Gezondheid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter joje
  • Startdatum Startdatum
Ik zou hem ook zeer graag een bezoek brengen. Stel je voor dat mijn darmen weer gaan werken. Lijkt een utopie.
 
Ik heb een Amerikaanse vriend die ook chiropractor is, die 15 jaar in NL heeft gewoond en nu in Amerika is. Hij gaat bij Craig in de leer. Dit komt dus ook naar NL en Europa!

Mike
 
Die probleen met vis zouden wel eens te maken kumnen hebben met een onvermogen om purine goed te verteren.

Mike
En als je alvleesklier, pancreas, het niet goed doet kunnen je darmen de door vis en vlees ontstane purine niet voldoende verwerken. Symptoom is 'plakpoep', opgezette buik en krampen na de maaltijden + nog een aantal
 
En als je alvleesklier, pancreas, het niet goed doet kunnen je darmen de door vis en vlees ontstane purine niet voldoende verwerken. Symptoom is 'plakpoep', opgezette buik en krampen na de maaltijden + nog een aantal
Dan kan het enzyme lipase een uitkomst zijn?
 
Hey peeps, I got this done with Dr C and I can tell you, it works.

It's been 2 weeks since my visit, and not only am I feeling better, but my eye issues are gone, posture is better, and I no longer need a heating pad to relieve the pain in my neck - it's completely gone.

It wasn't just a physical cure, but psychological cure as well.

Highly recommend.



Mike
 
Dank allen voor het meedenken en advies. Inmiddels kan ik melden dat zoaks het er nu naar uitziet het probleem in de ijzerverzadiging zit. Deze is te laag. Achteraf gezien vele jaren te laag voorzover als het mee geprikt was. Hemoglobine was dan wel binnen de waarden. De combinatie met ook een laag vit D tegelijk maakt het er niet beter op. Deze laatste is inmiddels door veel zon te pakken gestegen naar 73. 2 weken geleden was dit nog maar 39 en even daarvoor 25. Vrij t3 en vrij t4 zijn ook geprikt allebei binnen referentie. 2 weken geleden was me tsh 1.0 en nu is deze gezakt naar 0.80 waarbij ik me een stuk beter voel. Ik ben begonnen met een tip van iemand om soep te vasten. Van groentes alle kleuren voornamelijk chlorofyl rijke groente. Wel doe ik daar botten bouillon doorheen. Soms een rauwe eidooier. Of gehakt. Verder slippery elm bark, en wat meer appelazijn. Deze laatste drink ik overdag met wat water en zout. Eerlijk gezegd weet ik niet wat er aan de hand is en of het wel aan de alvleesklier ligt. Destijds is ook een vergrote milt geconstateerd en deze is ook betrokken in rode bloedcellen en ijzer metabolisme. Heb pijn in het linker gebied van de buik. 16 aug een echo daarvoor. Inmiddels met de bloedwaarden due gister zijn geprikt is de RDW nu ook weer hersteld. Vorige keer was deze iers verhoogd maar niemand vind er vervolgens wat van of legt uit wat het betekent. Ik ben begonnen met een b complex. Daarnaast ook b12 maar die laatste ga ik stoppen aangezien de waarde van 697 naar ineens 1700 is gegaan. De ijzerverzadiging is nu ook binnen de referentie maar minimaal. Tegen het lage aan. Er is een relatie tussen ijzer en vit D. Kan wellicht ook een bacterie zijn. Het lever drankje neem ik met de tip van Jeroen in komkommer meloensap. De citrus gaat niet goed dus laat ik achterwege. Psychisch heb ik heel veel angst klachten en spieren doen enorm pijn. Alles voelt zwaar.
Ben blij met jullie dat jullie meedenken. Dank daarvoor.

Overigens komen de angst en psychische problemen door het tekort aan ijzer. Neem wel lever capsules maar weet ook niet meer of ik daar goed aan doe.
 
Hoi Binc, je weet nu in ieder geval iets meer. Heb je te snel of te langzame schildklier? Kun je meten met de ochtend-temp.
Kun je over 14 dagen weer controleren? duur?

komkommer meloensap.leverdrankje heb ik gemist.
wil het wel graag weten .

Als het een ijzertekort is zou je het snel moeten voelen bij extra inname.
Wat ga je slikken voor ijzer?
Ik heb bloed-capsules besteld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Binc
Geen idee! Vrij T3 en vrij T4 binnen referentie. Alleen de TSH is. gezakt tegenover 2 weken eerder bloed prikken en andere eerdere bloeduitslagen. Waarom zou ik over 14 dagen weer moeten controleren? Het is. idd ijzer tekort maar denk ook foliumzuur.

Lijkt me een goede keuze die bloed capsules. Onderstaand de bloedwaarden. Enige verschil is dat ik de recente waarden nuchter zijn geprikt en die bij de spoedpost in de avond en niet nuchter. Ik neem geen schildklier hormoon. Hou het bij de lever zo af en toe. En B complex maar ook niet elke dag. Ben vorige week zondag begonnen met b complex en B12 zuigtabletten. Vanaf dat moment lijkt ijzerwaarde omhoog te gaan. Maar top voel ik me nog niet. Wat is de verschil tussen ijzerverzadiging en gewoon ijzer die ook maar net binnen de referentie valt. En HB goed dus geen bloedarmoede. Nou. dat voelt voor mij anders. RDW waarde is ook al langer niet in orde.

Gewoon komkommer met meloen in de blender, ei erdoorheen en theelepel azijn en eetlepel olijf olie.

