Dat moet allemaal naar voelen lijkt me wel. Herken veel van wat je schrijft. Vooral spieren en botten. Ik denk dat je redenatie voor voeding en de tips die je hebt gehad prima is. Maar nu de zomer voorbij is en hopelijk een vit D voorraad opgebouwd heb zou ik toch concentreren op vitamine D bommen. Veel vis. En wat minder vlees en zuivel misschien. Vooral makreel haring wilde zalm en sardientjes zijn vitamine d bommen. Hier op de markt verkopen ze elke week sardientjes. Je kunt er alle kanten mee op en ze zijn niet duur. Bv pate van maken. Of lekker Portugees net knoflook en zeezout. Hier heb ik geleerd in de herfst en winter vaker vis. Meer dan de aanbevolen 2 keer per week. Dus hier word dat elke dag gegeten tijdens lunch of avond. Ene keer op de dag vlees ander moment vis. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het dood de röntgen komt.Na de operatie a/d hand waarbij chirurgisch iets is verwijderd gaat het helaas slechter met mijn gezondheid. De teint van de huid, de darmen, en de conditie van de spieren en botten zijn achteruit gegaan.
Dit is wel al vastgesteld door een arts/homeopaat uit Culemborg.
Dit is natuurlijk niet fijn. En ook destemeer een bewijs dat de dokters en artsen je nooit iets vertellen over risico's, en ook geen oorzaken onderzoeken. Wat nog te doen. Natuurlijk heb ik al enige tips gehad. Veel bottenbouillons, rust nemen, vet, en vlees. Ik denk dat dat het is.
Collageen.
Rauwe melk, en rauwemelkse kefir.