Gaat niet goed wat nog te doen

Volgens mij kunje beter leren leven met het verleden wat betreft eventuele schade. aan je tanden.
Kijk naar je voeding en naar je ontlasting. de gezondheid van je buik staat rechtstreeks in verbinding met je tanden. Daarom dien je koste wat kost een afspraak te maken in Heemstede. Hij is de enige die energetisch kan meten.
tandvlees had ik het nu over
 
Ik ben al ouder en had een extra slecht gebit, omdat ik 40 jaar lang in mijn jeugd antibiotica had geslikt, voorgeschreven door een HUIDARTS.
Wel ging ik altijd naar BIO-tandartsen maar niemand kwam op het idee verder naar mijn gezondheid te vragen.

Heemstede adviseerde alles te trekken. Dat zal bij jou niet gebeuren.

Ook had ik 2 afgebroken voortanden, ook fout van tandarts.

Alle tandartsen hier in de buurt wilden alleen maar dure implantaten geven.
Uiteindelijk heeft mijn laatste officiele tandarts een plaatje gemaakt voor de voortanden en ik heb alle andere boventanten - met tandwortels - laten zitten. Die vallen er vandaag of morgen uit maar kan ook zijn dat ze nog jaren zitten.

Het kan zijn dat Heemstede ergens een haard vind die de boosdoener is. en dan ligt het er maar aan op welke plaats die zit. en of dat gerepareerd kan worden en /of eruit moet.

Als hij niets vind raad ik aan niet verder te zoeken en het te nemen zoals het is. It,s up to you.

Tandvlees extra spoelen met bv tea-tree olie o.i.d.

 
Laatst bewerkt:
Ik ben al ouder en had een extra slecht gebit, omdat ik 40 jaar lang in mijn jeugd antibiotica had geslikt, voorgeschreven door een HUIDARTS.
Wel ging ik altijd naar BIO-tandartsen maar niemand kwam op het idee verder naar mijn gezondheid te vragen.

Heemstede adviseerde alles te trekken. Dat zal bij jou niet gebeuren.

Ook had ik 2 afgebroken voortanden, ook fout van tandarts.

Alle tandartsen hier in de buurt wilden alleen maar dure implantaten geven.
Uiteindelijk heeft mijn laatste officiele tandarts een plaatje gemaakt voor de voortanden en ik heb alle andere boventanten - met tandwortels - laten zitten. Die vallen er vandaag of morgen uit maar kan ook zijn dat ze nog jaren zitten.

Het kan zijn dat Heemstede ergens een haard vind die de boosdoener is. en dan ligt het er maar aan op welke plaats die zit. en of dat gerepareerd kan worden en /of eruit moet.

Als hij niets vind raad ik aan niet verder te zoeken en het te nemen zoals het is. It,s up to you.

Tandvlees extra spoelen met bv tea-tree olie o.i.d.

Ok ik snap het. Maar zal je nogmaals uitleggen. Een tandarts in Amsterdam inmiddels met pensioen heeft al mijn kiezen ingeslepen. Dat is niet een haard dat is een compleet vernield bovengebit door deze ‘tandarts’!
 
volgens mij kun je tanden en kiezen wel slijpen. Echter nooit tot op de zenuwen. slijpen zodat ze mooier op elkaar passen.
Hoeft niet perse schade te geven.
Dus wat is precies de schade bij jou?
Staan ze scheef? Pijn?


Slicen wordt gedaan om verschillende redenen:

  • Om ruimtegebrek te verminderen in situaties dat tanden of kiezen trekken te overdreven zou zijn;
  • Als er sprake is van een ‘verhoudingsfout’ in de breedtes van tanden of kiezen in de boven- en onderkaak. Zonder een goede verhouding kan er geen stabiele beet ontstaan. ...
  • Om kleine zwarte driehoekjes (black triangles) te voorkomen. ...

Informatie over slicen - Ortho Maarssen

 
Laatst bewerkt:
Mijn zus heeft laatst eentandarts aan de deur gehad.

dit schrijft ze
.............................
1 ding ging vandaag al goed ( nog ff afwachten?) Er was nl een tandje van een plaatje losgeraakt. En dan zit je ineens met een gat in je mond, bah. Zag ik toevallig laatst in een krantje iem uit A'doorn die dat bij je thuis kon repareren of zo. Daar ben ik de afgelopen dagen dus mee bezig geweest en hij is nu net weg. ik slis nog een beetje, vandaag maar een bordje soep en kijken of het weg gaat. Kon altijd weer bellen indien nodig. Waarom vertel ik dit...dat bestaat dus ook!
..................................................

