Gaat niet goed wat nog te doen

Volgens mij kunje beter leren leven met het verleden wat betreft eventuele schade. aan je tanden.
Kijk naar je voeding en naar je ontlasting. de gezondheid van je buik staat rechtstreeks in verbinding met je tanden. Daarom dien je koste wat kost een afspraak te maken in Heemstede. Hij is de enige die energetisch kan meten.
Zonder een recente OPG, de mijne is 3 jaar oud (en OPG's zijn rontgens van 15 seconden en echt heel ongezond), wil en kan hij niet meten geeft hij aan.
 
Had een bezoek gebracht aan een homeopaat/complementair arts. Heeft studie geneeskunde gedaan en klassieke homeopathie.

Heb zelf operatieschade na een chrirurgisch verwijderde ontsteking/bult aan o.a. handen (ja ik weet dat deze operaties niet goed zijn maar wordt ontkend door de kliniek), ging hij verder niet super op in.
Ook klachten a/d tong. Hij gaf nog als tip oil pulling. Dat zie ik ook bij voedingisgezondheid staan lijkt me verder niet verkeerd.

Volgens hem moest ik eerst ontgiften. En, jawel, groente en fruit eten (2 stuks fruit per dag en 300 gram groente). Zelf eet ik weinig fruit. Ook kwam hij met 'n lijstje van het Moermandieet waar ik zelf niet in geloof!!!! Voor mij is het natuurlijk vet en bouillons en vlees. Kefir en melk.

Hij gebruikte ook nog een biotensor. Daarmee zei hij vast te kunnen stellen dat ik leversteentjes heb, waar dat wist hij niet precies. En ik ben HSP volgens hem; doet er verder niet toe.

Gaf 2 potjes middelen mee. Drainage comlex met berberis en camph200k (die laatste ook weer voor de tongklachten en ontgifting). Weet zelf niet echt wat ik ervan moet denken. Jammer dat hij niet dieper inging op de klachten, 'ontgiften' is natuurlijk iets algemeens. Ivermectine zei die, moest ik mee stoppen.
Ikzelf neem dat wel regelmatig.

Algehele conclusie is dat ik toch concreter op de klachten/symptomen/oorzaken in had willen gaan.
Misschien ondersteunt hij Weston Price niet genoeg.

Het consult was 158 euro, daar kwamen nog B12 pillen bij (in een andere post genoemd), plus Drainage complex. Een vervolgconsult (telefonisch) kost 126 euro voor een uur en plus minus 65 euro voor een half uur. Ik vind dit allemaal veel geld en vraag mij af of het helpt maarja.
 
Laatst bewerkt:
Had een bezoek gebracht aan een homeopaat/complementair arts. Heeft studie geneeskunde gedaan en klassieke homeopathie.

Heb zelf operatieschade na een chrirurgisch verwijderde ontsteking/bult aan o.a. handen (ja ik weet dat deze operaties niet goed zijn maar wordt ontkend door de kliniek), ging hij verder niet super op in.
Ook klachten a/d tong. Hij gaf nog als tip oil pulling. Dat zie ik ook bij voedingisgezondheid staan lijkt me verder niet verkeerd.

Volgens hem moest ik eerst ontgiften. En, jawel, groente en fruit eten (2 stuks fruit per dag en 300 gram groente). Zelf eet ik weinig fruit. Ook kwam hij met 'n lijstje van het Moermandieet waar ik zelf niet in geloof!!!! Voor mij is het natuurlijk vet en bouillons en vlees. Kefir en melk.

Hij gebruikte ook nog een biotensor. Daarmee zei hij vast te kunnen stellen dat ik leversteentjes heb, waar dat wist hij niet precies. En ik ben HSP volgens hem; doet er verder niet toe.

Gaf 2 potjes middelen mee. Drainage comlex met berberis en camph200k (die laatste ook weer voor de tongklachten en ontgifting). Weet zelf niet echt wat ik ervan moet denken. Jammer dat hij niet dieper inging op de klachten, 'ontgiften' is natuurlijk iets algemeens. Ivermectine zei die, moest ik mee stoppen.
Ikzelf neem dat wel regelmatig.

Algehele conclusie is dat ik toch concreter op de klachten/symptomen/oorzaken in had willen gaan.
Misschien ondersteunt hij Weston Price niet genoeg.

Het consult was 158 euro, daar kwamen nog B12 pillen bij (in een andere post genoemd), plus Drainage complex. Een vervolgconsult (telefonisch) kost 126 euro voor een uur en plus minus 65 euro voor een half uur. Ik vind dit allemaal veel geld en vraag mij af of het helpt maarja.

Het klassieke vb van een profiteur
 
Gisteren uren op de weg gestaan met een kennis, het stond helemaal vast. Het idee was om naar Dierenpark Amersfoort te gaan maar dat werd hem niet. Nog even naar Haarlem geweest waar een marathon was, dus enorme drukte.

Daarna naar onsch eigen vertrouwde Alkmaar waar ik een kennis van vroeger zag (van de Ierse muziek). Helemaal uit Den Haag was zij gekomen om een weekend in het prachtige Alkmaar te vertoeven. Erg leuk, zo'n ontmoeting.

Vandaag voel ik me niet goed, de homeopatische middelen maken moe. Heb ook na de operatie aan de hand wat bultjes op het hoofd. Zit te denken om ivermectine hiervoor in te zetten.

Volgens een vriend moet ik de homeopatisch arts maar om advies vragen. Deze is geen voorstander van Weston Price en IVM, dus lijkt mij niet.
 
Laatst bewerkt:
de homeopatische middelen werken niet, ik word er moe van. IVM zet ik wel in maar met mate.

Kefir en melk haal ik nog elke keer bij de boer, ik doe dit dan samen met een vriend. Helaas is deze vriendschap niet stabiel en volgt hij me ook. Ik heb hier al eerder over gepost. Dit werkt op mijn zenuwen. Ik vind dat je in een contact elkaar vrij moet laten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.529
Berichten
537.602
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan