Gaat niet goed wat nog te doen

Na de operatie a/d hand waarbij chirurgisch iets is verwijderd gaat het helaas slechter met mijn gezondheid. De teint van de huid, de darmen, en de conditie van de spieren en botten zijn achteruit gegaan.
Dit is wel al vastgesteld door een arts/homeopaat uit Culemborg.

Dit is natuurlijk niet fijn. En ook destemeer een bewijs dat de dokters en artsen je nooit iets vertellen over risico's, en ook geen oorzaken onderzoeken. Wat nog te doen. Natuurlijk heb ik al enige tips gehad. Veel bottenbouillons, rust nemen, vet, en vlees. Ik denk dat dat het is.
Collageen.

Rauwe melk, en rauwemelkse kefir.
Dat moet allemaal naar voelen lijkt me wel. Herken veel van wat je schrijft. Vooral spieren en botten. Ik denk dat je redenatie voor voeding en de tips die je hebt gehad prima is. Maar nu de zomer voorbij is en hopelijk een vit D voorraad opgebouwd heb zou ik toch concentreren op vitamine D bommen. Veel vis. En wat minder vlees en zuivel misschien. Vooral makreel haring wilde zalm en sardientjes zijn vitamine d bommen. Hier op de markt verkopen ze elke week sardientjes. Je kunt er alle kanten mee op en ze zijn niet duur. Bv pate van maken. Of lekker Portugees net knoflook en zeezout. Hier heb ik geleerd in de herfst en winter vaker vis. Meer dan de aanbevolen 2 keer per week. Dus hier word dat elke dag gegeten tijdens lunch of avond. Ene keer op de dag vlees ander moment vis. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het dood de röntgen komt.

Dat moet allemaal naar voelen lijkt me wel. Herken veel van wat je schrijft. Vooral spieren en botten. Ik denk dat je redenatie voor voeding en de tips die je hebt gehad prima is. Maar nu de zomer voorbij is en hopelijk een vit D voorraad opgebouwd heb zou ik toch concentreren op vitamine D bommen. Veel vis. En wat minder vlees en zuivel misschien. Vooral makreel haring wilde zalm en sardientjes zijn vitamine d bommen. Hier op de markt verkopen ze elke week sardientjes. Je kunt er alle kanten mee op en ze zijn niet duur. Bv pate van maken. Of lekker Portugees net knoflook en zeezout. Hier heb ik geleerd in de herfst en winter vaker vis. Meer dan de aanbevolen 2 keer per week. Dus hier word dat elke dag gegeten tijdens lunch of avond. Ene keer op de dag vlees ander moment vis. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het dood de röntgen komt.
ok, ik zal eens kijken wat ik kwa vis kan scoren. :) Goed idee. IVM en AVM maar proberen af te bouwen.

Over rontgen: dit is slecht en nog niet door alle artsen benoemd dat dit slecht is, vaak zelfs niet. Ze volgen protocollen en zeggen dat het allemaal geen kwaad kan.

Ik raad een ieder aan dit zoveel mogelijk te mijden.

Lijkt me goed plan om wat focus op vitamine d te leggen. Is ook iets waar artsen niet naar kijken. Overigens is het los van waar de wel of niet naar kijken nog wel erger gesteld dan met alleen waar die artsen wel of niet naar kijken. Even over een andere boeg en een groter plaatje. De overheid heeft weer iets bedacht wat totaal niet matcht met elkaar. Zzpers krijgen per januari te maken met nieuwe regels. Een zzper is volgens de belasting pas een zzper als er o.a meer opdrachtgevers zijn. In de zorg werken er enorm veel. En zij werken echt niet allemaal voor meer opdrachtgevers. Ook moet men een verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering.Ik zie de chaos al helemaal aankomen met dit achterlijke niet logische en onnadenkend opgelegde Mongolen regels van het kartel. Vooruitziende blik, De discussie die gaat volgen is dat de belastingdienst bij 1 opdrachtgever dus moet vinden dat er geen sprake is van zzper. Maar let op, hoeveel van die zzpers zijn wakker genoeg om dan ook due verplichte verzekering te weigeren? Staat verder los van jou issue maar voor wat betreft dit issue voorzie ik een complete chaos is een al bestaand chaotische situatie. Hoe jij je voelt is idd klote. Ik wens je in elk geval sterkte met deze vervelende problematiek.

Lijkt me goed plan om wat focus op vitamine d te leggen. Is ook iets waar artsen niet naar kijken. Overigens is het los van waar de wel of niet naar kijken nog wel erger gesteld dan met alleen waar die artsen wel of niet naar kijken. Even over een andere boeg en een groter plaatje. De overheid heeft weer iets bedacht wat totaal niet matcht met elkaar. Zzpers krijgen per januari te maken met nieuwe regels. Een zzper is volgens de belasting pas een zzper als er o.a meer opdrachtgevers zijn. In de zorg werken er enorm veel. En zij werken echt niet allemaal voor meer opdrachtgevers. Ook moet men een verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering.Ik zie de chaos al helemaal aankomen met dit achterlijke niet logische en onnadenkend opgelegde Mongolen regels van het kartel. Vooruitziende blik, De discussie die gaat volgen is dat de belastingdienst bij 1 opdrachtgever dus moet vinden dat er geen sprake is van zzper. Maar let op, hoeveel van die zzpers zijn wakker genoeg om dan ook due verplichte verzekering te weigeren? Staat verder los van jou issue maar voor wat betreft dit issue voorzie ik een complete chaos is een al bestaand chaotische situatie. Hoe jij je voelt is idd klote. Ik wens je in elk geval sterkte met deze vervelende problematiek.
we gaan het zien...