Tandvlees-ontsteking is meestal je eigen schuld.
Het gebeurt ons allemaal wel eens dat we te weinig doen aan onze tanden.
Zoek zelf op tandvlees-ontsteking behandelen.
 
volgens mij kun je tanden en kiezen wel slijpen. Echter nooit tot op de zenuwen. slijpen zodat ze mooier op elkaar passen.
Hoeft niet perse schade te geven.
Dus wat is precies de schade bij jou?
Staan ze scheef? Pijn?


Slicen wordt gedaan om verschillende redenen:

  • Om ruimtegebrek te verminderen in situaties dat tanden of kiezen trekken te overdreven zou zijn;
  • Als er sprake is van een ‘verhoudingsfout’ in de breedtes van tanden of kiezen in de boven- en onderkaak. Zonder een goede verhouding kan er geen stabiele beet ontstaan. ...
  • Om kleine zwarte driehoekjes (black triangles) te voorkomen. ...

Informatie over slicen - Ortho Maarssen

hoi, ik ga hier verder niet op in, want het paste al mooi op elkaar, dus het slijpen sloeg nergens op. :) (de behandeling is nadien ontkend)
En fin, het is niet de bedoeling dat ik mijzelf moet gaan verdedigen

Dus wat is precies de schade bij jou?
Staan ze scheef? Pijn?
Het onbreken van de contactpunten na slijpen, een niet meer op elkaar passend gebit, pijn.

Erge nekpijn erdoor.

ook: wortel door tandvlees gegroeid (dit na behandeling mondhygieniste)

Maargoed, dit zal wel weer teniet gedaan worden hier, ik typ voor jan met de boterletter, want het zou toch allemaal prima zijn volgens sommigen hier.
 
Wat ik nog even wilde zeggen is dat ik 1 grote lijn mis dat is wel jammer. Het forum was idd eerder een forum waar men elkaar hielp, nu zie ik dat sommigen dat nog steeds doen: heel fijn

Maar even over het onderwerp maagzuur, het is de bedoeling dat je als je Weston price eet voldoende maagzuur aanmaakt, dit kun je doen door appelazijn met h202, of betaine capsules.
Maar, kangenwater verdunt juist je maagzuur. Deze twee theorieeen staan dus haaks op elkaar. En daarin mis ik de grote lijn.
 
Ik heb de laatste dagen veel last van vermoeidheid. Dit is gekomen sinds de operatie aan de hand. Met verslechterd zicht. Ik probeer veel maar weinig helpt. Ivermectine slik ik minder nu.
 
ik vraag me af wat eten jullie zoal als ontbijt. Ik heb een tijdje de rauwemelkse yoghurtsmoothies gemaakt maar bevalt nu niet echt momenteel, ivm verslechtering gezondheid krijg ik dat niet echt weg. Gewoon kefir (zonder rauwe eieren erin) gaat goed.
 
Aals je dit hebt bekeken dan kun je googelen naar asyra behandeling en komt adressen en prijzen tegen (in de buurt ja/nee).
Ik heb het bekeken, dit is met een stralingsapparaat. Ik heb eerder zoiets gehad waarbij er straling door mijn arm ging. Er werd dan gezegd nee hoor is geen straling maar was wel zo. En daarna gelijk last van mijn arm. Mijn voorkeur zou uitgaan naar een behandeling ZONDER (voor mij onbekende) apparaten.
 
Er blijft niets anders over dan Acupunctuur
Niet mee eens. Gewoon homeopathie kan nog

Btw: acupunctuur heb ik destijds gedaan op jouw aanraden. Heel fijn in t begin hielp het maar toen mevrouw een behandeling deed met een moxasigaar heb ik daar zenuwschade door opgelopen. Voor mij geen acupunctuur meer
 
Ik kon destijds ook niet slagen. OF een hele hoge OF een te lage .
Middenmaat was er niet.
Uiteindeijk geen nieuwe gekocht.
Hoi Romagi bedankt voor je berichtjes en het meedenken trouwens. Ik vroeg me nog wel af hoe denk jij over blauw licht in de koelkast. Tegenwoordig is het allemaal LED, Dit schijnt erg ongezond te zijn. Is dat voor jou een probleem. Ik heb dit ook aan Carolien Schooneveld gevraagd, zij is stralingsdeskundige, volgens haar geen probleem.
Mijn vorige koelkast met blauw LED van Liebherr vond ik zelf niet prettig, dus had ik toen geretourneerd.

Je hebt ook koelkast waar je het lichtje uit kan draaien, of desgewenst dus kunst vervangen door een gloeilampje, als ik mij goed herinner had Binc dat gedaan...
 
Het lichtje in mijn koelkast is stuk.
Is verder niet interessant.
Ben je zeker ? Soms door een of ander elctrisch schokje over overspanning wordt de werking omgekeerd en gaat het uit als de koelkast opengaat en aan als de koelkast dicht is. Zou dit even checken want anders ga je dat toch zien in je electriciteitsrekening.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan