Fijn dat er ook nog mensen zijn die normaal kunnen reageren, dank je wel.
Ik heb voor de skate liver gekozen nav eerdere posts op dit forum. Skate werd aangeraden bij osteoporose en dat heb ik ook. En ook omdat er minder vitamine a inzit.
Financieel komen de kosten voor natto of boterolie hetzelfde, dus nu boterolie gekocht ook..
De olie Amanprana is net nieuw, maar was me aangeraden door natuurarts. Het is wel een goede verhouding op zich en vlgns mij kan ik deze er zo nu en dan wel naast gebruiken, dacht ik, door de yoghurt. Maar idd weggooien is zonde is ook mijn gedachte..
Ik maakte me zorgen om de A,omdat wat jij zegt ik ook altijd dacht, maar eerder at ik heel veel wortels en de waarde werd torenhoog, ook zonder suppletie.
Ik ben daar gelukkig vanaf dus denk dat het nu wel goed zal gaan. Wist niet dat de grens hier laag is, tnx..
Ik vind die pillen te duur idd, dus losse vorm genomen, maar zal vlgnd x de korting gebruiken, dank je wel.
Ik begreep dat er ook nog jodium, selenium, q10 en nog wat andere mineralen inzitten, dus een breed pakket idd, puur natuur..