdravende tweet geplaatst waaruit veel emotionele impulsiviteit naar voren was gekomen.

Denk nog maar eens terug naar hoe hij vorige jaar rond deze tijd bij Robert Jensen zat tijdens het eindejaars interview. Hij was overduidelijk emotioneel, getergd bijna, en zat daar alsof hij gebukt ging onder een zware last. Ook heeft hij de afgelopen jaren regelmatig laten horen hoezeer de negatieve media aandacht hem raakte..
Het is prima natuurlijk, hij toonde een menselijke kant. Toch kwam hij niet over als een sterke man die zijn rug recht ging houden ondanks alle druk. Hij kwam niet over als bijvoorbeeld een Donald Trump dit gewoon zijn rug recht houdt ondanks alle rotzooi die op hem afkomt.

Tijdens de boeren protesten raakte Thierry wel de juiste snaren! Maar het leek alsof hij elk moment kon  bezwijken.

En kijk NU eens!

Hij maakt er een grap van. Ziet de humor in van alle belachelijkheid die nu speelt. Hij staat er boven! En de kwaadsprekers... Die staan in hun hemd!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan