Thnx kom er wel bovenop.Dat is niet mis..Sterkte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thnx kom er wel bovenop.Dat is niet mis..Sterkte
Ja, maar bestellen in Australië is wel een flinke kostenpost ben ik bang .Ja is niet anders. Zoals ik eerder zei moeten we in Nederland roeien met de middelen die we beschikbaar hebben. Direct bestellen via mail bij hun kan wel en dat is mijn voorkeur.
Geen idee welke merken. Maar stuur ze gerust een mail met je vraag.
Zou maar zo kunnen. Nog niet gevraagd.Ja, maar bestellen in Australië is wel een flinke kostenpost ben ik bang .
Dan maar beter de boterolie. Weet je welke merken dat waren?
Tnx, ik koop daar ook mn bone poeder. In dit geval kwam ik vanwege blue mondstuk oud ergens anders goedkoper uit .. Waarom gebruik jij MCT olie?
Ja, invoerrechten, BTW erbij. Plus veel verzendkosten..Zou maar zo kunnen. Nog niet gevraagd.
Jeetje Bianca, ik wil het begrijpen, wat een gedoe.Nou, er moesten 2 verstand kiezen uit. 1onder bij de kaak chirurg en boven door de tandarts getrokken. Zat een gat in tot de zenuw te zien op foto’s. Daarnaast wat bot verlies. En hij had het over wortel kanaal behandeling die ik voorlopig uitstel. De pijn is vermoedelijk te wijten aan gezwollen tandvlees wat ik eerder niet voelde. Maar elke keer als ik die EMU olie nam kreeg ik direct pijn. Hier geen hekel aan tandarts of mondhygiëniste of foto’s maken. Dacht alleen niet dat het nodig is elk jaar te gaan.
Waarom dan de schurft hebben aan de tandarts in jou geval?
Tnx, ik koop daar ook mn bone poeder. In dit geval kwam ik vanwege blue mondstuk oud ergens anders goedkoper uit .
Ja dank je. Een boek lezen heeft je duizenden euro gekost? Die begrijp ik even niet helemaal?Jeetje Bianca, ik wil het begrijpen, wat een gedoe.
Ik heb Genees Tandbederf gelezen van Ramiel Nagel en dat heeft me duizenden euro's aan behandelingen gekost. Ik persoonlijk zal dan ook nooit van m'n leven een wortelkanaalbehandeling meer uit laten voeren.
Echt een aanrader om te lezen:
Aangezien je het nogal leuk vind om problemen aan te halen en te escaleren kun je vast wel meteen even een kosten plaatje presenteren van de door jou genoemde extra kosten.Ja, invoerrechten, BTW erbij. Plus veel verzendkosten..
Ja dank je. Een boek lezen heeft je duizenden euro gekost? Die begrijp ik even niet helemaal?
Anyway, ik persoonlijk denk dat de geadviseerde dosis levertraan van 3 theelepels per dag te laag is. Bij mij wil met levertraan en boterolie de vitamine d al jaren niet omhoog. Ben er al mee bezig vanaf 2017. Continue te laag en recent is de waarde 17 in bloed. Je hebt gelijk wortelkanaal behandeling wil ik ook niet. Maar eerst kijken wat er gebeurd met stoot kuur levertraan, emoe, en boterolie. De verpakking van skate liver vermeld 1 naam daags 2 ml als dosering. Vraag me af of dat allemaal wel voldoende is. Ganzenvet en erndenvet is waar ik naar op zoek ga.
Hahaha, Blue monday oid..
Doet kokosolie niet hetzelfde, want ik vind het nogal erg duur. Ik heb het ook een x gekocht en merkte totaal geen verschil.
Ja ik dacht al dat je het zo bedoelde idd.Haha ik bedoelde dat het me duizenden euro's heeft bespaard
Twee praktijken zeiden in 2015 dat ik 4 kronen moest en nog wat vullingen.
Daarnaast zeiden ze dat de dagelijkse pijn die ik had aan de wortelkanaal behandelde kies niet door die kies kwam, maar door de kiezen er naast.