Vitamine D druppels beter niet toch? Geloof dat Mike eens iets schreef over het nadeel van geisoleerde vitamine D.

Of kan dat wel? Levertraan is nog altijd ook belangrijk natuurlijk om te nemen. Fijne dag!

we gaan het zien...
Nou, dat kan zo wezen. Maar ik verbaas me ten zeerste dat er veel over geschreven word alsof deze groep mensen zich aan moeten passen aan deed regels. Het is niks anders dan een verkapt dienstverband in dienst van de roverheid. Van dat geld kunnen ze meer mensen voorzien van due gevaarlijke röntgen. Sorry hoor maar moest het even kwijt. Als ik bij die doelgroep hoorde dan had ik ze allang aangeschreven daar niet mee akkoord te gaan. Tarieven bepalen, uren bepalen, aantal opdrachtgevers bepalen en noem maar op. Hoe krachtig zou het zijn als deze doelgroep samen met hun opdrachtgevers op staat samen met boeren die net zo goed belachelijk regels opgelegd krijgen. Maar ja, ik denk dat het grootste deel het allemaal weer klakkeloos accepteert van deze terroriserende overheid tot boetes aan toe en dus kunnen zij niet gewokn hun werk doen maar bezig zijn met regeltjes. Nogmaals excuus dat dit in jou topic staat.

Vitamine D druppels beter niet toch? Geloof dat Mike eens iets schreef over het nadeel van geisoleerde vitamine D.

Of kan dat wel? Levertraan is nog altijd ook belangrijk natuurlijk om te nemen. Fijne dag!
Vis en wellicht levertraan idd in dit seizoen. Maar niet alleen vit d zit in vis. Ook omega’s. Ook fine dag.

Nou, dat kan zo wezen. Maar ik verbaas me ten zeerste dat er veel over geschreven word alsof deze groep mensen zich aan moeten passen aan deed regels. Het is niks anders dan een verkapt dienstverband in dienst van de roverheid. Van dat geld kunnen ze meer mensen voorzien van due gevaarlijke röntgen. Sorry hoor maar moest het even kwijt. Als ik bij die doelgroep hoorde dan had ik ze allang aangeschreven daar niet mee akkoord te gaan. Tarieven bepalen, uren bepalen, aantal opdrachtgevers bepalen en noem maar op. Hoe krachtig zou het zijn als deze doelgroep samen met hun opdrachtgevers op staat samen met boeren die net zo goed belachelijk regels opgelegd krijgen. Maar ja, ik denk dat het grootste deel het allemaal weer klakkeloos accepteert van deze terroriserende overheid tot boetes aan toe en dus kunnen zij niet gewokn hun werk doen maar bezig zijn met regeltjes. Nogmaals excuus dat dit in jou topic staat.
doelgroep zzp-ers?

De vraag moet eigenlijk zijn: Hoe ontstaan poliepen.
Vaak is het kanker. en wordt men bestraald - veelal ook uit voorzorg)
Dat kan men zien met een stukje weefsel dat voor de operatie naar het LAB gaat.
Ik heb het bewijs op papier dat het geen kanker was.

Ze worden bijna altijd METEEN operatief weggehaald.

Laatst bewerkt:
Volgens mij had ik hier al eens over gepost.
Na de rontgen ontstond er een poliep in de darm, waar ik het nu over heb.
Enige maanden later ontstond een gezwel op de linkermiddelvinger.
Deze is chirurgisch verwijderd. Waarna diverse complicaties o.a. een tintelend gevoel op die plek.

Maar ook groter wordende poliep bij de darm plus bultje op het hoofd.

Nu weten we waardoor poliepen dus b.v. kunnen ontstaan.

Butterfly, waar heb je het over.
Sinds wanneer heb jij een poliep in de darm?

De meeste poliepen in de darm zijn nooit te zien behalve met een darmonderzoek.
Of als mensen ze niet zien maar klachten hebben.

Laatst bewerkt:
Butterfly, waar heb je het over.
Sinds wanneer heb jij een poliep in de darm?

De meeste poliepen in de darm zijn nooit te zien behalve met een darmonderzoek.
Of als mensen ze niet zien maar klachten hebben.

Jij had iets op je vinger zeg je.
Zit je een darmpoliep te verzinnen?
Dat leg ik net uit. Sinds kort na de röntgen. Verzinnen? Ja kijk dit is nou net waar ik moe van word. Ik zit hier in alle oprechtheid te typen en word er gezegd dat ik iets verzin. Ja doeiii! 🤨

Je hebt het constant over je vinger gehad toch?
Ben ik nou gek of zo
Ik had, na de rontgen, een poliep in de darm en een groot gezwel op mijn vinger. Dat is chirurgisch verwijderd.
De poliep in de darm is daarna groter geworden. Wat hiermee te doen weet ik niet.

Dit soort zaken komen vaker voor als gezwellen weggesneden worden: de cellen gaan dan zweven. Dit weten artsen, maar word je niet verteld. Ze houden zich van de domme.

Ik heb geen ganglion.

De conclusie is ook, overmatige lange rontgen af te raden is.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan