Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En als je alvleesklier, pancreas, het niet goed doet kunnen je darmen de door vis en vlees ontstane purine niet voldoende verwerken. Symptoom is 'plakpoep', opgezette buik en krampen na de maaltijden + nog een aantalDie probleen met vis zouden wel eens te maken kumnen hebben met een onvermogen om purine goed te verteren.
Mike
Dan kan het enzyme lipase een uitkomst zijn?En als je alvleesklier, pancreas, het niet goed doet kunnen je darmen de door vis en vlees ontstane purine niet voldoende verwerken. Symptoom is 'plakpoep', opgezette buik en krampen na de maaltijden + nog een aantal
Kapsules heten Kreon 25000, er zit in: Amylase/ Lipase/ protease.Dan kan het enzyme lipase een uitkomst zijn?
In paniek raken is niet aan te raden. Het lijkt mij onwaarscheinlijk dat je door WAP-dieet leververvetting krijgt, ik zou dus niet gaan twijfelen aan je dieet, maarja wat is dan wel de oorzaak?Ik ga hier een update plaatsen. Vanmorgen echo gehad. De uitslag wat ik gelezen heb is steatose. Anderzijds staat erbij dat gal lever normaal eruit ziet dus snap ook de uitslag van steatose niet. Eerlijk gezegd, ik raak er alleen maar van in paniek. Zie het allemaal niet meer zitten aangezien ik geen oplossing weet. Heb al geruime tijd mijn hoofd nergens bij.
Ik heb geen idee. Heb dit nog niet met mijn huisarts kunnen bespreken. Las het zelf nadat ik ingelogd was. Ik neem al veel soepen op basis van groentes bouillon en eidooier. Of wat gehakt. Jou top van meloen en komkommer. De vraag is eerder, wat kan ik doen om eraf te komen.In paniek raken is niet aan te raden. Het lijkt mij onwaarscheinlijk dat je door WAP-dieet leververvetting krijgt, ik zou dus niet gaan twijfelen aan je dieet, maarja wat is dan wel de oorzaak?