Er zou geen ontsteking onder die wortelkanaalbehandelde kies kunnen zitten...
Ik sprak Fred Neelissen begin 2016 op het WAPF congres en hij bevestigde mijn vermoeden: wortelkanaalbehandelde kies laten trekken. Dat heb ik in mei dat jaar laten doen en de putlucht die onder die kies vandaan kwam deed de kaakchirurg naar adem snakken... Nadat dat genezen was heb ik nooit meer pijn gehad op die plek. De kaakchirurg bevestigde dat er een ontsteking zat, vandaar die gore lucht.
Tandarts wil dat ik en mijn kinderen zich aan hun regels houden en elk half jaar op controle komen.
Ik lach daar om, alsof ik een contract oid met hen heb, wat een onzin.
Twee weken geleden even met m'n kinderen langs geweest, niks aan de hand, maar toch gingen ze net als vorig jaar ongevraagd over de tanden van m'n oudste schrapen. Ik heb gezegd dat ze direct moest stoppen, dat deed ze niet, ik werd nog bozer en toen kwam ze met allerlei nep argumenten.
Ik heb een klacht ingediend, praktijkmanager gesproken, die wil ons liever niet meer als klant omdat ik "ook al geen fluoride behandelingen en foto's laat maken". Oftewel, ze verdienen te weinig aan ons hahaha.
Nou dat was in het kort mijn verhaal over tandartsen en waarom ik er een hekel aan heb, wij zijn gewoon hun cash cow en daar doe ik niet aan mee.
Dus zolang ik geen klachten heb ga ik niet, daar zorg ik wel voor!
Nu vanmorgen tijdens het hardlopen in de sneeuw deed 1 van mijn voortanden wat pijn, door de koude lucht die er langs ging. Ik ga ervaren wat het doet om een poosje wat boterolie op de tand te doen, of er mee te gaan slapen. Die tip las ik in het boek van Charlotte, dat mensen dat met een stuk kaas kunnen doen, ik ga gelijk voor the real thing
Boek Genees Tandbederf kost 23,50, de vorige link klopte volgens mij niet
De grootste website voor zelfontwikkeling
De grootste website voor zelfontwikkelingwww.succesboeken.nl
Heb je klachten de gerelateerd zijn aan je lage D serumwaarde?
De hoeveelheden die op de verpakking staan zijn super laag, allemaal uit voorzorg, zodat ze in de VS geen proces aan hun broek krijgen.
Ik begrijp niet of je dit nu hatelijk bedoelt of nietAangezien je het nogal leuk vind om problemen aan te halen en te escaleren kun je vast wel meteen even een kosten plaatje presenteren van de door jou genoemde extra kosten.
Toch fijn dat je dat zo goed aan kunt voelen en daarop in kunt spelen. Is vaak ook een proces...wat is nu precies wat..MCT olie is van kokosolie gemaakt, dus je hebt zeker een punt ;-)
In de goede MCT olie zitten alleen de beste vetzuren uit de kokosolie (C8 en C10) en dan geconcentreerd.
Ik vind MCT olie veel makkelijker in gebruik, het blijft altijd vloeibaar en geurloos, ik maak er ook mayonaise mee.
Ik heb jaren geleden MCT olie geprobeerd, toen had ik er ook niks aan, was in een andere levenfase (nachtvoedingen, heel veel stress). Nu ik wat meer slaap en meer achter een laptop werk, merk ik het voordeel van de MCT wel: stabielere bloedsuiker, langer energie, meer energie.
Iedereen is anders, iedere levensfase heeft weer andere (voedings)behoeften, dus wat voor mij werkt hoeft niet voor anderen te werken.
Je kunt ook iemands keuze respecteren iplv problemen te benoemen en in rituelen te vallen om mensen uit te dagen.Ik begrijp niet of je dit nu hatelijk bedoelt of niet
Ik vind je reactie nogal overtrokken. Ik bedoelde dat het voor mij te duur is, wat jij doet moet jij weten.Je kunt ook iemands keuze respecteren iplv problemen te benoemen en in rituelen te vallen om mensen uit te dagen.