Dat van over 14 dagen weer prikken. Is dat standaard procedure bij schildklier klachten? Want dat die tsh in zo een korte tijd zo snel daalt vind ik wel eng. Ik heb wisselende klachten en geen idee of het te maken heeft met de schildklier of alleen dat ijzer. Maar in de avond krijg ik zweet aanvallen en rare tintelingen door me lijf en raak volledig in paniek. Te snel of te langzaam? allemaal binnen de. referentie. Ik weet het niet.
 

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Well this just keeps getting BIGGER!

201 people were seen in 6 days last visit and we filled every day with people still wanting to get in!

To accommodate the expansion we are adding some days to this next trip which we will book in a first come first serve basis!

The next dates are going to be Tuesday 10/1/24 through Wednesday 10/9/24!!!

There is limited availability for these days, and they will likely go very quickly.

Sign up NOW!!!

If you are sick and tired of being sick and tired—THIS IS IT!

Click this link to sign up!
These spots go quickly so don’t hesitate !!



Mike
 
Ik heb 6 jaar geleden (was voor de croma-hoax) een atlasprofilax in Kampen gehad; het corrigeren van de atlas tov de draaier.
In de periodes daarna merkte ik dat de energetische doorstroming via de wervelkolom aanzienlijk verbeterd was. Ik ben er van overtuigd dat bovenstaande werkt.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga hier een update plaatsen. Vanmorgen echo gehad. De uitslag wat ik gelezen heb is steatose. Anderzijds staat erbij dat gal lever normaal eruit ziet dus snap ook de uitslag van steatose niet. Eerlijk gezegd, ik raak er alleen maar van in paniek. Zie het allemaal niet meer zitten aangezien ik geen oplossing weet. Heb al geruime tijd mijn hoofd nergens bij.
 
Ik ga hier een update plaatsen. Vanmorgen echo gehad. De uitslag wat ik gelezen heb is steatose. Anderzijds staat erbij dat gal lever normaal eruit ziet dus snap ook de uitslag van steatose niet. Eerlijk gezegd, ik raak er alleen maar van in paniek. Zie het allemaal niet meer zitten aangezien ik geen oplossing weet. Heb al geruime tijd mijn hoofd nergens bij.
In paniek raken is niet aan te raden. Het lijkt mij onwaarscheinlijk dat je door WAP-dieet leververvetting krijgt, ik zou dus niet gaan twijfelen aan je dieet, maarja wat is dan wel de oorzaak?
 
In paniek raken is niet aan te raden. Het lijkt mij onwaarscheinlijk dat je door WAP-dieet leververvetting krijgt, ik zou dus niet gaan twijfelen aan je dieet, maarja wat is dan wel de oorzaak?
Ik heb geen idee. Heb dit nog niet met mijn huisarts kunnen bespreken. Las het zelf nadat ik ingelogd was. Ik neem al veel soepen op basis van groentes bouillon en eidooier. Of wat gehakt. Jou top van meloen en komkommer. De vraag is eerder, wat kan ik doen om eraf te komen.

Dit is wat er staat. Er staat ook geen afwijkingen aan gal en lever maar. Dus begrijp de conclusie steatose niet.


Verder staat er dit.








Indicatie / Vraagstelling: Vraagstelling: gal/lever afw








Verslag - Echo Abdomen - 16-08-2024 09:29:


Medische gegevens: Vraagstelling: gal/lever afw








Vergelijken 06-07-2016.





Versterkt maar homogeen echoreflectiepatroon van de lever. Normale galwegen. Galblaas ontplooid zonder afwijkingen. Normale nieren en milt. Urineblaas is samengevallen. Klachten worden linksonder aangeven. Alhier echografisch het colon descendens wat zover echografisch toegankelijk normaal is. Geen andere afwijkingen. Weet ook niet of ik wel vet moet blijven eten, zuivel kan nemen en dat soort zaken. Ik weet het serieus niet.





Conclusie:


Steatose. Verder geen afwijkingen aan galwegen of lever. Klachten worden elders aangegeven, links onder, hier zover echografisch te beoordelen geen afwijkingen.
 

Mijn zoon heeft destijds veel te veel COLA gedronken. Weet niet of hij het stiekem nog doet. Hij heeft een vervette lever alsof hij altijd alcohol heeft gedronken. niet dus.
Daar heeft hij verder nooit iets mee gedaan. Weet ook niet wat de klachten waren destijds. Hij ging never nooit naar de dokter dus moet er iets geweest zijn. zal het vragen.
Hij heeft opvallend donkere kringen onder zijn ogen. Is altijd wat te dik. (snoepen)
zal me niet verbazen als hij diabeet is.

Binc zet voor jezelf (op papier) nog eens op een rijtje wat je goed doet wat voeding en eventuele supplementen betreft en wat niet.
Als je niets kunt vinden ga je gewoon door met je leven zoals altijd.
Dat kan geestelijke rust geven. Piekeren heeft geen zin.
Een vervette lever is niet dodelijk toch?

Geen enkel mens is hetzelfde.
 
Dat lijkt me vervelend van jou zoon. Cola is suikers en dat lijkt me idd niet oké.

Maar heb de huisarts inmiddels gesproken en die zegt dat het allemaal normaal is. Dat iedereen dat dat heeft. Nou ik had wel wat overgewicht maar dat is nu stukken minder. Ik hou het maar gewoon bij maag. En paniek en rare dingen in me lijf door ijzer tekort. Ik weet het ook niet. Het is gewoon heel naar als je al geruime tijd niet meer thuis voelt in je eigen lijf, hoofd en omgeving. Ik ga door met wat ik al deed en hoop dat er over maandje ofzo controle kan komen op die ijzer verzadiging status. Afvallen is denk ik gekomen door de vloeibare voeding en b complex met isonitol wat de tsh verlaagd. Voorlopig hou ik het bij lever om ijzer op peil te houden naast de vloeibare voeding en wat leverkruidem. Dankjewel voor je positieve feedback.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.551
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan